آموزش ارتباط با دختران و نحوه شروع گفتگو

آموزش ارتباط با دختران و نحوه شروع گفتگو

یکی از دغدغه هایی که برای پسران و مردان وجود دارد ارتباط با دختران است. در واقع بسیاری از پسران از اعتماد به نفس قوی برای ارتباط با دختران برخوردار نیستند. حتی در بسیاری از موارد به دلیل تجربه های منفی گذشته و اتفاقاتی که برای پسران در رابطه با دختران رخ داده است حس خوبی از ارتباط گرفتن با دختران در آنها وجود ندارد. شایان ذکر است که همین موضوع می تواند زمینه ساز مشکلات فراوانی برای پسران در آینده شود.

به یاد داشته باشید که همواره ارتباط با دختران به معنای ایجاد رابطه عاطفی نیست و صرفا یک دوستی ساده نیز می تواند به شما کمک کند تا بتوانید شناخت خوبی از جنس مخالف به دست آورید. اما به دلیل وجود تفکیک جنسیتی و محدودیت هایی که وجود دارد چنین امکانی برای افراد وجود ندارد و همین مسئله در آینده مشکلات فراوانی را برای دختران و پسران ایجاد می کند.

در این قسمت از مجله علمی برنا اندیشان تصمیم داریم تا در رابطه با اصول و تکنیک های ارتباط با دختران گفتگو نماییم و شما را به ابعاد گوناگون این موضوع آشنا کنیم.

هدف شما از ارتباط با دختران چیست؟

در همان مرحله آغازین شما باید مشخص کنید که دقیقا هدف شما از رابطه با دختران چیست و به چه قصدی می خواهید با یک دختر وارد رابطه شود. یعنی شما صرفا قصد دارید تا یک رابطه دوستانه معمولی داشته باشید یا تمایل دارید تا با او وارد رابطه عاطفی و احساسی شوید.پیشنهاد می شود تا مقاله روش های تسخیر قلب زنان را بخوانید.

زیرا همواره باید به این نکته توجه کنید که شما باید قصدتان را از رابطه با دختر مورد نظرتان به خوبی مشخص کنید. چرا که این موضوع می توانید بر روند رابطه تاثیر بسیاری داشته باشد.

آموزش بهترین تکنیک ها برای ارتباط با دختران

اما همواره شما باید به این نکته توجه کنید که در هر مرحله از رابطه نیاز است تا با خودتان صادق باشید. زیرا هر فردی می تواند به راحتی خودش را فریب دهد. پس اگر می خواهد به صورت سالم با دختری ارتباط بگیرید نیاز است تا هدف و قصد تان را با او در میان بگذارید.

تعیین ملاک ها و انتخاب ها در رابطه

دقت کنید که در هر رابطه ای نیاز دارید تا ملاک ها و معیارهای خودتان را در رابطه با دختر مورد نظرتان جدی بگیرید. چرا که شما نباید بدون توجه به معیارهای مورد نظرتان با دختری که به او علاقه دارید با او وارد رابطه شوید. زیرا بسیاری از پسران دقیقا نمی دانند از رابطه با دختر مورد علاقه شان چه چیزی می خواهند و واقعا چه معیارهایی برایشان مهم است.

در واقع شما باید بدانید از چه دختری و با چه ویژگی هایی خوشتان می آید. مثلا باید به ملاک هایی مانند چهره ظاهری، قد، تحصیلات، لحن صحبت کردن، مدل خندیدن، علایق هنری، نوع تفریحات و مدل مو در فرد مورد علاقه تان توجه کنید. زیرا اگر شما به این موارد توجهی نداشته باشید نمی توانید در رابطه خودتان موفق باشید.

علاوه بر مواردی که در بالا به آنها اشاره شد شما باید به سایر ملاک ها و معیارهای مربوط به اخلاق هم توجه کنید. زیرا این موارد از موارد قبلی بسیار مهم تر بوده و شما باید بدانید فرد مورد علاقه تان دارای چه منش و اخلاقی می باشد. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله تاثیر رابطه میک لاو را بخوانید.

نکات لازم قبل از ارتباط با دختران

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم بسیاری از پسران نمی توانند به دختری که به او علاقه دارند نزدیک شوند و با او صحبت کنند. گاهی اوقات نیز به دلیل کمبود اعتماد به نفس تمایلی به انجام این کار ندارند.

در این خصوص خانواده ها باید بسیار دقت نمایند که در دوران کودکی به خوبی مهارت های ارتباطی را به فرزندانشان آموزش دهند تا آنها بتوانند وارد جامعه شوند و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کامل نکاتی که در شروع یک رابطه باید بدانید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

جستجوی اشتراکات

شما برای شروع ارتباط با دختر مورد علاقه تان نیاز دارید تا یک یا چند نقطه مشترک را با او پیدا کنید. به عنوان مثال اشتراک در علاقه به ورزش، علم، سیاست یا فرهنگ می تواند بهترین نقطه برای آغاز گفتگو باشد.

همواره خود واقعی تان باشید

شما باید یاد بگیرید که به شخصیت و وجود خودتان احترام بگذارید و به آن افتخار کنید. زیرا اصیل بودن بهترین ویژگی و صفتی است که هر انسانی می تواند آن را داشته باشد. یعنی شما باید ظاهر و باطن تان یکی باشد و هرگز برای خوشحالی دیگران خودتان را فراموش نکنید

به فرد مورد علاقه توجه کنید

شایان ذکر است که تمام دختران نیاز به توجه و دیده شدن دارند و هنگامی که فردی به آنها بدون هیچ شرطی به آنها توجه می کند آنها برایش ارزش بسیاری قائل هستند. شما باید در هنگام صحبت با دختری که به او علاقه مند هستید بسیار دقت کنید و به تمام حرف هایی که می زند گوش کنید و آنها را به خاطر بسپارید.

چرا که اگر در هنگام صحبت با دختر حواستان پرت باشد و متوجه حرف های او نشوید بعدا که از شما راجع به حرف هایش سوال کند و شما چیزی به یاد نیاورید بسیار ناراحت می شود و به شما می گوید که اصلا به او توجهی نمی کنید و این موضوع می توانید به رابطه شما آسیب وارد کند.

بنابراین لازم است تا به صحبت های دختر مورد علاقه تان گوش دهید و به خوبی او را ببینید و توجه کامل به او داشته باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ابراز احساسات در مردان را بخوانید.

در ارتباط با دختران احساس داشته باشید

شما باید به فرد مورد علاقه تان حس خوب منتقل کنید و زمانی که به حرفهایش گوش می کنید از او تعریف و تمجید نمایید و همواره به نکات مثبتی که در شخصیتش وجود دارد اشاره کنید. این کار نیاز به شناخت متقابل دارد و شما باید در رابطه با جنس مخالف مطالعات زیادی را انجام دهید.

ولی در کل شما باید بدانید که اگر به دختر مورد نظرتان احساس خوب بدهید و در هنگام رابطه با او مدام از او تعریف و تمجید نمایید می توانید به تداوم و پایداری رابطه تان کمک کنید.

چگونه به دختر مورد علاقه مان درخواست دوستی دهیم؟

شوخ طبعی صحیح داشته باشید

بسیار مهم است که روحیه طنز داشته باشید اما در نظر داشته باشید که شوخ طبعی هرگز به معنای مسخره کردن فرد مقابل نیست. بلکه شما باید طنازی را فرا بگیرید. یعنی بتوانید جملات طنزی را به دختر مورد علاقه تان بگویید تا احساس خوبی به او دست بدهد و از این که در کنار شماست واقعا احساس لذت بکند.

در خصوص روحیه شوخ طبعی لازم به ذکر است که برخی از دختران هم وجود دارند که به پسران خشک و جدی علاقه دارند که شما باید در این رابطه به معیارهای فرد مورد نظرتان توجه کنید.

اما به طور کلی زمانی که شما شوخ طبع باشید تقریبا با هر فردی می توانید رابطه خوبی برقرار نمایید و دیگران از اینکه در کنار شما هستند بسیار احساس لذت می کنند. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله جذب دختران مغرور را مطالعه نمایید.

در روابط خود نیت پاک داشته باشید

اگر شما قصد دارید تا با فریب و حیله به دختر مورد نظرتان نزدیک شوید و صرفا با او وارد رابطه جنسی شوید و سپس او را رها کنید. باید بدانید که این کار نهایت بی اخلاقی است و در واقع دود این کار در آینده ای نزدیک به چشم فردی می رود که نیت سالمی نداشته است.

به یکدیگر احترام بگذارید

مهم ترین کاری که در هر رابطه ای باید به آن توجه داشته باشیم احترام به یکدیگر است. زیرا این کار نشان می دهد که شما فردی عاقل و پخته هستید. زمانی که فردی به شما حرف های زشت و رکیک می زند در شما احساس بدی ایجاد می شود و شما هیچ علاقه ای به رابطه با او ندارید.

اجتناب از سوالات و حرف های شخصی

همواره به یاد داشته باشید که هرگز نباید در هنگام ارتباط با دختران وارد مسائلی شوید که احساس می کنید ممکن است باعث ایجاد تنش شود. یعنی شما هرگز نباید سوالات بسیار خصوصی و شخصی را از او بپرسید. به عنوان مثال نباید از او در مورد رابطه های قبلی اش سوال کنید یا مدام اصرار کنید که شکست عشقی اش را برای شما تعریف کنید.

یا حتی نباید فوت افراد نزدیکش را به او یادآور شوید. چرا که این کار بسیار دردناک بوده و می تواند او را به شدت ناراحت کند. در عوض شما باید مهارت روابط اجتماعی را به خوبی بدانید و در هر شرایطی او را بخندانید و شرایط را به سمتی سوق دهید که حال او خوب شود. همچنین لازم است تا مقاله نحوه چت کردن با دختران را بخوانید.

به یاد داشته باشید که در همان گفتگوی اول نیاز نیست از تمام زندگی یکدیگر با خبر شوید و داستان زندگی تان را برای هم شرح دهید. این موارد در طول رابطه به صورت خودکار اتفاق می افتد و شما می توانید به مرور زمان حتی از خصوصی ترین مسائل یکدیگر هم مطلع شوید.

تکنیک های ارتباط با دختران

حالا لازم است تا شما را با تکنیک های رابطه با دختر مورد علاقه تان آشنا کنیم و یاد بگیرید که چگونه می توانید با فردی که به او علاقه دارید وارد رابطه شوید.

روش هایی برای درخواست دوستی به دختر مورد علاقه

هر روز صبح به او پیام صبح بخیر انرژی بخش ارسال کنید.

پیام های عاشقانه را با رعایت ادب برایش بفرستید.

مواردی که جالب است را برایش ارسال کنید.

در زمان رابطه در مورد موضوعات مورد علاقه اش با او صحبت کنید.

دیدگاهش را در مورد آینده بپرسید.

برای مکالمه از او اجازه بگیرید.

در خصوص جنس مخالف و نکاتی که به آنها مربوط می شود مطالعه کنید.

همواره سعی کنید تا از او تعریف و تمجید کنید و زمانی که ویژگی مثبتی را در او مشاهده می کنید حتما آن را به او بگویید تا احساس خوبی به او دست دهد.

هنگام صحبت با دختر مورد علاقه تان به راحتی با او صحبت کنید و تلاش نکنید از جملات سخت استفاده کنید. فقط کافی است که با اعتماد به نفس به او سلام کنید و وارد گفتگو شوید.

خودتان را به او معرفی کنید و زمانی که وارد گفتگو با دختر مورد علاقه تان شدید در مورد علاقه و تحصیلات و کار و شغلتان با او صحبت کنید.

از او در مورد علایقش سوال کنید و تلاش کنید تا علاقه های او را دنبال کنید که این کار به او حس خوبی می دهد. البته توجه داشته باشید که هرگز نباید در کارهای شخصی اش به شکلی رفتار کنید که گویی شما قصد دخالت دارید.

از او در مورد مسائل مختلف سوال کنید و بخواهید تا به شما راهنمایی دهد.

نتیجه گیری

همانطور که در این مقاله بیان شد شما برای ارتباط با دختران نیاز دارید تا با مهارت ها و تکنیک های مختلفی آشنا باشید و فنونی را در این مسیر رعایت کنید. در واقع دلیل اصلی شکست افراد در روابط بین فردی به دلیل عدم آگاهی و نداشتن مهارت های بین فردی است.

زیرا زمانی که به صورت مکرر در روابط شکست بخورید دچار بی انگیزگی می شوید و در نتیجه گرفتار اختلال افسردگی می شوید. اگر شما می خواهید با دختر مورد علاقه تان وارد رابطه شوید اما هیچ اطلاعی در این زمینه ندارید می توانید با خواندن این مقاله و رعایت نکاتی که در آن اشاره شده است به خودتان کمک کنید.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی های لازم به یک متخصص روانشناسی مراجعه کنید و در این باره از او راهنمایی دریافت کنید.

دسته‌بندی‌ها