پکیج درمان مشکلات جنسی از دکتر هلاکویی

نوع فایل
Mp3
حجم فایل
750 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

پکیج جامع “درمان مشکلات جنسی” از دکتر فرهنگ هلاکویی: گامی در جهت ارتقای سلامت جنسی و زناشویی، به دنبال راه حلی جامع و علمی برای مشکلات جنسی خود هستید؟ می خواهید دانش خود را در زمینه سلامت جنسی و زناشویی ارتقا دهید؟ پکیج “درمان مشکلات جنسی” از دکتر فرهنگ هلاکویی، روانشناس برجسته ایرانی، فرصتی بی نظیر برای شماست.

این پکیج آموزشی شامل

  • چندین ساعت فایل صوتی از مباحث تخصصی روانشناسی و علمی در زمینه مشکلات جنسی
  • بررسی جامع و دقیق انواع اختلالات جنسی در زنان و مردان
  • ارائه راهکارهای علمی و عملی برای درمان مشکلات جنسی

مناسب برای دانشجویان، روانشناسان، سکس تراپیست ها، مشاوران، زوج درمانگران، روانشناسان شخصیت، روانپزشکان و جامعه شناسان، علوم تربیتی، پدر و مادران و تمام افرادی که به دنبال ارتقای دانش خود در زمینه سلامت جنسی هستند.

با استفاده از این پکیج می توانید

  • اطلاعات خود را در زمینه مسائل جنسی و زناشویی افزایش دهید.
  • ریشه و علل مشکلات جنسی خود را شناسایی کنید.
  • راهکارهای مناسب برای حل مشکلات جنسی خود را بیاموزید.
  • به همسرتان در حل مشکلات جنسی اش کمک کنید.
  • ارتباط جنسی خود را ارتقا دهید و به یک رابطه زناشویی شاد و رضایت بخش دست پیدا کنید.

دکتر هلاکویی در این پکیج با بیانی شیوا و علمی به زبانی ساده به بررسی مباحث زیر می‌پردازد:

  • آناتومی و فیزیولوژی جنسی
  • مراحل رشد جنسی
  • انواع اختلالات جنسی در زنان و مردان
  • علل و عوامل موثر در بروز مشکلات جنسی
  • راهکارهای درمانی
  • نقش روانشناسی در سلامت جنسی
  • ارتباط جنسی سالم
  • و…

این پکیج به صورت فایل صوتی ارائه می شود تا بتوانید به راحتی در هر زمان و مکانی از آن استفاده کنید. همین امروز پکیج “درمان مشکلات جنسی” را تهیه کنید و در مسیر ارتقای سلامت جنسی و زناشویی خود گامی مثبت بردارید.

چرا این پکیج را انتخاب کنید؟

  • محتوای علمی و تخصصی
  • ارائه توسط دکتر فرهنگ هلاکویی، روانشناس برجسته ایرانی
  • بیانی شیوا و قابل فهم
  • مناسب برای طیف گسترده ای از مخاطبان
  • قابلیت استفاده در هر زمان و مکانی

دکتر فرهنگ هلاکویی از جمله روانشناسانی است که سمینارهای زیادی را در رابطه با ازدواج، خانواده، عشق، اختلالات شخصیت و بسیاری دیگر از موضوعات آموزشی را ارائه کرده است. دکتر هلاکویی نگاه خاص و ویژه ای به انسان داشته و بر این باور است که تعلیم و تربیت انسان نقش مهمی در آینده فرد به عهده دارد.

در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین پکیج های آموزشی در زمینه درمان مشکلات جنسی را در اختیار شما علاقه مندان به کارگاه های روانشناسی قرار دهیم که توسط دکتر هلاکویی ارائه شده است.

این مجموعه آموزشی به صورت تخصصی تمامی جنبه های مربوط به مسائل جنسی و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد را مورد بررسی قرار می دهد. از این رو اگر شما می خواهید به صورت علمی با اختلالات جنسی و درمان آنها آشنا شوید پیشنهاد می کنیم تا این مجموعه بی نظیر آموزشی را از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان دانلود نمایید.

اختلالات جنسی

در زمینه مسائل جنسی ما با ابعاد متفاوتی روبرو هستیم که اگر به صورت تخصصی هر یک از آنها را مورد بررسی قرار دهیم می توانیم به نتایج شگفت انگیزی برسیم. در واقع انسان برای بقا نیاز به تولید مثل دارد و این ژنتیک است که مشخص می کند تا انسان به بقای نسل بپردازد.

به همین دلیل از جمله مواردی که در زندگی انسان بسیار مهم بوده و نقش پر رنگی را ایفا می کند همان مسائل جنسی است. به یاد داشته باشید که انسان هر زمانی می تواند با موضوع مسائل جنسی مواجه شود. دلیل آن نیز در ارتباط بودن جسم و ذهن انسان به صورت همزمان است.

کارگاه روانشناسی درمان اختلالات جنسی از دکتر هلاکویی

به عنوان مثال فردی که بخواهد مواد مخدر مصرف کند نیاز دارد تا در ابتدا مواد را از جایی تهیه کند. یا شخصی که می خواهد الکل مصرف نماید نیاز دارد تا از جایی آن را بگیرد. اما این موضوع در خصوص مسائل جنسی متفاوت است. چرا که این مورد همواره با انسان همراه است و ما مشاهده می کنیم که انسان به راحتی می تواند به اوج لذت جنسی دست پیدا کند.

پکیج درمان مشکلات جنسی

دکتر هلاکویی در این مجموعه آموزشی به صورت کامل در رابطه با مسائلی که به صورت مستقیم با مشکلات جنسی و جنسیت انسان در رابطه است با شما عزیزان گفتگو می کند.

به این صورت که تمامی مراحل رشد جنسی در کودکان را مورد بررسی قرار داده و به شما آموزش می دهد که چگونه به تربیت جنسی کودکان بپردازید. همچنین لازم است اشاره شود که دکتر هلاکویی در رابطه با نقش ترتیب تولد فرزندان نیز به صورت مفصل صحبت می کنند و به شما می گوید که چرا بسیاری از مشکلات برای فرزند خاصی ایجاد می شود و در واقع ترتیب تولد چه تاثیری بر روی بروز مشکلات جنسی دارد.

در کنار تمام این موارد باید بدانیم که ایدئولوژی نیز تاثیر زیادی در بروز مشکلات جنسی داشته و انسان ها باید در رابطه با این موضوع به صورت دقیق آموزش ببینند تا بتوانند نقش سایر مسائل را در بروز اختلالات جنسی کاهش دهند.

از این رو دکتر هلاکویی در مجموعه آموزش درمان مشکلات جنسی با شما عزیزان در این رابطه نیز صحبت می کند و به شما می گوید که ایدئولوژی و مباحث فرهنگی چه نقشی در تربیت جنسی انسان ها دارد.

از جمله موارد دیگری که لازم است به صورت دقیق با آن آشنا شویم موضوع عشق و فرایند ایجاد آن در انسان است. چرا که این موضوع می تواند رابطه بسیار نزدیکی با مسئله جنسی انسان داشته باشد. از این رو دکتر هلاکویی در رابطه با پدیده عشق به صورت کامل گفتگو می کنند و ابعاد مختلف آن را برایتان شرح می دهند.

در کنار تمام این موارد لازم است اشاره شود که دکتر هلاکویی در رابطه با موضوع همجنسگرایی نیز توضیحات کاملی را ارائه می کنند و همچنین در مورد درمان مشکلات مربوط به هویت جنسی نیز مطالبی خدمت شما دوستان گرامی ارائه می شود.

به طور کل اگر شما بله مباحث مربوط به درمان اختلالات و مشکلات جنسی علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم تا حتما این مجموعه آموزشی بی نظیر را از این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان دانلود نمایید که کمک زیادی به درمان اختلالات جنسی می کند.

اهمیت رشد روانی جنسی

در خصوص رشد انسان نظریات متفاوتی وجود دارد که افراد روانشناس باید به صورت کامل با آنها آشنا باشند. چرا که ما نمی توانیم موضوع مسائل جنسی را از فرایند رشد انسان حذف کنیم. چرا که در هر صورت این مورد با انسان همراه است و از طرق مختلف تاثیرات بسیاری را بر انسان وارد می کند.

زیگموند فروید پدر علم روانکاوی در این باره نظریه رشد روانی جنسی را ارائه می کند که هر مرحله از آن ویژگی های مربوط به خودش را دارد و والدین باید به صورت تخصصی با آن آشنا باشند که بتوانند رابطه خوبی با فرزندشان برقرار کنند.

به عنوان مثال مشکلاتی که در دوره دهانی یا مقعدی برای انسان ایجاد می شود می تواند آسیب های زیادی را در دوران بزرگسالی برای فرد ایجاد کند. از این رو شما به عنوان پدر و مادر باید بدانید که در هر یک از دوره های رشد انسان چه رفتاری با کودک خود داشته باشید تا در آینده دچار مشکلات و مسائل جنسی نشود.

شایان ذکر است که دوران کودکی نقش بسیار مهمی در تمام عمر فرد دارد و از این رو آشنایی با این دوره و مشکلاتی که می تواند برای انسان ایجاد شود می تواند در شکل گیری شخصیت کلی انسان دارای اهمیت باشد.

به همین دلیل دکتر هلاکویی در پکیج آموزش درمان مشکلات جنسی به صورت کامل با شما والدین عزیز گفتگو می کند و یاد می دهد که در هر دوره از رشد جنسی کودکان باید چه برخوردی با آنها داشته باشید که بتوانید از رشد سالم کودک خود مطمئن باشید.

به یاد داشته باشید که اگر می خواهید در زندگی مشترک خود فرزندی داشته باشید لازم است تا از نظر جسمی و روانی در وضعیت سالمی قرار داشته باشید تا بتوانید فرزندپروری خوبی برای فرزندتان ارائه دهید.

رابطه جنسی و عشق

از نظر علمی این دو موضوع دارای جنبه های نزدیکی به یکدیگر هستند و لازم است تا به صورت کامل با ابعاد مختلف هر یک از آنها آشنا باشیم. این که دختر و پسر باید به چه ویژگی هایی توجه داشته باشند که بتوانند زندگی مشترک سالمی را تجربه کنند.

زیرا اگر زوجین در زندگی زناشویی از مسائل مهمی که باید توجه داشته باشند غافل شوند می توانند زمینه ساز مشکلات بسیاری برای خودشان باشند. همچنین پیشنهاد می شود تا برای کسب اطلاعات بیشتر به کارگاه درمان انحرافات جنسی مراجعه فرمایید.

به عنوان مثال فردی که گرایشات سادیسم یا مازوخیسم دارد می تواند در رابطه با همسرش مشکلاتی را ایجاد کند که در نتیجه بر روی رابطه آنها اثر منفی می گذارد. ما باید بدانیم که هر یک از اختلالات جنسی دلایل مخصوص به خود را دارد و زمانی می توانیم به تشخیص درستی دست پیدا کنیم که با تمامی نشانه ها نیز آشنا باشیم. به همین دلیل دکتر هلاکویی به صورت کامل در رابطه با گرایشات بیمارگونه جنسی نیز گفتگو می کند و می توانیم به سادگی با تمام اختلالات جنسی و ریشه های آن نیز آشنا شویم.

پکیج جامع آموزش آشنایی با دلایل مشکلات جنسی

اصول دلبری کردن در عاشقی

تمامی دختران و پسران باید با معیارهای اصلی ازدواج و عشق آشنا باشند. به این صورت که بدانند در چه زمانی و با چه کسی می توانند زندگی خوبی را تجربه کنند. زمانی که هم دو نفر با یکدیگر ازدواج می کنند اگر می خواهند زندگی مشترک خوبی داشته باشند باید تکنیک های دلبری کردن و عاشقی را بدانند تا بتوانند بهترین زندگی زناشویی را با یکدیگر داشته باشند.

چرا که بسیاری از افراد به چنین موضوعات مهمی بی توجهی می کنند و هرگز آنها را یاد نمی گیرند و زمانی که وارد زندگی مشترک می شوند متوجه میشوند که هیچ دانشی در خصوص زندگی مشترک و رابطه جنسی و عشق و عاشقی ندارند و آنجاست که مسائل و مشکلات آغاز می شود.

به همین دلیل لازم است تا به صورت کامل یاد بگیرید که چگونه با فرد مورد علاقه تان رابطه عاشقانه برقرار کنید و بتوانید زندگی زناشویی شاد و با نشاطی را تجربه کنید. همواره لازم است در خاطر داشته باشیم که ریشه بسیاری از مشکلات زناشویی مربوط به مسائل جنسی است و زن و شوهرها باید در این مورد آموزش های لازم را از افراد متخصص دریافت کنند تا در زندگی خود با مسائل و مشکلات گوناگون مواجه نشوند.

سخن آخر

با توجه به مهم بودن زندگی انسان و مشکلات و مسائلی که در زندگی اش ایجاد می شود تصمیم گرفتیم تا این مجموعه آموزشی بی نظیر را در اختیار شما علاقه مندان به علم روانشناسی و روان درمانی قرار دهیم.

اگر شما دوست دارید بدانید در سال های مختلف زندگی چه رفتاری باید داشته باشید یا بهترین روش فرزندپروری چیست و انسان چگونه عاشق می شود و چرا برخی افراد گرفتار اختلالات جنسی می شوند پیشنهاد می کنیم تا این بسته بی نظیر آموزشی را از این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان دانلود نمایید تا از آموزش های بی نظیر دکتر هلاکویی بهره مند شوید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.