در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی با عنوان سمینار آموزش کسب درآمد در زمان رکود از رابرت کیوساکی را برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وب سایت برنا اندیشان و تمامی علاقه مندان به سمینار های رابرت کیوساکی قرار دهیم.
سمینار آموزش کسب درآمد در زمان رکود از رابرت کیوساکی
در سمینار آموزش کسب درآمد در زمان رکود از رابرت کیوساکی یاد خواهید گرفت تا در زمان رکود کسب و کار خود را داشته باشید و درآمد بالایی نیز به دست بیاورید.
آشنایی با رابرت کیوساکی
رابرت تورو کیوساکی (Robert Toru Kiyosaki) (زاده ۸ آوریل ۱۹۴۷) سرمایهگذار و نویسنده کتاب پدر پولدار پدر بیپول است. همچنین کتاب کسب ثروت به روش پدر پولدار نیز که در واقع، ادامه مباحث کتاب پدر پولدار پدر بیپول میباشد، از آثار اوست.
فعالیت های آموزشی کیوساکی
پس از دست کشیدن از کار تجارت، مؤسسهای به نام مؤسسهٔ بینالمللی آموزش با گروهی از همکاران خود تأسیس کرد که به آموزش تجارت و سرمایهگذاری در هفت کشور جهان مشغول بوده و دهها هزار نفر دانشجو دارد.
با بازنشسته شدن در سن ۴۷ سالگی، رابرت به آنچه بیش از همه مورد علاقهاش بود –یعنی سرمایهگذاری– روی آورد. به دلیل نگرانی فراوانی که از خلاء در حال رشد میان داراها و ندارها داشت، به خلق بازی «پول در گردش» پرداخت، که به آموزش پول اختصاص دارد. آموزش شناخت پول و کار با آن، بیش از اینکه تنها توسط قشر پولدار جامعه درک شود و مورد بهرهبرداری قرار گیرد، مورد استقبال سایر قشرها نیز قرار گرفت.
رابرت کیوساکی میگوید: «علت عمدهای که باعث میشود غالب مردم در تنگناهای مالی بهسربرند این است که آنان سالهای سال از عمر خود را در مدارس به سر میبرند؛ اما درخصوص پول هیچ چیز یادنمیگیرند. نتیجه این است که فقط یادمیگیرند برای پول کار کنند؛ اما هیچگاه یادنمیگیرند که چه کنند تا پول برایشان کار کند.»
پیشنهاد ویژه : سمینار تناسب اندام و لاغری از رابینز
گو این که حرفه رابرت بر مستغلات و رشد دادن شرکتهای کم سرمایه استوار بود؛ اما در مؤسسه آموزشی او، مهمترین چیزی که تعلیم داده میشود، عشق و استقامت است. او این آموزش را با کمک گرفتن افرادی چون اگ مندینو، زیگ زیگلار و آنتونی رابینز انجام میدهد. پیام اصلی رابرت کیوساکی این است که: «مسئولیت امور مالیات را خودت بر عهده بگیر یا این که تا آخر عمر پذیرای دستورالعملها و فرمایشهای دیگران باش. دست خودت است که ارباب پول باشی یا برده اش شوی.»
رابرت کلاسهایی دارد که از ۱ ساعت تا ۳ روز طول میکشند و در آنها به مردم دربارهٔ رموز ثروتمند شدن آموزش میدهد. سوژهٔ کلاسهای او شامل: «سرمایهگذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک»، «چگونه به فرزندانمان آموزش دهیم پولدار شوند» و «تأسیس شرکتها و واگذاری آنها» میشود. پیام اصلی رابرت در کلاسهایش این است که: «نبوغ مالی را که در وجودتان خوابیدهاست، بیدار کنید. این نبوغ و استعداد آماده سر برآوردن است.»
سخنران و نویسنده مشهور، آنتونی رابینز در مورد کیوساکی میگوید: «کار رابرت کیوساکی در امر آموزش، کاری نیرومند، عمیق، شگرف و دگرگونکننده است. من در برابر تلاشهایش سر تعظیم فرو میآورم و به تمام مردم، شرکت در این کلاسها را توصیه میکنم.»از جمله نوآوریهای دیگر رابرت کیوساکی میتوان به ابداع بازی گردش مالی اشاره کرد. در این بازی بی نظیر به صورت کاملاً مفرح هر فرد میتوان به صورت عملی با مفاهیم بنیادی اقتصادی آشنا شده و معلومات خود را ارتقاء دهد.
بیشتر شرکت های موفق در دوران رکود شرکت هایی هستند که نه تنها از هزینه های بازاریابی خود نمی کاهند بلکه با به کار بردن شیوه هایی هوشمندانه در بازاریابی، خود را با رفتار جدید مصرف کنندگان وفق می دهند.
چگونه به تغییر بودجه واکنش نشان دهیم؟
معمولا به محض اینکه حرف از کاهش بودجه به میان می آید، کسب و کارها از هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی خود می کاهند اما حقیقت این است که چنین کاری در کوتاه مدت نتیجه ای غیر از کاهش فروش ندارد.
در واقع شرکت ها پس از کاهش هزینه های بازاریابی اگرچه از هزینه های خود می کاهند اما کاهش فروش و در نتیجه درآمد هم آنقدر هست که اثر کاهش هزینه ها را از بین ببرد و به کاهش سود بینجامد و تازه این همه ماجرا نیست چرا که شما با کاهش هزینه های بازاریابی از سهم خود در بازار نیز خواهید کاست و هنگامی که دوران رکود اقتصاد پشت سر گذاشته شود به سختی خواهید توانست سهم خود از بازار را بازیابید و اگر بخواهید چنین کاری را نیز انجام دهید باید چندین برابر هزینه بازاریابی صرفنظر شده در دوران رکود، هزینه کنید.
در واقع واکنش مناسب به دوران رکود این نیست که یک خودکار قرمز در دست بگیرید و روی بسیاری از هزینه ها خط بکشید بلکه باید در این دوران هوشمندانه تر وموثرتر عمل کرد.
چگونه می توان در دوران رکود فرصت های جدید بازار را شناخت؟
این درست است که در دوران رکود بازار تغییر می کند. نوعی جنگ قیمتی میان کسب و کارها شکل می گیرد، رقابت شدیدتر می شود و نقدینگی موجود در بازار نیز کاهش می یابد. با اینحال همچنان می توان فرصت های مناسبی را در بازار یافت.
برای مثال در این دوران بسیاری از رسانه ها حاضر می شوند با مبالغ بسیار کمتری کالاهای شما را تبلیغ کنند، همچنین رقبای شما نیز برای کاهش بودجه از شدت فعالیت های بازاریابی خود می کاهند و این دقیقا همان زمانی است که شما می توانید جایگاه خود را در میان مشتریان تثبیت کنید و سهم بیشتری از بازار به دست آورید.
اگر برنامه ای بلند مدت برای حضور در بازار دارید، این روش برای دوران پس از رکود بسیار به کارتان خواهد آمد. جالب است بدانید بسیاری از شرکت های بسیار موفق امروز، بخشی از موفقیت خود را مدیون بازاریابی هوشمندانه خود در دوران رکود هستند که از میان آنها می توان به شرکت اینتل (Intel) و فروشگاه های زنجیره ای والمارت (Walmart) اشاره کرد.
یک تحقیق هم که توسط کالج بیزنس اسمیل (Smeal College of Business) انجام شد نشان داد که بسیاری از شرکت ها توانسته اند با اتخاذ شیوه های بازاریابی هوشمندانهف نه تنها در دوران رکود، کسب و کار خود را حفظ کنند، بلکه آن را قوی تر کنند و پس از دوران رکود، به موفقیت های بسیاری دست یابند.
برای مثال شرکت وال مارت که طی سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ شعار تبلیغاتی خود را «قیمت های پایین، هر روز» انتخاب کرد این پیام را به مشتری می رساند که نه فقط در فصل حراج بلکه در تمام روزهای سال می تواند با هزینه ای کمتر از فروشگاه های وال مارت خرید کند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.