پکیج آموزش کتاب تاپ ناچ به صورت کامل

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
2.5 گیگابایت
دسته بندی
500,000 تومان

مجموعه کتاب‌های تاپ ناج یا همان Top Notch که توسط انتشارات پیرسون لانگمن منتشر شده است شامل ۸ کتاب می‌باشد و زبان آموزان را از سطح A1 انگلیسی به سطح B1 می رساند. هنگامی که شما کتاب تاپ ناچ را بگذرانید می‌توانید با مراجعه به کتاب‌های سامیت سطح زبان خود را از B2 به C1 برساند.

در این قسمت از برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین پکیج های زبان انگلیسی با عنوان دوره جامع آموزش کتاب تاپ ناچ (Top Notch) را در اختیار شما افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی قرار دهیم. لازم به ذکر است که هر فصل از کتاب تاپ ناچ با چند هدف مشخص شروع می‌شود و زبان آموزان در پایان فصل می‌توانند به هدف مورد نظر دست پیدا کنند.

دوره جامع آموزش کتاب تاپ ناچ

دسترسی به منابع آموزشی به زبان فارسی این امکان را به افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی می‌دهد تا به صورت خودآموز و در منزل به راحتی صفر تا ۱۰۰ زبان انگلیسی را یاد بگیرند. از این رو فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان در این قسمت تصمیم دارد تا بهترین و جامع‌ترین دوره آموزش زبان انگلیسی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا بتوانید با مشاهده مجموعه فیلم‌های موجود در آن زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

دوره جامع آموزش کتاب تاپ ناچ

شایان ذکر است که پکیج آموزش Top Notch به زبان فارسی تدریس می‌شود و مدرس با بیانی شیوا و روان در طول دوره همراه شما زبان آموزان گرامی می باشد. بنابراین اگر شما تصمیم دارید تا به تازگی زبان انگلیسی را یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنیم تا از این قسمت از برنا اندیشان دوره جامع آموزش مجموعه کتاب‌های تاپ ناچ را دریافت نمایید و با مشاهده فیلم‌های آموزشی یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید. پیشنهاد می شود به دوره جامع آموزش کتاب سامیت مراجعه نمایید.

آشنایی با کتاب تاپ ناچ

به طور کلی کتاب Top Notch تمام ۴ مهارت اصلی در زبان انگلیسی یعنی اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ و لیسنینگ را به شما زبان آموز گرامی آموزش می‌دهد و شما می‌تواند به خوبی دو مهارت Speaking و Listening را فرا بگیرید.تمرین‌هایی که در کتاب قرار داده شده است موجب می‌شود تا زبان آموز در موقعیت و شرایط کاربردی قرار بگیرد و بتواند به راحتی راجع به موضوعات مختلف صحبت کند.

یکی از بهترین و ارزشمندترین ویژگی‌های کتاب تاپ ناچ این است که کلمات و جملات کاربردی را در مکالمه های کوتاه قرار داده است. این مکالمات کوتاه به شکل خاصی درس جدید را هم در خود جای داده‌اند و زبان آموزان می‌توانند با توجه به کوتاه بودن مکالمات آن را در طی مدت زمان کمی در کلاس یاد بگیرند.

لازم به ذکر است که نویسندگان کتاب Top Notch یعنی Joan M Saslow  و Allen Ascher در کارگاه های آموزشی معرفی کتاب اشاره می‌کنند که حفظ کردن مکالمات بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند در یادگیری زبان به افراد کمک کند.

باید اشاره شود که Joan M Saslow کتاب‌های زیادی برای نوجوانان و جوانان نوشته است. او زبان انگلیسی را در تمام سطوح در آمریکا و کشورهای آمریکای جنوبی تدریس کرده و بیش از ۳۰ سال برای مدرسان زبان‌های خارجی، کارگاه های آموزشی برگزار کرده و روش‌های تدریس زبان را به آن‌ها آموزش داده است. همچنین Allen Ascher هم چندین سال زبان انگلیسی را تدریس و روش‌های درس دادن را به معلمان آموخته است.همچنین پیشنهاد می شود به دوره جامع آمادگی آیلتس مراجعه فرمایید.

در‌واقع او برنامه ریز، مشاور و نویسنده چندین سری از کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی است. آلن آشر همچنین وسایل کمک آموزشی زیادی را برای فراگیران زبان انگلیسی در رده های مختلف سنی طراحی و آماده کرده و کتاب‌های مختلفی برای نوجوانان و جوانان نوشته است.شایان ذکر است که او دوره های آموزشی آنلاین بسیاری را برای معلمان برگزار کرده است.

از دیگر ویژگی‌های برجسته کتاب تاپ ناچ وجود فایل‌های صوتی است که تقریباً برای تمام بخش‌های کتاب از جمله مکالمه ها و متن های Reading وجود دارد.همین موضوع باعث می‌شود تا زبان آموز در حین تقویت یک مهارت، مهارت Listening یا همان مهارت شنیداری‌اش را تقویت کند.

آکادمی زبان کروز در رابطه با کتاب Top Notch بیان می‌کند که : ما از کتاب تاپ ناچ برای زبان آموزان ESL استفاده کردیم و به عنوان یک مدرس می‌توانم بگویم که روش بسیار خوبی در این کتاب به کار رفته است که بر رویکرد ارتباطی تمرکز ویژه ای دارد.

شایان ذکر است که فعالیت‌های گوناگونی در هر ۴ بخش کتاب Top Notch همراه با بخش‌های گرامری، یک مجموعه آموزشی کامل را تشکیل می دهد. همچنین فعالیت‌های آنلاین کتاب تاپ ناچ به زبان آموز کمک می‌کند تا از طریق انجام تمرینات در اوقات فراغتش بر محتوای کتاب نیز مسلط شود. لازم به ذکر است که مجموعه کتاب‌های تاپ ناچ به زبان آموزان بزرگسال بسیار توصیه می شود.

ترتیب کتاب‌های Top Notch

هر یک از کتاب‌های تاپ ناچ شامل چندین درس مختلف است و هر سطح هم دو مجموعه کتاب دارد که با نام های A و B از هم جدا می شوند. اولین سطح کتاب تاپ ناچ Top Notch Fundamentals A است که اصول اولیه برای پیشرفت و درک مطلب مورد نیاز زبان آموز را آموزش می دهد.

در‌واقع این سطح از کتاب باعث می‌شود تا زبان آموز برای ورود به سطوح بعدی آمادگی کامل داشته باشد. همچنین او را با اصول و نکات مقدماتی دستوری آشنا می نماید. لازم به ذکر است که متن های کتاب متناسب با سطح مقدماتی و برای افزایش دایره واژگان طراحی شده اند.همچنین پیشنهاد می شود به پکیج جامع آموزش کتاب English Grammar in use مراجعه فرمایید.

در این سطح از کتاب آموزش تصویری مکالمه محور هم وجود دارد. این کتاب شامل ۱ تا ۷ سطح Beginner است. بعد از این کتاب وارد سطح Top Notch Fundamentals B می‌شویم که از سطوح مقدماتی محصوب می‌شود و درس‌های ۸ تا ۱۴ را شامل می شود. نکات دستوری در این سطح شامل زمان حال ساده، سؤالی کردن با Where و نکات مربوط به There is و There are است.

کتاب‌های سطح Fundamentals به رنگ آبی و برای کسانی که به تازگی یادگیری زبان را شروع کرده‌اند مناسب هستند. فعالیت‌های مختلف، سلامتی، غذا و زمان موضوعاتی است که در سطح Fundamentals وجود دارند. هنگامی که شما به سطح Top Notch 1 می‌رسید متوجه می‌شوید که تمرکز اصلی بر روی افزایش قدرت اسپیکینگ و لیسنینگ است.

مکالمات این سطح شامل احوالپرسی و معرفی، قبول یا رد درخواست، سفارش در رستوران، عادت‌ها و برنامه‌های مربوط به آینده، خرید و پرداخت پول و پرسیدن قیمت اجناس است. لازم است اشاره شود که مکالمات این سطح مبتدی و ساده هستند. گرامر این کتاب هم شامل be going to، زمان گذشته، can ،have to و حال ساده است. همچنین رنگ این سری نیز قرمز می باشد.

سپس وارد سطح ۲ یا همان pre-intermediate می‌شوید و یاد می‌گیرید که در مورد دیر رسیدن، خصوصیات یک هتل، ژانر فیلم‌ها، علت نگرانی و صفات مثبت و منفی مکالمه انجام دهید. بخش‌های گرامی هم شامل حال کامل، have to، must، could، گذشته استمراری، اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش و use to است. شایان ذکر است که تمام ۱۰ درس این سطح برای تقویت مهارت شنیداری رایتینگ دارای تمرین و فایل صوتی است. رنگ این سری از کتاب‌ها نیز سبز می باشد.

آخرین سطح مجموعه کتاب‌های تاپ ناچ یعنی کتاب‌های A3 و B3 به رنگ بنفش هستند و تمام کلمات و متن های درس در سطح بالایی قرار دارند. زبان آموزان با استفاده از دایره لغات گسترده قادر هستند تا مکالمات طولانی‌تری داشته باشند. موضوعات این کتاب شامل تفریح و برنامه روزانه، انواع مشکلات مربوط به سلامتی و درمان، درخواست کردن و برنامه ریزی، آب و هوا و حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله است.

لغات و گرامر کتاب هم در سطح بالایی قرار دارد و زبان آموز می‌تواند اصطلاحات زیادی را در مکالمه خود به کار ببرد. گرامر این سطح هم استفاده از could have و would have، Adjective clauses و انواع زمان‌ها را پوشش می‌دهد.

در قسمت زیر می توانید نمونه ای از فیلم آموزش تاپ ناچ را مشاهده نمایید.

سطح کتاب های تاپ ناچ

به‌طور کلی سطح کتاب‌های Top Notch از مقدماتی تا پیشرفته را در شامل می‌شود و به نحوی تهیه شده که تمام زبان‌آموزان از مقدماتی تا پیشرفته می‌توانند از آن استفاده کنند.

در  ویرایش جدید این مجموعه 8 سطح وجود دارد که شامل موارد زیر است:

Top Notch Fundamentals A، اولین کتاب از مجموعه و سطح true Beginner است.

Top Notch Fundamentals B، دومین سطح و شامل درس‌های 8 تا 14 است.

Top Notch 1A، شامل فصل‌های 1 تا ۵ است.

Top Notch 1B، شامل فصل‌های 6 تا 10 است.

Top Notch 2A، سطح pre-intermediate و حاوی فصل‌های 1 تا ۵ است.

Top Notch 2B، فصل‌های 6 تا 10 را شامل می‌شود.

Top Notch 3A، سطح Intermediate است و فصل‌های 1 تا ۵ را پوشش می‌دهد.

Top Notch 3B، شامل فصل‌های 6 تا 10 است.

آموزش لغات جدید در کتاب تاپ ناچ

در این مجموعه ارزشمند، معمولات واژگان جدید در بخش جدایی به همین نام معرفی شده اند. در انتهای هر کتاب در قسمتی با عنوان تقویت کلمات یا همان Vocabulary Booster، کلمات مرتبط بیشتری وجود دارد. تمام این بخش‌ها دارای فایل صوتی هستند که تلفظ صحیح و مهارت Listening شما را تقویت می کنند. همچنین پیشنهاد می شود به دوره جامع آموزش لیسنینگ مراجعه فرمایید.

همچنین دامنه گسترده تصاویر، مثال‌ها و عبارات به زبان آموزان در رابطه با درک معنی یک لغا کمک زیادی می‌کند و کتاب را به یک مرجع دائمی جهت آمادگی برای امتحان تبدیل می کند. به این ترتیب مدرسان هم نیازی به جستجوی عکس‌ها برای ارائه در کلاس درس ندارند.

آموزش تلفظ در کتاب تاپ ناچ

از سطح پایه تا آخرین سطح مجموعه کتاب‌های Top Notch، توجه زیاد به موضوع تلفظ شده و هر درس بخش تلفظ مجزایی دارد که به آموزش نشانه‌های فونتیک می پردازد. همچنین نکاتی مانند ترکیب صداها، تأثیر صداهای مجاور بر یکدیگر و بر لحن نیز در این قسمت وجود دارد.

در انتهای کتاب نیز بخشی با عنوان جدول تلفظ ارائه شده است که در آن نشانه‌های تلفظ به صورت کلی در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است که فایل‌های صوتی همراه کتاب به زبان آموز کمک می‌کند تا با طرز صحیح تلفظ جملات و کلمات آشنایی پیدا کند.

آموزش گرامر در کتاب‌های Top Notch

گرامر برای هر درس بخش جداگانه ای دارد و در قالب جملاتی که از مکالمه یا متن Reading استخراج شده است وجود دارد. پس از طرح نکته گرامری. یک یا دو تمرین مربوط به آن آورده شده و با کمک همان گرامر، مکالمه کوتاهی بین دو زبان آموز انجام می شود. باید اشاره شود که هر درس تمرین‌های مرتبط را در قسمت Grammar Booster و کتاب کار ارائه می دهد.

آموزش مهارت Listening در کتاب تاپ ناچ

همانطور که اشاره کردیم این کتاب‌ها دارای فایل صوتی هستند و به زبان آموز کمک می‌کند تا بتواند مهارت شنیداری‌اش را به خوبی تقویت کند.

پکیج جامع آموزش مجموعه کتاب های تاپ ناچ به صورت کامل

آموزش مهارت Speaking در کتاب Top Notch

لازم است اشاره شود که این مجموعه موقعیت های متفاوت و واقعی را در اختیار زبان آموزان قرار می‌دهد تا بتوانند لغات و عبارات جدیدی که به تازگی فرا گرفته‌اند را در موقعیت های آشنا به کار ببرند.

آموزش مهارت Reading در کتاب‌های تاپ ناچ

در آخر هر درس یک تمرین برای تقویت مهارت خواندن و درک مطلب وجود دارد و بعد از هر متن یک یا چند تمرین متفاوت نیز آمده است. شایان ذکر است که متن های کتاب نیز دارای کلمات و اصطلاحات مختلفی است و باعث می‌شود تا شما واژگان جدید را یاد بگیرید.

آموزش مهارت Writing در کتاب تاپ ناچ

در انتهای هر فصل یک نکته در مورد نگارش متون ارائه شده است و سپس از آن یک یا چند تمرین برای یادگیری بیشتر آمده است. بعد از آن موضوعی مطرح می‌شود و زبان آموز می‌تواند برای جلسه آینده متنی را آماده کند. برای یادگیری بیشتر به دوره جامع آموزش رایتینگ مراجعه فرمایید.

نکات مهم در مورد کتاب Top Notch

این کتاب برای افرادی مناسب است که می‌خواهند زبان انگلیسی را از پایه یاد بگیرند. همچنین تمرین‌های بی‌نظیری در هر درس وجود دارد که نمونه آن در هیچ کتابی یافت نمی‌شود و مدت زمان کوتاهی می‌توانید درس‌ها را مرور کنید. کتاب‌های تاپ ناچ به صورتی طراحی شده است که در هر درس سطح زبان فرد رشد می‌کند و بعد از گذشت چند روز متوجه می‌شوید که انگلیسی شما به طور چشمگیری تقویت شده است.شایان ذکر است که مجموعه کتاب‌های Top Notch به فرد کمک می‌کند تا خودش را برای آیلتس جنرال آماده کند.

به طور کلی این مجموعه آموزشی به شما کمک می‌کند تا به صورت کامل زبان انگلیسی تان را تقویت کنید. از این رو اگر قصد دارید تا یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید پیشنهاد می‌شود تا از این قسمت از برنا اندیشان پکیج جامع آموزش تاپ ناچ را دریافت نمایید و با مشاهده فیلم‌های موجود در آن یادگیری زبان را آغاز کنید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.