نشانه های مردی که دنبال رابطه جنسی است

نشانه های مردی که دنبال رابطه جنسی است

اگر شما با مردی در رابطه هستید و می خواهید بدانید که آیا او واقعا دنبال دوستی واقعی است یا صرفا شما را برای رابطه جنسی میخواهد پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. زیرا مردی که به نیازهای شما توجه می کند و برای آینده شما برنامه ریزی می کند می تواند رابطه سالم و پایداری را با شما داشته باشند. اما اگر فردی که با شما در ارتباط است صرفا به دنبال هوس و نیازهای جنسی باشد شما نمی توانید به آینده رابطه تان امیدوار باشید.

تشخیص مردانی که به دنبال هوس و رابطه جنسی هستند کاری آسان است اما شما نیاز دارید تا به صورت کامل با این مردان آشنا شوید و برای زندگی و آینده خود برنامه ریزی کنید. از این رو اگر شما به مجموعه مقالات روانشناسی علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم با مجله علمی برنا اندیشان همراه باشید.

مردی که دنبال رابطه جنسی است چه نشانه هایی دارد؟

به طور کلی مردی که هدفش از رابطه با شما صرفا رابطه جنسی است به شکلی رفتار می کند که شما به او شک می کنید و در نتیجه اعتمادتان را نسبت به او از دست می دهید. اگر شما به تازگی وارد رابطه با مردی شده اید و هنوز در مورد او چیزی نمی دانید و در واقع خبر ندارید که آیا او شما را برای دوستی واقعی و زندگی مشترک می خواهد یا صرفا به دنبال رابطه جنسی است پیشنهاد می کنیم تا در ادامه مقاله با برنا اندیشان همراه باشید که نشانه های مردان هوس باز را به شما معرفی کنیم و بدانید مردانی که هدفشان داشتن رابطه جنسی با شماست چه نشانه هایی دارند.

در هر فرصتی بدن شما را لمس می کند

مردی که شما با او در رابطه هستید اگر صرفا به دنبال رابطه جنسی با شما باشد در هر موقعیتی تلاش می کند تا بدن شما را لمس کند و نزدیکی فیزیکی با شما داشته باشد. حتی ممکن است در مکان هایی چنین کاری را انجام دهد که بسیار نامناسب باشد اما این وضعیت نشان می دهد که او به دنبال رابطه جنسی با شماست.

مردی که دنبال رابطه جنسی است چه نشانه هایی دارد؟

حتی ممکن است با به کار بردن جملاتی مانند من نمی توانم از تو دور باشم یا زمانی که تو در کنارم هستی بسیار آرامش دارم سعی می کند تا شما را فریب دهد. در حقیقت او با این کار می خواهد تا با احساسات شما بازی کند و به راحتی به شما نزدیک شود و در نتیجه به هدف نهایی اش برسد.

از این رو شما باید بسیار مراقب رفتارهای او باشید، چرا که اگر مردی به رابطه بلند مدت با شما فکر کند هرگز در هر موقعیتی تلاش نمی کند تا به شما نزدیکی فیزیکی کند. پیشنهاد می شود تا مقاله درمان اعتیاد جنسی را بخوانید.

انجام مکالمات جنسی

از طرف دیگر این مردان صرفا به دنبال صحبت های جنسی در مکالماتشان هستند. یعنی زمانی که شما با آنها صحبت میکنید صرفا گفتگو را به سمتی هدایت می کنند که با شما وارد بحث های جنسی شوند. شما می توانید به راحتی او را امتحان کند تا متوجه شوید که او چه اخلاقی دارد و اگر بخواهید موضوع صحبت را به سمت مسائل غیر جنسی ببرید او باز تلاش می کند تا شما را مجدد به سمت بحث های جنسی بکشاند. در واقع باید بدانید که این کار یک هشدار بسیار جدی است و می تواند هدف او را از داشتن رابطه با شما مشخص کند.

توجه بیش از حد به ظاهر

این که مرد مورد علاقه تان از ظاهر شما تعریف کند کاری بسیار خوب و پسندیده است. اما مشکل از زمانی آغاز می شود که او صرفا از ظاهر و زیبایی های جسمی تان تعریف می کند و هرگز توجهی به منش، اخلاق و شخصیت شما ندارد.

در این حالت شما می توانید تشخیص دهید که او صرفا به دلیل جذابیت های جنسی به شما نزدیک شده است و هدفش برقراری رابطه جنسی با شما است. اگر شما در رابطه تان با چنین شرایطی مواجه شدید باید در مورد رابطه تان بیشتر فکر کنید تا به تصمیم گیری بهتری دست یابید.

اگر شما دوست دارید تا با شریک زندگی تان گفتگو کنید و توقع دارید که او به حرف های شما گوش کند و با شما همدلی کند اما او اصلا به حرف های شما توجهی نمی کند به خاطر این است که مشکلات شما هیچ اهمیتی برای او ندارد و او اصلا دوست ندارد در مورد جزئیات زندگی شما چیزی بداند.همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله آموزش مخ زنی را بخوانید.

چنین مواردی موجب می شود تا شما متوجه شوید که آن مرد اصلا به دنبال رابطه سالم با شما نیست و صرفا شما را برای برقراری رابطه جنسی انتخاب کرده است. زیرا اگر مردی واقعا به شما علاقه داشته باشد دوست دارد تا در مورد زندگی شما بیشتر بداند و مدام در رابطه با جزئیات زندگی تان کنجکاوی می کند.

شما را به دوستانش معرفی نمی کند

اگر شما با مردی در رابطه هستید و او هرگز شما را به دوستان خودش معرفی نمی کند می تواند چند دلیل داشته باشد. مثلا ممکن است او دوست نداشته باشد که دوستانش بدانند او به شما در رابطه است و یا حتی این امکان وجود دارد که در حال حاضر چون با فرد دیگری در رابطه است و به شما خیانت می کند از معرفی شما به دیگران اجتناب می کند.

بنابراین شما می توانید به راحتی او را امتحان کند و از او بخواهید که شما را به دوستانش معرفی کند و اگر تمایلی به این کار نداشت باید بدانید که او هیچ اهمیتی برای شما قائل نیست و در واقع شما هیچ جایگاهی در زندگی اش ندارید و نمی خواهد با شما وارد یک رابطه جدی شود.

تمایل زیادی به سکس دارد

هنگامی که شما به دوست پسرتان پیشنهاد می دهید که با هم به بیرون بروید یا مثلا می خواهید به پارک یا سینما بروید و با هم خوش بگذرانید او تمایلی نشان نمی دهد و از این کارها استقبال نمی کند. اما بسیار دوست دارد که با شما در اتاق خواب باشد و هنگامی که در چنین موقعیتی قرار می گیرد بسیار انرژی دارد. تمام این موارد نشان می دهد که او فقط به فکر رابطه جنسی با شماست و به سایر نیازهای شما اهمیت نمی دهد و اصلا برایش اهمیتی ندارد که شما به چه چیزهایی علاقه دارید.

مردانی که فقط به دنبال رابطه جنسی هستید همواره از جملات عاشقانه استفاده می کنند تا بتوانند فرد مورد نظر را فریب دهند. بعد از آنکه توانستند به هدفشان یعنی رابطه جنسی دست پیدا کنند دیگر به شما نیازی ندارند و اصلا دوست ندارند وقتشان را با شما بگذرانند. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله نحوه شروع رابطه با دختران را بخوانید.

حتی در بسیاری از موارد از دروغ استفاده می کنند تا شما را از خانه شان بیرون کنند. اگر شما با چنین مردی در رابطه هستید باید بدانید که او صرفا شما را برای رابطه جنسی می خواهد و به جز آن به چیز دیگری فکر نمی کند.

تلاشی برای رابطه نمی کند

شایان ذکر است که تمام روابط به صورت دو طرفه بوده و هر یک از افراد باید برای مشکلات و چالش هایی که ایجاد می شود کاری انجام دهند. حال اگر شما متوجه شده اید که دوست پسرتان اصلا برای رابطه تان تلاشی نمی کند و شما در حال دست و پا زدن هستید باید بدانید که رابطه شما هیچ اهمیتی برای او ندارد و مسائل موجود در رابطه را جدی نمی گیرد. زیرا برای او فقط داشتن رابطه جنسی مهم بوده و به سایر موارد فکر نمی کند و هرگز برای آینده زندگی با هم هیچ برنامه ای ندارد.

رابطه با مردی که صرفا به فکر رابطه جنسی با ما است

واکنش های شدید در برابر پاسخ منفی

پسری که شما را فقط برای رابطه جنسی میخواهد اگر شما به درخواست هایش جواب منفی بدهید او بسیار آزرده خاطر می شود و به کلی بهم می ریزد و در مقابل می خواهد شما را اذیت کند. در واقع واکنش های او بسیار اغراق آمیز است و شما متوجه می شوید که تنها راه راضی کردن او فقط داشتن سکس است و او به جز آن به چیز دیگری فکر نمی کند. به یاد داشته باشید که چنین رابطه ای ناسالم بوده و مخاطب شما اصلا به خود شما فکر نمی کند و در واقع او به دنبال ارضای نیازهای جنسی خودش است.

جدی نبودن رابطه را بیان می کند

پسری که هدفش از دوستی با شما صرفا داشتن رابطه جنسی است می داند که نمی خواهد به صورت بلند مدت با شما در رابطه بماند. از این رو رابطه برای او جدی نبوده و به صورت واضح به شما بیان می کند که هرگز به صورت بلند مدت برای رابطه برنامه ریزی ندارد. از این رو شما هرگز نباید خودتان را فریب دهید و گمان کنید که نظر او در طی رابطه با شما تغییر خواهد کرد. چرا که هرگز این اتفاق نمی افتد و اگر شما فکر می کنید که با محبت بیشتر به او می توانید نظرش را تغییر دهید باید بدانید که سخت در اشتباه هستید.

به یاد داشته باشید مردی که فقط به بخش فیزیکی رابطه اهمیت می دهد هرگز نمی تواند مسئولیت تمام رابطه را بر عهده بگیرد. زیرا رابطه او تک بعدی است و نمی خواهد نسبت به شما تعهدی داشته باشد و صرفا علاقه دارد تا با شما وارد رابطه جنسی شود. همچنین پیشنهاد می شود تا به کارگاه روانشناسی مشاوره قبل از ازدواج مراجعه نمایید.

خرج کردن زیاد و نداشتن وقت برای شما

برخی از پسران چون از وضع مالی خوبی برخوردار هستند ممکن است پول زیادی را برایتان خرج کنند. مثلا برای شما کادوهای گران قیمتی بخرند تا شما را به رستوران ببرند و تلاش کنند تا با پول شما را راضی نگه دارند و سپس به هدفشان که رابطه جنسی است دست یابند. اما بعد از آن که توانستند به هدفشان برسند دیگر وقتی برایتان نمی گذارند و تمایلی به بیرون آمدن با شما ندارند. آنها مسائل زندگی شما را جدی نمی گیرند و دوست ندارند بدانند شما در چه وضعیتی قرار دارید.

از این رو شما باید بسیار هوشیار باشید که چنین کارهایی نشانه چیست و اگر پسری که با او در رابطه هستید چنین رفتاری دارد به این معناست که دوست دارد تا با شما وارد رابطه جنسی شود.

تماس در زمان های خاص

یکی دیگر از ویژگی های پسرانی که به دنبال رابطه جنسی با دوست دخترشان هستید این است که در ساعت های خاصی اقدام به تماس با دوست دخترشان می گیرند. در واقع آنها در زمان خوشگذرانی شان به سمت انجام تماس می روند. به عنوان مثال اگر دقت کنید مشاهده می کنید که او در ساعت خاصی به شما پیام می دهد و خارج از آن حتی حال شما را هم نمی پرسد.

زیرا اگر او واقعا شما را دوست داشته باشد به فکرتان است و می خواهد از حال شما در هر زمانی مطلع باشد. با این کار می توانید بفهمید که او وقتی نیاز جنسی دارد به سراغ شما می آید و خارج از آن حتی به شما فکر هم نمی کند.

آماده سازی وسایل برای رابطه جنسی

مردی که فقط به فکر رابطه جنسی و سکس باشد همواره وسایل مربوط به آن را همراه خودش دارد. به عنوان مثال همیشه در جیبش کاندوم دارد و اجازه نمی دهد اگر شرایط رابطه جنسی مهیا بود آن را به زمان دیگری موکول کند. از این رو اگر بداند که می تواند با شما رابطه جنسی داشته باشد وقت را هدر نمی دهد و تمام وسایل را خودش آماده می کند. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله آموزش چت کردن با دختران را مطالعه فرمایید.

پسرانی که فقط به فکر رابطه جنسی هستند بسیار زبان بازی می کنند و با استفاده از کلمات و واژه ها در تلاش هستند تا شما را فریب دهند. البته باید اشاره شود زمانی که شما می خواهید در مورد آینده تان با او صحبت کنید او مدام طفره می رود و به شما می گوید که در زمان دیگری راجع به آن صحبت کنید. به یاد داشته باشید که گفتن عبارت ”دوستت دارم” کار بسیار آسانی است اما آیا پسری که آن را به دوست دخترش می گوید به همین میزان هم تمایل دارد برای او وقت بگذارد و برای آینده شان برنامه ریزی کند.

علی رغم میل تان وارد رابطه جنسی می شوید

اگر شما به نوع رابطه تان نگاه کنید متوجه میشوید که بیش از اندازه سکس دارید و در بسیاری از موارد انجام آن مورد پسند و علاقه شما نبوده است. حتی گاهی هم بوده که شما تمایلی به رابطه جنسی نداشته اید اما او شما را وادار به انجام رابطه کرده است.

اگر شما در چنین شرایطی هستید باید به فکر باشید و بدانید که در رابطه سالمی قرار ندارید. چرا که در رابطه دو طرفه نیاز است تا هر یک از افراد به مرزهای یکدیگر احترام بگذارند و هرگز دیگری را به کاری که تمایل ندارد وادار نکنند. به یاد داشته باشید پسری که شما برایش اهمیت داشته باشید قطعا برایتان وقت میگذارد و به خواست و نیاز شما نیز اهمیت می دهد.

بی توجهی و بی احترامی می کند

اگر دوست پسر شما تاریخ تولد شما را نمی داند و شما باید خودتان به تنهایی برای خود جشن بگیرید باید بدانید که در رابطه ناسالمی قرار دارید. زیرا اگر دوست پسرتان به شما اهمیت بدهد و نیازهای شما برایش مهم باشد قطعا برای شما وقت میگذارد و به شما به شکل خاصی احترام می گذارد.

چگونه بفهمیم پسری که با ما دوست است صرفا ما را به خاطر سکس می خواهد؟

از این رو اگر به صورت واضح به شکلی رفتار می کند که گویی شما فردی غریبه هستید به این معناست که او تعهدی نسبت به شما ندارد. در این حالت شما باید بدانید که شما فقط بخش کوچکی از زندگی او هستید و او شما را برای رابطه جنسی می خواهد. برای مطالعه بیشتر به مقاله آسیب های ازدواج سفید مراجعه کنید.

از طرف دیگر باید بدانید پسری که شما را صرفا برای سکس می خواهد هیچ احترامی نیز به شما نمی گذارد. مثلا در فضای خصوصی به شما بی احترامی می کند و با بی ادبی و بسیار گستاخانه به شما پاسخ می دهد. در واقع چنین رفتاری از او به این معناست که دوست دارد رابطه را به اتمام برساند.

رفتارهای بسیار مشکوک دارد

مردی که از نظر اخلاقی به شما تعهد نداشته باشد همواره رفتارهای مشکوکی از خودش نشان می دهد. مثلا هنگامی که در کنار شماست و تلفنش زنگ می خورد در حضور شما به آن جواب نمی دهد یا دوست ندارد شما در مورد زندگی خصوصی اش چیزی بدانید.

چرا که هدف اصلی اش برقراری رابطه جنسی با شما است و به غیر آن به چیز دیگری فکر نمی کند. همچنین شایان ذکر است که او به شما اجازه نمی دهد تا وارد حریم خصوصی اش شوید و اطلاعات زیادی در مورد خودش به شما نمی دهد. شما نیز هر چه بیشتر تلاش می کنید تا به او نزدیک شوید به هیچ نتیجه ای نمی رسید.

نتیجه گیری

اگر می خواهید متوجه شوید که فردی که به شما علاقه دارد برای آینده تان برنامه ریزی کرده و به شما تعهد کامل دارد نیاز نیست تا چندین سال وقت برایش بگذارید. چرا که شما می توانید به راحتی هدف از رابطه با شما را متوجه شوید و بدانید که آیا او شما را برای زندگی بلند مدت می خواهد. از این رو در مقاله پیش رو به صورت کامل تمام نشانه های مردی که صرفا به فکر نیازهای جنسی است را معرفی نمودیم تا بتوانید از سلامت رابطه تان مطمئن شوید.

دسته‌بندی‌ها