تشخیص شهوت از روی چهره زنان و مردان

تشخیص شهوت از روی چهره زنان و مردان

آیا می دانستید که از روی چهره افراد هم می توانیم شهوت را تشخیص دهیم؟ لازم به ذکر است که تشخیص شهوت از روی چهره به افراد کمک می کند تا متوجه شوند که در زندگی زناشویی تا چه اندازه از نظر جنسی به هم نزدیک هستند. زیرا این موضوع بسیار مهم است که زن و شوهر از نظر جنسی دارای تعادل باشند و وجود تفاوت در این زمینه می تواند مشکلات متعددی را برای افراد ایجاد کند. به همین دلیل افرادی که قصد ازدواج دارند باید نسبت به این موضوع حساس باشند و بدانند به چه فردی می خواهند ازدواج کنند.

یعنی باید به خوبی بدانند که فرد مقابل آنها از نظر جنسی دارای چه خصوصیات جنسی است و این موضوع را می توان از طریق چهره فرد به خوبی تشخیص داد. به این صورت که می توانیم با پرسیدن چند سوال متوجه شویم که شخص از نظر جنسی دارای چه ویژگی هایی است و یا حتی بدون پرسیدن سوال و صرفا از طریق چهره فرد می توانیم به تشخیص شهوت فرد بپردازیم.

با توجه به اهمیتی که موضوع رابطه جنسی در زندگی زوجین دارد لازم است تا به صورت دقیق این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. به همین دلیل در این قسمت از مجله علمی برنا اندیشان تصمیم داریم تا به صورت کامل تکنیک های تشخیص شهوت از روی چهره افراد را به شما آموزش دهیم تا بتوانید خیلی راحت این کار را انجام دهید.

میزان شهوتی بودن از روی چهره

مفهوم “میزان شهوتی بودن از روی چهره” یک باور یا تئوری غیرعلمی است که معتقد به آن هستند برخی افراد. این باور مدعی است که می‌توان از ظاهر یا ویژگی‌های چهره فردی به میزان شهوت و جذابیت جنسی او پی‌برد. افرادی که به این باور پایبند هستند، ممکن است سعی کنند از تصاویر یا ویژگی‌های چهره افراد به عنوان نشانه‌هایی برای تعیین میزان شهوتی آن‌ها استفاده کنند.

بسیاری از محققان و روان‌شناسان از این باور منعکس کرده و تأکید دارند که نمی‌توان به طور قطعی و علمی از چهره یک فرد به میزان شهوتی او پی‌برد. میزان شهوت و جذابیت جنسی بسیار پیچیده و چند بعدی است و تاثیرات مختلفی مثل رفتارها، شخصیت، ارتباطات اجتماعی و جوامع فرهنگی دارد. علاوه بر این، میزان شهوتی بودن یک فرد ممکن است در طول زمان تغییر کند و به عوامل متعددی وابسته باشد.

در واقعیت، مفهوم “میزان شهوتی بودن از روی چهره” به عنوان یک اصول علمی تأیید شده ندارد و بهتر است به جای برای تعیین شهوتی بودن یا جذابیت جنسی فرد، به شیوه‌های بهتر و علمی‌تر مثل ارتباط بر اساس احترام متقابل و تفاهم میان افراد روی زمینه‌های مشترک تمرکز کرد.

تشخیص شهوت از روی چهره اشخاص

در تعریف شهوت باید بیان کنیم که به میل، خواسته و رغبت برای رسیدن به لذت شهوت گفته می شود. شایان ذکر است که در ازدواج، شهوت یکی از عوامل مهم برای برقراری رابطه جنسی است و اگر حس جنسی زن و شوهرها تداوم داشته باشد می توانند زندگی زناشویی خوبی را تجربه کنند. البته باید اشاره شود که شهوت باید به منظور لذت از همسر و رسیدن به آرامش دو نفر باشد تا زوجین بتوانند زندگی عالی و مناسبی را داشته باشند.

به دلیل اهمیتی که این موضوع دارد دانشمندان و محققان دانشگاه نیپیسینگ (University of Nipissing) کانادا تصمیم گرفتند تا در این زمینه مطالعاتی را انجام دهند که توانستند به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا کنند. آنها متوجه شدند که از روی ساختار چهره افراد می توانیم به چیزهای زیادی راجع به شخصیت آنها پی ببریم.

به عنوان مثال افرادی که دارای چهره هایی پهن هستند میل جنسی بالایی دارند. به عبارت کلی دانشمندان متوجه شدند که فرم صورت می تواند میزان و نوع میل جنسی را در افراد مشخص کند و همچنین می توانیم از روی چهره افراد حتی وجود خیانت در زندگی زناشویی شان را هم پیشبینی کنیم. لازم به ذکر است که این موضوع به تفکیک هر جنسیت در تحقیق مشخص شده است.

صورت پهن و میل جنسی زیاد

بر اساس تحقیقاتی که در خصوص تشخیص شهوت از روی چهره صورت گرفت مشخص شد که زنان و مردانی که دارای صورت های کوتاه و پهن هستند خصوصیات و ویژگی هایی دارند که با مطالعات روانشناسی شناخت افراد از روی نسبت عرض به طول صورت آنها مرتبط است.

چگونه می توانیم از روی چهره افراد شهوت و میل جنسی آنها را تشخیص دهیم؟

مردانی که دارای صورت مربعی هستند نسبت عرض به طول صورت آنها بالاتر از دیگران است و این افراد تمایل زیادی به پرخاشگری دارند و همچنین حس ریاست طلبی، موفقیت و انجام رفتارهای غیر اخلاقی در آنها دارای فراوانی بیشتری نسبت به سایر افراد می باشد. همچنین لازم است اشاره شود که این افراد در خصوص میل جنسی بیشتر به دنبال افرادی هستند که بتوانند رابطه جنسی کوتاه مدتی را با آنها داشته باشند.

در میان زنان نیز این موضوع به همین شکل است و زنانی که چهره های پهنی دارند بیشتر تمایل دارند تا در جایگاه ریاست قرار بگیرند اما رابطه ای بین پرخاشگری در بین آنها وجود ندارد که باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم، چرا که عصبانیت و خشونت در بین مردان بیشتر از زنان است. همچنین پیشنهاد می شود تا به پکیج آموزش چهره شناسی مراجعه فرمایید.

مطالعات نشان می دهد در پسران در دوره بلوغ به دلیل ترشح هورمون تستوسترون نسبت عرض و طول صورت تغییر می کند و همین موضوع می تواند بر روی استخوان بندی فرد نیز تاثیر بگذارد. شایان ذکر است که این موضوع می تواند در شکل گیری نگرش افراد و حتی تمایلات جنسی آنها در دوران بزرگسالی نیز تاثیر گذار باشد.\

در این میان لازم است اشاره شود که تحقیقی بر روی ۱۳۹ دانشجوی کارشناسی که یک رابطه عاشقانه بوده اند انجام شده است و از آنها خواسته شده تا پرسشنامه هایی را در مورد رفتارهای بین فردی خود و میزان میل جنسی شان تکمیل کنند. همچنین برای تحقیق بر روی چهره افراد و تشخیص شهوت از روی چهره آنها از عکس شرکت کنندگان نیز استفاده شد.

رابطه صورت پهن و احتمال خیانت زناشویی

در تحقیقی که مدتی بعد بر روی ۴۰۰ دانشجو انجام شد که نسبت به مطالعات قبلی وسیع تر بود و اطلاعات بیشتری را مورد پردازش قرار می داد گرایش جنسی افراد، خیانت به همسر و حتی جهت گیری های جنسی شان نیز مورد بررسی قرار گرفت. لازم است بیان شود که در این تحقیق حتی از افراد سوال شد که نظرشان در خصوص راحتی با فرد مورد نظر برای برقراری رابطه جنسی و داشتن میل جنسی بدون عشق با فرد مورد علاقه چیست و در آخر نیز یافته های آرنوکی حاکی از آن بود که بین پهن بودن صورت و میزان میل جنسی افراد رابطه مستقیمی وجود دارد.

  • مردان و زنانی که دارای صورت های پهن و کوتاهی بودند میل جنسی بالای داشتند.
  • مردانی که چهره پهن تری دارند علاوه بر میل جنسی در خصوص انجام خیانت نیز احساس راحتی می کنند و به راحتی میتوانند شریک جنسی شان را بعد از مدتی تغییر دهند.

تشخیص شهوت از روی فرم چهره

شایان ذکر است که در علم چهره شناسی بیان می شود که عناصر و المان هایی در صورت افراد وجود دارد که می توانیم از روی آنها گرایش جنسی افراد را به خوبی تشخیص دهیم. یعنی اگر به خوبی با این علم و تکنیک هایی که در آن وجود دارد آشنا باشیم می توانیم به خوبی از روی چهره افراد میزان و نوع گرایش های جنسی افراد را تشخیص دهیم.

این اطلاعات برای ازدواج بسیار لازم و ضروری است و می تواند به شما در زندگی کمک های زیادی بکند. به عنوان مثال اگر شما دارای میل جنسی زیادی باشید اما با فردی ازدواج کنید که سرد مزاج است و میل جنسی کمی دارد قطعا بعد از مدتی دچار مشکل می شوید و ممکن است زندگی زناشویی شما به جدایی ختم شود. همچنین برای آموزش بیشتر به پکیج کامل آموزش سکس تراپی مراجعه فرمایید.

در ادامه با برنا اندیشان همراه باشید تا به صورت کامل در خصوص این ویژگی ها به تفکیک جنسیت با شما عزیزان صحبت کنیم.

میزان شهوتی بودن از روی چهره زن

میزان شهوتی بودن از روی چهره زن یک مفهوم غیر علمی و تبلیغاتی است که بیشتر به عنوان یک افترا به زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مفهوم نه تنها علمی نیست بلکه همچنین نادرست و تبلیغاتی است و نمی‌توان به عنوان یک معیار صحیح برای اندازه‌گیری شهوت یا جذبه جنسی یک فرد استفاده کرد.

صورت یک فرد نمی‌تواند نمایانگر شهوت یا جذبه جنسی او باشد. جذبه جنسی و شهوت به عوامل بسیار گوناگونی نظیر عوامل روحی، فیزیکی، اجتماعی و فرهنگی بستگی دارد. افراد با ظاهرهای متنوع می‌توانند جذبه جنسی داشته باشند و این امر به سلیقه و تجربیات هر فرد بستگی دارد.

از دیدگاه علمی، ادعای میزان شهوتی بودن یک فرد از روی چهره او بی‌اساس و نادرست است و ترتیب ندارد. در واقع، بهترین روش برای درک جذبه جنسی و شهوت یک فرد، مکالمه با او و برقراری ارتباط و شناخت عوامل دیگری که نقش دارند، مانند شخصیت، اهمیت دادن به ارتباط، احترام متقابل و انطباق فرهنگی است.

تشخیص شهوت از روی چهره زنان

زنانی که دارای چشمانی درشت هستند بسیار مطمئن هستند که به کمک همین چشمان بزرگ می توانند مردان را تحت تاثیر قرار دهند. به همین دلیل آنها برای عشوه گری و دلربایی از این ابزار یعنی چشمانشان استفاده نمی کنند و هنگامی که با فردی صحبت می کنند به یک نقطه نامعلوم نگاه می کنند و یا صرفا به مخاطب شان گوش می دهند.

در خصوص زنانی که نوک بینی شان متمایل به سمت پایین است نیز باید اشاره شود که آنها در دلربایی و عشوه گری بسیار چیره دست هستند.

زنانی که گوشه چشمشان به سمت بالاست در زمینه طنازی و دلربایی بسیار قدرت بالایی دارند. همچنین ضخیم بودن ابروی راست نسبت به چپ نشان می دهد که آنها نسبت به عشوه گری برای مخاطب بسیار بی تفاوت هستند.

از روی حرکات چشم یک زن نیز می توانیم تمایلات جنسی اش را به خوبی تشخیص دهیم. اگر یک زن با سرعت بالا پلک بزند به این معناست که قصد دارد تا توجه مخاطب را جلب کند. همچنین باز کردن چشم ها در زنان نشان دهنده تمایل و خواستن زن است و به این نکته توجه داشته باشید که کوچک کردن چشم های یک زن هیچ ارتباطی با تمامیل او با رابطه ندارد. لازم به ذکر است که اگر یک زن به یک آقا چشمک بزند به معنای وجود تمایل است و یعنی آن زن به آن آقا تمایل جنسی دارد.

زنانی که دارای شهوت بالایی هستند هر چند دقیقه یک بار لب هایشان را به وسیله زبانشان خیس می کنند. لازم به ذکر است که این کار دو معنا دارد که ممکن است یک زن به دلیل عادت این کار را انجام دهد و یا به دلیل وجود شهوت زیاد در او باشد و قصد دارد تا به مخاطب نشان داد که او میل زیادی به برقراری رابطه دارد.

تشخیص شهوت از روی چهره مردان

مردانی که فرم و شکل ابروهایشان فرق می کند یعنی یکی از ابروها بالاتر از دیگری است بسیار متواضع و خجالتی هستند و هرگز به چهره خانم ها نگاه نمی کنند. حتی لازم است اشاره شود که این افراد حتی در هنگام ازدواج نیز خجالت می کشند که در چهره همسر آینده شان نگاه کنند.

در خصوص مردانی که دارای چشمان رنگی هستند یعنی چشمان آنها آبی یا سبز است نیز باید اشاره شود که آنها دارای تمایلات جنسی زیادی هستند و در رابطه جنسی و معاشقه بیار موثر عمل می کنند.

خطوط ریزی که در زیر پلک قرار دارد نیز نشان می دهد که میل جنسی فرد بسیار زیاد است و همچنین فرد آماده برای عشوه گری و دلربایی است. به یاد داشته باشید که این اشخاص نیاز چندانی به تلاش کردن برای جذب جنس مخالف ندارند و چون جذابیت جنسی بالایی دارند به راحتی سایر افراد به سمت آنها کشیده می شوند.

مردانی که سرشان طاس است و مردانی که بدن آنها بسیار کم مو است و مردانی که دارای سینه های پر مویی هستند و مردانی که شکل پیشانی آنها به شکل M است و لب های تیره ای دارند نیز دارای میل جنسی بالایی هستند. همچنین پیشنهاد می شود تا به کارگاه روانشناسی چهره مراجعه نمایید.

مردانی که دهان کوچکی دارند به معنای وجود میل جنسی و شهوت بالا است و نشان می دهد که به یکباره میل جنسی آنها فوران می کند.

شایان ذکر است که مردان دارای ابروهای کمانی قدرت بالایی در میل جنسی و شهوت دارند.

روش های تشخیص شهوت از روی رفتار

در قسمت بالا راجع به روش های تشخیص شهوت از روی چهره با شما عزیزان گفتگو کردیم و متوجه شدیم که وجود عناصر مختلف نشان دهنده چه ویژگی هایی در افراد می باشد. حال در ادامه تصمیم داریم تا به شما نشان دهیم که رفتار افراد نیز در میل جنسی موثر است و می توانیم سرد مزاجی یا گرم مزاجی افراد را از روی کارهایی که انجام می دهند تشخیص دهیم.

زنان شهوتی

اصطلاح “زنان شهوتی” یا هر تعبیر مشابه دیگر که به زنان ارتباط داده می‌شود و تلاش دارد تا به عنوان یک گروه خاص از انسان‌ها تعریف شود، معمولاً به عنوان تعبیر نادرست و نادرست از نظر اخلاقی و اجتماعی مطرح می‌شود. اینگونه تعبیرها می‌توانند تبلیغی نامناسب و جنسی‌سازی شده داشته باشند و باعث تبدیل کردن زنان به اشیاء جنسی شوند.

زنان همانند مردان، انسان‌های با شخصیت، حقوق، و تمایلات جنسی هستند. تمامی افراد باید با احترام و بدون تبلیغ‌ها و نادرستی‌های جنسی مورد توجه قرار گیرند. به عبارت دیگر، تلاش برای تعریف زنان به عنوان “شهوتی” یا تعبیرهای مشابه نادرست است و با اصول احترام به حقوق و انسانیت همه افراد تضاد دارد.

به جای استفاده از اصطلاح‌های نادرست و تبلیغی، مهم است که با احترام به هر انسانی به عنوان یک فرد با هویت، حقوق، و تمایلات جنسی تنظیم و تعامل کرد. احترام به مرزها و رضایت طرفین در رابطه‌های جنسی امری بسیار مهم و حیاتی است.

شهوت به عنوان یک اصطلاح عامی و جلساتی به تمایلات جنسی و اشتیاق‌های جنسی اشاره دارد. این اشتیاق‌ها ممکن است در ارتباط با جنس مخالف یا همجنس و نیز در مورد مسائل جنسی مختلف، از جمله علاقه به فعالیت‌های جنسی و نزدیکی جنسی، وجود داشته باشد.

شهوت یک نیاز و غریزه طبیعی در بسیاری از انسان‌ها است و در سیره و سلوک جنسی معمول انسان‌ها نقش دارد. این مفهوم نشان‌دهنده احساسات جنسی و برانگیختگی جنسی است. اما باید توجه داشت که انتخاب‌ها و رفتارهای جنسی افراد بسیار گوناگون است و بسته به اعتقادات، مقدسات، و ارزش‌های فردی و فرهنگی می‌تواند متفاوت باشد.

مهم است توجه داشته باشید که رفتارهای جنسی باید با رضایت و توافق طرفین انجام شود و همچنین باید با قوانین و مقررات مرتبط با ارتباطات جنسی در منطقه و جامعه مطابقت داشته باشد. احترام به مرزها و رضایت دیگران در تعاملات جنسی امری بسیار حیاتی و اخلاقی است.

شهوت در زنان مشابه مردان، به تمایلات جنسی و اشتیاق‌های جنسی زنان اشاره دارد. زنان همانند مردان، احساسات جنسی دارند و این احساسات می‌توانند در طول عمر آنها تغییر کنند و تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند رشد، تربیت، تجربیات جنسی، و محیط زندگی شان باشند.

تعدادی از ویژگی‌ها و اثرات شهوت در زنان شامل موارد زیر می‌شوند:

1. تنوع تمایلات جنسی: زنان، مانند مردان، می‌توانند تمایلات جنسی مختلفی داشته باشند. این تمایلات ممکن است به اشکال مختلفی نمایان شوند و از جذب به جنس مخالف یا هم جنسی تا تمایلات جنسی خاصی که به شخص خاص یا شرایط خاص مرتبط باشد، متغیر باشند.

2. تأثیر عوامل روحی و روانی: عوامل مختلفی مانند استرس، اضطراب، افسردگی، و اعتماد به نفس می‌توانند بر شهوت زنان تأثیر بگذارند. این عوامل ممکن است به عنوان موانع یا تحریک‌کننده‌های شهوت عمل کنند.

3. تجربیات جنسی: تجربیات جنسی یک زن نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. این تجربیات ممکن است شامل روابط جنسی گذشته، اولین تجربه جنسی، و تعاملات جنسی معاشرت فعلی باشد.

4. نقش ارتباطات و تواصل: تواصل با شریک جنسی، تعاملات عاطفی و جنسی در رابطه، و توجه به نیازهای همدیگر می‌تواند شهوت زنان را تحریک کند و رضایت روابط جنسی را افزایش دهد.

5. سن: تمایلات جنسی و شهوت در زنان ممکن است با گذر زمان تغییر کند. برای بسیاری از زنان، شهوت و تمایلات جنسی ممکن است با پیری، باروری، و تغییرات هورمونی مرتبط با سن تغییر کند.

مهم است توجه داشت که هر فرد دارای تجربیات و تمایلات جنسی منحصر به فردی است و احترام به تمایلات و حقوق دیگران در رابطه‌های جنسی بسیار حیاتی است. همچنین، احترام به مرزها و رضایت طرفین در تعاملات جنسی امری اخلاقی و قانونی است.

زنان شهوتی چه رفتارهایی دارند؟

هنگامی که زنان در یک اجتماع قرار می گیرند خیلی دقیق تمام مردان را زیر نظر می گیرند و زمانی که فرد مورد نظرشان را پیدا کردند که به او تمایل داشته باشند به صورت آشکار به او نگاه می کنند و سپس به سمت دیگری خیره می شوند.

دلیل این کارشان نیز به این خاطر است که اگر مخاطب شان تمایلی به آنها نداشته باشد غرورشان آسیب نبیند. همچنین اگر مخاطب آنها نیز موافق باشد و به او علاقه نشان دهد آن زمان است که زن وارد فاز دلبری و عشوه گری می شود و از طریق خنده های ملایم و ور رفتن با لباس و یا رفتن به یک گوشه برای مرد دلبری می کنند. اگر مشاهده کردید که زنی زبانش را به دور لب هایش می چرخاند بدانید که در حال دلبری کردن است.

مردان شهوتی چه رفتارهایی دارند؟

در خصوص مردان باید اشاره شود که به طور کلی مردان نسبت به زنان رفتارهایشان را به صورت آشکارا نشان می دهند. یعنی اغلب بلند می خندند و به صورت واضح با حرکات دست و صورت نشان می دهند که به چه خانمی علاقه دارند. حتی ممکن است در حالی که سیگار می کشند با ژستی متفکرانه به یک گوشه می روند و یا در یک جمعی که در حال شادی کردن هستند خیلی محکم دست می زنند و یا از طریق ولخرجی کردن قصد دارند تا میل شان را به شما نشان دهند.

تشخیص شهوت از روی بدن و چهره

زنانی که شهوتی هستند برای آنکه جلب توجه کنند از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند. به عنوان مثال لباس های تنگ و بدن نما می پوشند و آرایشی بسیار غلیظ می کنند. همچنین از طریق راه رفتن به شکل های مختلفی دست به عشوه گری می زنند.

زنانی که دارای شهوت بالایی هستند به شکل زیر رفتار می کنند :

توجه به دست خانم ها

اگر یک زن با موهایش بازی می کند و دست هایش را داخل موهایش می برد قصد دارد تا توجه شما را به خودش جلب کند. در این میان باید توجه کنید که او به چه صورت دستانش را لای موهایش می برد. زیرا این کار نشان می دهد که او فردی کم حوصله و یا بسیار شکیبا و صبور است. یعنی اگر خیلی آرام با موهایش بازی کند به این معناست که او زنی بسیار صبور است و اگر خیلی سریع با موهایش بازی کند یعنی او فردی کم طاقت و بی حوصله است.

در این میان لازم است تا نگاهی به نظریه زیگموند فروید داشته باشیم که به صورت تخصصی در خصوص عملکرد مغز و غرایز جنسی تحقیق کرده است. او یک تئوری را مطرح کرده است که بیان می کند اگر زنی با انگشتانش لبه عینکش را لمس کند یعنی می خواهد غریزه جنسی اش را نشان دهد و این کار را برای جلب توجه انجام داده است.

تماس بدن زن شهوتی

یکی دیگر از نشانه هایی که برای صمیمیت زناشویی بسیار مهم است تماس بدنی است. یعنی زنی که دارای شهوت بسیار بالایی باشد از طریق تماس بدنی این موضوع را به شما نشان می دهد. زن شهوتی هنگام صحبت با یک مرد سعی می کند در حالی که لبخندی بر لب دارد دستان او را لمس کند. همچنین پیشنهاد می شود تا به آموزش کامل زبان بدن مراجعه فرمایید.

پاهای زن شهوتی

اگر شما به زبان بدن و حرکاتی که فرد مقابل شما انجام می دهد به خوبی دقت کنید می توانید متوجه شوید که هدف مخاطب شما از این کار چیست. مطالعات نشان می دهد اگر زنی پاهایش را بر روی هم بیندازند و یا مدام آنها را تکان دهد و در این میان نیمی از کفش خود را از پایش درآورد برای جلب توجه این کار را انجام می دهد. یعنی به شما تمایل دارد و از این طریق می خواهد توجه شما را به سمت خودش جلب کند.

حال اگر پاهایش را باز کند نشان می دهد که میزان شهوت زیادی دارد و اگر با پای خود به شما اشاره کند یعنی به شما علاقه دارد. البته لازم به ذکر است که چنین نشانه هایی در زنان متفاوت است و نباید صرفا تمام رفتارها و حرکات را به یک صورت تعبیر کنید.

تشخیص شهوت در مردان گرم مزاج

مردان نیز رفتارهایی را از خودشان نشان می دهند که نشان می دهد تمایلات جنسی و شهوت بالایی دارند. اگر می خواهید مردان هوس باز را به خوبی تشخیص دهید باید به نشانه های زیر دقت کنید.

حرارت بدن

اگر در مردان حرارت بدن بالا باشد به این معناست که میل جنسی در او بسیار زیاد است و تمایل و قدرت جنسی اش نیز بالاست. افراد گرم مزاج و افراد صفراوی دارای میل جنسی بسیار زیادی هستند و شاید بتوان بیان نمود که مزاج بیشتر مردانی که دارای شهوت بالایی هستند گرم است و می توان آن را به عنوان نشانه ای از شهوتی بودن مرد دانست.

روش های تشخیص میل جنسی افراد از روی چهره

انرژی مردان شهوتی

به یاد داشته باشید مردانی که دارای شهوت بالایی هستند انرژی و هیجان زیادی دارند. یعنی بسیار پرحرارت صحبت می کنند و همواره با صدای بلند حرف می زنند. آنها دستانشان را به صورت مرتب تکان می دهند و در یک جا بند نمی شوند و همواره مکان های پرسروصدا و شلوغ را دوست دارند. چون میزان انرژی این مردان بسیار بالاست همواره به دنبال روش هایی لذت بخش هستند که بتوانند از آن طریق انرژی شان را تخلیه کنند.

نگاه مرد شهوتی

یکی دیگر از نشانه های مردان شهوتی نوع نگاه آنها است. یعنی هنگامی که یک مرد شهوتی در کنار شما قرار می گیرد به جای آنکه به صورت شما نگاه کند به اندام های جنسی تان خیره می شود. یعنی تمایلی ندارد به چشم و صورت فرد نگاه کند و از دیدن برجستگی های بدن جنس مخالف لذت می برد و حتی گاهی اوقات ممکن است در ذهنش تصویر سازی کند. شایان ذکر است که یک مرد شهوتی ممکن است گاهی اوقات در خصوص یکی از اندام های بدن شما بسیار صحبت کند و یا از لباس های اندامی شما تعریف کند. به طور کلی باید بدانید که مردان شهوتی به اندام مخاطب بیشتر توجه می کنند.

حرف زدن مردان شهوتی

بیشتر مردانی که شهوتی هستند تمایل دارند تا در مورد مسائل جنسی صحبت کنند و از این که راجع به موضوعات جنسی با مخاطبشان صحبت کنند بسیار لذت می برند. یعنی در زمان صحبت یا چت کردن با مخاطب خیلی سریع موضوع بحث را منحرف می کنند و به سمت مسائل جنسی می روند. بنابراین بیشتر آنها دوست دارند تا با شما در خصوص موضوعات جنسی حرف بزنند و به همین دلیل می خواهند رنگ و مدل لباس های شما را بدانند.

تماس بدنی مرد شهوتی

مردانی که شهوتی هستند بسیار علاقه دارند تا بدن جنس مخالفی که با او در رابطه هستند را لمس کنند و در این میان هرگز قادر نیستند تا جلوی وسوسه هایشان را بگیرند. زیرا لمس کردن بدن مخاطب برای آنها بسیار لذت بخش است. آنها همواره با موهایش ما بازی می کنند و دست هایتان را نوازش می کنند و تلاش می کنند تا به شما بچسبند. بنابراین باید همواره به یاد داشته باشید که مردان شهوتی علاقه دارند تا بدن جنس مخالف را لمس کنند و از این کار بسیار لذت می برند.

انتخاب مکان های خلوت

مردانی که شهوتی هستند هنگامی که با شما قرار می گذارند همواره تلاش می کنند تا با شما در جایی خلوت و دنج باشند. زیرا هنگامی که آنها در مکان های شلوغ قرار می گیرند معذب می شوند و نمی توانند به راحتی بدن شما را لمس کنند و یا به شما خیره شوند. بنابراین این افراد همواره در جاهای خلوت با شما قرار می گذارند.

نتیجه گیری

در این مقاله به صورت کامل در خصوص چهره شناسی شهوت با شما عزیزان گفتگو کردیم و متوجه شدیم که زنان و مردان در این زمینه چه رفتارهایی از خودشان نشان می دهند. لازم به ذکر است که تشخیص شهوت از روی چهره به زنان و مردان کمک می کند تا بتوانند در هنگام ازدواج بهتر تصمیم بگیرند و در آینده دچار مشکلات زناشویی نشوند.

دسته‌بندی‌ها