چرا دوست پسرم برام وقت نمیزاره؟

چرا دوست پسرم برام وقت نمیزاره؟

آیا دوست پسرتان برای شما وقت نمی گذارد؟ هنگامی که شما وارد رابطه احساسی با فردی می شود بسیار سخت است که بدانید آیا واقعا او شما را دوست دارد یا خیر. زیرا برخی از پسران آنقدر مرموزانه عمل می کنند که دیگر دختر نمی تواند متوجه شود آیا آن پسر واقعا عاشق اوست و یا او در اشتباه است.

در این میان هنگامی که دختر همواره منتظر است تا پسر به او زنگ بزند و با او قرار بگذارد بسیار سخت و گیج کننده است و همین موضوع می تواند دختر را به شدت اذیت کند. حال اگر خود دختر تصمیم بگیرد تا به پسر زنگ بزند نیز باز هم پسر جواب او را نمی دهد و یا خیلی سرد با او برخورد می کند و تمام این موارد موجب می شود تا هزاران فکر منفی به سراغ دختر بیاید.

در این قسمت از مجله علمی برنا اندیشان تصمیم داریم تا به صورت کامل در خصوص پسرانی که برای دوست دخترانشان وقت نمی گذارند صحبت کنیم و ببینیم که به چه دلیل برخی از پسران برای فرد مورد علاقه شان وقت کافی نمی گذارند. بنابراین اگر سوال شما این است که چرا دوست پسرم برام وقت نمیزاره تا انتهای مقاله با برنا اندیشان همراه باشید.

شناخت نشانه های بی علاقگی

پسری که برای دوست دخترش وقت نمی گذارد قطعا توانایی ایجاد یک عشق پایدار را نداشته و به همین دلیل ممکن است در مدت کوتاهی رابطه آنها به جدایی ختم شود. در ادامه با برنا اندیشان همراه باشید تا به صورت کامل شما را با نشانه های بی علاقگی در رابطه آشنا کنیم.

عدم پاسخ به پیام ها

با توجه به رشد پیشرفت فناوری و تکنولوژی قطعا تمام افراد به راحتی می توانند به یکدیگر ایمیل و پیام ارسال کنند. اگر شما با پسری در رابطه هستید که برایش وقت می گذارید و واقعا به او علاقه دارید ولی مدتی است که او هیچ وقتی برای شما نمی گذارد و هر زمانی که شما به او پیام می دهید او پاسخ شما را حتی بعد از چند روز هم نمی دهد لازم است تا او را فراموش کنید.

زیرا این کار او هرگز به نشانه های وجود مشغله های کاری و یا وجود تنبلی و اهمالکاری نیست و نشان می دهد که او فردی بی ادب و بی توجه است. گاهی اوقات ممکن است شما متوجه شوید که پسر مورد نظر تمایلی به فرستادن ایمیل و پیام ندارد اما به جای این کارها با شما قرار ملاقات میگذارد و برای شما در بیرون به اندازه کافی وقت می گذارد.

بنابراین اگر پسر مورد نظر شما هیچ کدام از این کارها را انجام نمی دهد به این معناست که به شما علاقه ای ندارد و بهتر است شما از چنین رابطه ای خارج شوید. پیشنهاد می شود تا مقاله شوهرم از خانه رفت را بخونید.

به یاد داشته باشید پسری که واقعا شما را دوست داشته باشد برای شما وقت می گذارد و تمامی احساساتش را با شما در میان می گذارد و همواره دوست دارد تا شما را در آغوش بگیرد و با شما صحبت کنند. اما اگر زمانی که او در کنار شماست هرگز در چشمان شما نگاه نمی کند و تمایلی ندارد که شما را در آغوش بگیرد به این معناست که نمی خواهد با شما رابطه عمیق احساسی برقرار کند. ممکن است ادامه رابطه برای شما مشکلی نداشته باشد اما به یاد داشته باشید که شما نمی تواند روی چنین فردی سرمایه گذاری عاطفی انجام دهید.

فراموش کردن طرف مقابل

همانطور که گفته شد پسری که دوست دخترش را دوست داشته باشد همواره تلاش می کند تا خودش را به دختر نشان دهد و کاری می کند که منحصر به فرد باشد. به عنوان مثال هنگامی که شما در دانشگاه هستید در هنگام بازگشت به خانه شما را همراهی می کند و هرگز اجازه نمی دهد که شما تنها بمانید و تمام تلاشش را می کند تا در کنار شما باشد. اما اگر دوست پسرتان حتی به دیدن شما هم نمی آید به این معناست که او تمایلی به ایجاد رابطه عاطفی با شما را نداشته و به همین دلیل شما نمی تواند در بلند مدت بر روی او حساب کنید.

به یاد داشته باشید که هرگز خودتان را با افکار بیهوده سرگرم نکنید. به عنوان مثال نباید بی خیالی دوست پسرتان را به حساب ترافیک و سایر موارد بگذارید. چرا که ترافیک همیشه رخ نمی دهد و اگر آن پسر واقعا شما را دوست داشته باشد تلاش می کند تا سر وقت شما را ببیند.

چرا دوست پسرم نسبت به من بی توجهی می کند؟

زمانی که شما ازدواج کرده اید و در خانه با همسرتان هستید اگر هنگامی که در کنار هم هستید شما را در آغوش نمی گیرد و هرگز شما را نوازش نمی کند نمی توانید توقع ایجاد رابطه عمیقی را داشته باشید. شایان ذکر است که شما باید همواره هوشیار باشید و خودتان را با حرف های ساده گول نزنید که او شما را دوست دارد. چرا که اگر واقعا شما را دوست داشته باشد به شکل دیگری با شما رفتار خواهد کرد.

عدم توجه به ایده های شما

ممکن است فردی که شما را دوست دارد با برخی از ایده های شما مخالفت کند اما هرگز ایده های شما را تحقیر نمی کند. این در حالی است که اگر پسر مورد علاقه تان افکار و ایده های شما را مسخره می کند به این معناست که شما را دوست ندارد.پیشنهاد می شود تا مقاله پول گرفتن از شوهر را بخوانید.

به یاد داشته باشید که اگر شما با فردی وارد رابطه شوید و او هیچ وقت به افکار و عقاید شما توجه نکند و همواره شما را مجبور کند تا هر کاری که او می خواهد انجام دهید قطعا اوضاع را برای شما سخت و دشوار می کند. بنابراین لازم است تا چنین شرایطی را خیلی سریع مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید زودتر از رابطه خارج شوید.

در کنار این موارد باید رفتار همسرتان توجه کنید و مشاهده کنید که چه زمانی به سراغ شما می آید. یعنی اگر شوهر شما فقط در شب ها به سراغتان می آید باید بدانید که او شما را فقط برای لذت خودش می خواهد و نسبت به شما احساس و علاقه عمیقی ندارد.

اگر چنین شرایطی حاکم است باید بدانید که شما نمی توانید رابطه ای عمیق با او داشته باشید. به یاد داشته باشید که اگر همسرتان تمام روز و هفته را برای شما وقت می گذارد به این معناست که شما برای او مهم هستید و به نیازهای شما توجه می کند.

لازم به ذکر است که اگر همسرتان فقط برای لذت به سمت شما می آید بعد از مدتی زندگی را برای شما سخت و دشوار می کند و قطعا با مشکل مواجه می شوید. بنابراین لازم است تا خیلی سریع برای رفع مشکل خودتان اقدام نمایید.

نداشتن برنامه برای آینده

به یاد داشته باشید که اگر مرد شما را دوست داشته باشد همواره به شما توجه می کند و اجازه نمی دهد تا شما در حاشیه زندگی اش قرار بگیرید. به عنوان مثال برای آخر هفته برنامه ریزی می کند تا با هم به مسافرت یا تفریح بروید. اما اگر تمام وقتش را با دوستانش می گذراند و فقط گاهی اوقات را با شما می گذراند به این معناست که به شما علاقه ای ندارد.

همواره به این نکته توجه داشته باشید که این کار به معنای بی احترامی است و اگر آن مرد واقعا شما را دوست داشته باشد قطعا برای شما وقت می گذارد و این اجازه را به خودش نمی دهد که به شما بی توجهی کند. شایان ذکر است که اگر مرد شما را دوست داشته باشد برای کوتاه مدت و بلند مدت با شما برنامه ریزی می کند. پیشنهاد می شود تا به پکیج آموزش ازدواج پایدار مراجعه فرمایید.

از طرف دیگر شما باید مشاهده کنید که آیا مرد مورد علاقه شما جایی برای شما در برنامه هایش دارد یا خیر. اگر او همواره تلاش می کند تا به هر شکلی که شده وقتی در برنامه هایش برای شما داشته باشد به این معناست که شما برای او مهم هستید و اگر آنقدر مشغله داشته باشد که یک بار نتواند به سر قرار با شما بیاید از شما معذرت خواهی می کند و حتما آن را برای شما جبران می کند. اما اگر آن مرد خیلی راحت قرارش با شما را بهم می زند به این معناست که شما برای او هیچ اهمیتی ندارید و شما باید خیلی سریع از آن رابطه خارج شوید.

عدم تمایل به ایجاد صمیمیت

گاهی اوقات ممکن است فرد سومی در رابطه شما وجود داشته باشد که موجب شود تا بر روی رابطه شما تاثیر منفی بگذارد. این فرد می تواند یک دوست باشد که باعث شود تا همسرتان بیشتر وقتش را برای او بگذارد. پیشنهاد می شود تا مقاله رفتار با همسر رفیق باز را بخوانید.

این کار موجب می شود تا همسرتان نتواند به اندازه کافی برای شما وقت بگذارد و این کار به معنای عدم علاقه به شما بوده و بعد از مدتی تحمل شرایط برای شما بسیار سخت و دشوار است. گاهی اوقات ممکن است به طور کلی شما را در رابطه رها کند و حتی به شما دروغ بگوید که لازم است شما خیلی سریع از چنین رابطه ای خارج شوید تا به سلامت روان شما آسیبی وارد نشود.

شایان ذکر است که وجود احساس و علاقه بین زوجین از موارد بسیار مهم است و اگر مرد شما نشان می دهد که بدون شما هم حالش خیلی خوب است یعنی تمایلی به بودن با شما را ندارد. انجام چنین رفتاری بسیار آزاردهنده است و هیچ مرد وفاداری چنین کاری را با همسرش انجام نمی دهد و شما در چنین شرایطی وظیفه دارید که حس ارزشمندی تان را حفظ کنید و به او اجازه ندهید تا به شما بی احترامی کند.

ناپدید شدن ناگهانی

گاهی اوقات در رابطه شما با افرادی مواجه می شوید که به ناگاه غیب می شوند و دیگر هیچ پیامی به شما نمی دهند. این افراد حتی برای رفتارهایشان هیچ توضیحی ندارند و این کار به این معناست که واقعا شما را دوست ندارند و اگر شما از او دور باشید باز هم حال او خوب است و نمی خواهد با شما وقت بگذراند. بنابراین اگر شما با چنین مردی در رابطه هستید باید بدانید که گذاشتن انرژی و احساس برای او فقط به سلامت روان شما آسیب وارد می کند.

چرا دوست پسرم برام وقت نمیزاره؟

در مورد این که چرا برخی از پسران برای دختر مورد علاقه شان وقت نمی گذارند و نسبت به او بی توجه هستند دلایل مختلفی دارد که در ادامه شما را با آنها آشنا می کنیم.

از بین رفتن علاقه

به یاد داشته باشید که ممکن است عشق های آتشین روزی به پایان برسد و چنین موضوعی برای زندگی هر فردی نیز رخ می دهد. زیرا معمولا عشق هایی که یکدفعه ایجاد میشود چون هیچ شناختی در آنها وجود ندارد و افراد به خوبی یکدیگر را نمی شناسند بعد از مدتی آن رابطه دچار آسیب می شود و ممکن است افراد از یکدیگر جدا شوند.

البته باید بدانید که ممکن است فرد مقابل شما به دلایل دیگری از شما جدا شده باشد اما اگر عشق افراد به صورت ناگهانی آغاز شود قطعا بعد از مدتی عدم علاقه بین افراد آشکار می شود.

همواره به این موضوع توجه داشته باشید که رابطه بین دختر و پسر یک رابطه دو طرفه است و اگر یکی از افراد نسبت به طرف مقابل بی توجه باشد می تواند اساس رابطه را دچار مشکل کند.

یعنی اگر زن به مرد بی توجهی کند می تواند باعث شود تا مرد دچار بی علاقگی شود و در نتیجه از رابطه عقب می کشد. شایان ذکر است که بی توجهی های بلند مدت قطعا به رابطه زوجین آسیب وارد می کند و مرد یا زن به این فکر می افتد که هیچ ارزشی برای طرف مقابلش ندارد.

نگرش ها و دیدگاه های متفاوت

گاهی اوقات ممکن است شما با فردی وارد رابطه شوید که نگرش متفاوتی نسبت به رابطه احساسی دارد. همین کار می تواند باعث شود تا او نسبت به شما بی توجهی کند. چنین افرادی متعادل کردن رابطه را جدی نمی دانند و در رابطه با آنها خبری از عشق و احساس نیست. زیرا آنها هدف دیگری دارند و صرفا نگاه تفریحی و سرگرمی نسبت به رابطه با شما دارند. پیشنهاد می شود تا مقاله چرا همسرم من را درک نمی کند را مطالعه فرمایید.

برخی از مردان ممکن است صرفا به خاطر نیازهای جنسی وارد رابطه با فردی شوند و بعد از مدتی متوجه شوند که هیچ آینده ای با دختر مورد علاقه شان ندارند و به همین دلیل خیلی زود از رابطه خارج می شوند. اگر رابطه کوتاه مدت باشد و صرفا به خاطر احساس و هیجانی ناگهانی ایجاد شده باشد بعد از مدتی پسر یا دختر تصمیم می گیرند که از رابطه خارج شوند. چرا که در ابتدا هیچ گونه شناختی بین آنها صورت نگرفته است و بعد از مدتی تازه متوجه می شوند که برای یکدیگر مناسب نیستند.

انتظارات بیجا و عدم کنترل احساسات

برخی از مردان هنگامی که وارد رابطه میشوند بعد از مدتی دچار نوعی سردرگمی می شوند و از خودشان سوال می کنند که آیا واقعا شما را دوست دارند یا خیر. در این هنگام برای مدتی رابطه با شما را به حالت تعلیق در می آورند و از شما فاصله می گیرند.

در واقع آنها می خواهند به خودشان فرصت دهند تا در مورد کاری که انجام داده اند فکر کنند و بدانند دقیقا هدفشان از رابطه با شما چیست و چرا می خواهند با شما وارد رابطه شوند. اگر چنین وضعیتی برای شما ایجاد شد و پسر مورد نظرتان تصمیم گرفت تا برای مدتی از شما دور باشد شما باید به او اجازه دهید که با خودش تنها باشد تا بتواند به درستی تصمیم بگیرد.

چه کار کنم تا دوست پسرم برام وقت بیشتری بزاره؟

گاهی اوقات در یک رابطه دختران توقعات زیادی از پسر دارند که همین موارد باعث می شود تا پسر تصمیم بگیرد که از رابطه خارج شود. به عنوان مثال برخی از دختران مدام به دوست پسرشان زنگ می زنند و می خواهند تا از او گزارش لحظه به لحظه بگیرند.پیشنهاد می شود تا مقاله مردان وفادار را مطالعه نمایید.

این کار موجب می شود تا شرایط برای پسر سیاه و تلخ شود و در نتیجه از رابطه خارج می شود. همواره به یاد داشته باشید که اصرار بیش از حد به ادامه رابطه موجب می شود تا فرد مقابل از شما دور شود و در نتیجه هرگز با شما وارد رابطه نمی شود.

خیانت پسر و یا نیاز به تنهایی

گاهی اوقات برخی از پسران هنگامی که با دختری در رابطه هستند باز هم به سمت دختر دیگری می روند و با او نیز یک رابطه احساسی ایجاد می کنند. با این که چنین موضوعی برای تمامی افراد صادق نیست اما باید به این موارد نیز توجه داشته باشید. زیرا بسیاری از پسرانی که به دوست دخترشان خیانت می کنند به صورت پنهانی چنین کاری را انجام می دهند و اگر احساس خطر کنند به سرعت از رابطه خارج می شوند.

دختر و پسر باید به این موضوع توجه داشته باشند که در شرایط مجردی و متاهلی هر فردی می خواهد تا گاهی اوقات برای خودش شرایط شخصی و تنهایی را داشته باشد. او می خواهد در این زمان به کارهایش فکر کند و مدتی را به تنفس شخصی بپردازد و در افکار خودش غرق شود.

حال اگر به این نیاز بی توجه باشید موجب می شود تا فرد مقابل از رابطه با شما خسته شود. خانم ها باید به این موضوع بسیار توجه کنند، چرا که اگر شما به شوهرتان فضای شخصی ندهید موجب می شود تا او برای همیشه شما را رها کند و از رابطه با شما خارج شود.

عادتی در مردان وجود دارد که برای هر چیزی که همواره در دسترس باشد ارزش زیادی قائل نیستند و به آن میل زیادی را نشان نمی دهند. حتی ممکن است در ابتدای رابطه عطش زیادی داشته باشد اما اگر همواره در دسترس او باشید بعد از مدتی موجب می شود تا آن فرد تلاشی برای رسیدن به شما نکند.

بنابراین شما باید به شکلی رفتار کنید که به او نشان دهید دست نیافتنی هستید و همین کار را باید در حد استاندارد انجام دهید. زیرا اگر شما همواره در دسترس باشید و یا هیچ وقت در دسترس نباشید و با اکراه با پسر رفتار کنید موجب می شود تا پسر از رابطه با شما خارج شود. مطالعات نشان می دهد که مردان برای هر چیزی که رقابت کنند تمایل زیادی دارند و برای آن ارزش زیادی قائل هستند.

حرمت نفس پایین

اگر پسر مورد نظر از عزت نفس پایینی برخوردار باشد برای خودش هیچ ارزشی قائل نیست و همین موضوع موجب می شود تا برای شما نیز وقتی نگذارد. چرا که عزت نفس از جمله مواردی است که با سلامت روان افراد در رابطه است و موجب می شود تا افراد بتوانند روابط خوب و سالمی با دیگران برقرار کنند. افرادی که عزت نفس پایینی دارند در هر کاری خودشان را ضعیف می دانند و در زمینه شغل و تحصیلات با شکست مواجه می شوند.

همواره به این موضوع توجه داشته باشید که حس ارزشمندی و عزت نفس بالا میزان جذابیت افراد را افزایش می دهد. در مقابل اگر فرد احساس حقارت نسبت به خودش داشته باشد نمی تواند چنین موضوعی را برای همیشه پنهان کند و روزی آن را آشکار می کند. به یاد داشته باشید که اگر فردی برای خودش ارزش قائل نشود برای دیگران هم هیچ ارزشی قائل نیست.

بنابراین اگر حفظ رابطه برای شما بسیار مهم است باید به تقویت عزت نفس همسرتان کمک کنید تا او نیز بتواند رابطه سالمی با خودش و شما داشته باشد.

نتیجه گیری

دختران و پسران زیادی با هم در رابطه هستند اما لازم است اشاره شود که در این میان برخی از آنها مدیریت یک رابطه عاطفی و پایدار را نمی دانند. گاهی اوقات شرایطی برای شما ایجاد می شود که به شدت دچار سردرگمی می شوید و نمی توانید متوجه شوید که پسر مورد علاقه تان به شما علاقه دارد یا خیر. از این رو اگر شما در چنین شرایط بلاتکلیفی قرار دارید باید به فکر رابطه تان باشید و برای درمان آن اقدامات لازم را انجام دهید.

دسته‌بندی‌ها