آموزش افزایش شوق و اشتیاق در زندگی

نوع فایل
Mp3
حجم فایل
60 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

داشتن شور و اشتیاق در زندگی بسیار مهم بوده و لازم است تا با اصول و روش های شاد زیستن آشنا باشیم. ما در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیمی داریم تا کارگاهی با عنوان آموزش افزایش شوق و اشتیاق در زندگی و رسیدن به رشد را در اختیار شما علاقه مندان به پکیج های آموزشی قرار دهیم. پس اگر کنجکاو هستید تا بدانید چگونه می توان اشتیاق را در خودتان افزایش دهید تا انتها با گروه تخصصی برنا اندیشان همراه باشید.

آموزش افزایش شوق و اشتیاق در زندگی و رسیدن به رشد

در کارگاه آموزش افزایش شوق و اشتیاق در زندگی و رسیدن به رشد شما با اصول و تکنیک های شاد زیستن آشنا شده و یاد خواهید گرفت تا همیشه سرزنده باشید.

اشتیاق، کلمه ای است که امروزه در مورد آن زیاد بحث میشود به خصوص در مورد زندگی و کار ولی چگونه اشتیاق و علاقه خود را کشف کنیم؟ اغلب اوقات، شور و علاقه در شما وجود دارد، و شما از آن چشم پوشی میکنید. با برنامه ریزی شلوغ که برای خود در اولویت قرار داده اید، نمی توانید به دنبال اشتیاق و علایق خود بروید. علایق خود را دنبال کنید و کاری را که دوست داری انجام بدهید ؛میتوان علاقه خود را در کار یا یک سرگرمی دید ،به هر حال این علاقه باید رویکردی مثبت و دلپذیر داشته باشد انجام هر کاری که به آن علاقه مند هستید، پر ارزش است.

افزایش شور و شوق در زندگی غیر ممکن را ممکن می سازد

شور و شوق داشتن یعنی زنده بودن. حقیقتاً زنده بودن. شور و شوق داشتن، یعنی گرما و انرژی و نیرو داشتن. همه ما وقتی کاری را از سر شوق انجام می‌دهیم احساس انرژی و ….. برای مطالعه بیشتر به مقاله روش های افزایش انگیزه مراجعه نمایید.

شور و شوق داشتن یعنی زنده بودن. حقیقتاً زنده بودن. شور و شوق داشتن، یعنی گرما و انرژی و نیرو داشتن. همه ما وقتی کاری را از سر شوق انجام می دهیم احساس انرژی و سرزندگی بیشتر می کنیم. همه ما وقتی با اشتیاق کاری را انجام می دهیم بیشتر احساس زنده بودن می کنیم. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله روش های جلوگیری از خستگی را مطالعه فرمایید.

علتش هم این است که شور و شوقمان ما را به منشأ عالم هستی وصل می کند و ما از آن‌ جا گرما و نیرو می گیریم و سرزنده تر می شویم. معنی شور و شوق در زبان انگلیسی یعنی enthusiasm از ریشه یونانی به معنی “لبریز از خدا” می آید. پس پر‌شور بودن یعنی “لبریز از خدا” بودن.

به راستی هم معنویت نمی تواند پر‌شور نباشد. تمام پیامبران، امامان و آموزگاران معنوی بزرگ جهان انسان های پرشوری بودند که گاه جانشان را بر سر ایمانشان گذاشتند. تمام مخترعان، مکتشفان و هنرمندان بزرگ عالم هم با شور و شوقی که داشتند به بشریت خدمت کردند. زندگی برخی از آنها بسیار کوتاه اما چنان پر‌شور بود که حاصل عمرشان تا ابد زنده و پابرجا خواهد ماند.

شور و شوق همه چیز از جمله خود ما را تغییر خواهد داد. چنانچه با شور و شوق دنبال چیزی برویم انسانی متعهدتر و بارورتر می‌ شویم. خوب که بنگریم، در نهایت هیچ چیزی جای شور و شوق را نمی‌ گیرد. به همین علت است که یکی از مهم ترین وظایف ما در زندگی این است که ببینیم چه چیزی یا چه کاری ما را سر شوق می آورد. چیست که سر از پا نشناخته به سویش کشیده می شویم. چیست که بی آن احساس می کنیم زندگی مان بی فروغ و بی‌ رمق و بی‌ انگیزه است. آنگاه همان کاری را بکنیم که برایش اشتیاق داریم.

چگونه در زندگی همیشه شاد و سرزنده باشیم

آموزش افزایش شوق و اشتیاق

ما معمار زندگی خود هستیم. ما هنرمند خالق زندگی خودمان هستیم. هر یک از ما با کشف چیزی که ما را به وجد می‌ آورد و با عمل کردن بر اساس تعهدمان به حفظ یک زندگی پرشور می‌ توانیم از زندگی مان اثر هنری زیبا و بی‌ همتایی بسازیم. موهبت زندگی برای این به ما عطا شده که آن را پر‌شور سپری کنیم نه بی‌ انگیزه و باملال.

راه هایی برای افزایش اشتیاق به زندگی

شور و شوق در محیط کار هم، غیرممکن را ممکن می‌ سازد. شور و شوق‌ درهای بسته را باز می‌ کند. شور و شوق ما دیگران را هم به حرکت درمی‌ آورد. کاری کنیم تا آتش شور و شوق درونمان همیشه شعله‌ ور باشد. برای مطالعه بیشتر به پکیج آموزش اعتماد به نفس مراجعه نمایید.

شناسایی فعالیت هایی که در تخیل شما نزدیک است

گذشته را بازتاب کنید. هر روز تجارب و افرادی که در گذشته شما را تحت تاثیر قرار داده اند، را کنار هم قرار دهید. لیستی از رویدادهای مهم در گذشته خود را ایجاد کنید – مکان ها یا محیط بازدید شده، دستاوردها و شکست ها، و غیره ؛ نوشتن آنها، زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

افراد موفق ایده آل خود را شناسایی کنید

در مورد افراد موفق در زمینه اشتیاق خود مطالعه کنید اقدامات آنها و آنچه که برای موفقیت انجام داده اند،را مطالعه کنید و آنها را نیز تحسین کنید. برای مطالعه بیشتر به کارگاه آموزش هدف گذاری مراجعه شود.

دوران کودکی خود را دوباره بازبینی کنید

یک لیست از فعالیت هایی را که دوست دارید به عنوان یک کودک انجام دهید ،تهیه کنید آیا شما هم اکنون هم می توانید از انجام این کار لذت ببرید؟پاسخ به این سوال می تواند به شما در پیدا کردن اشتیاق کمک کند.

انجام چه کارهایی سبب افزایش اشتیاق به زندگی می شود؟

فهرستی از کارهای مورد علاقه خود تهیه کنید، هر کاری که به زندگی شما هدف می دهد

شما مجبور نیستید فقط یک علاقه را انتخاب کنید ؛ می توانید چندین مورد را انتخاب کنید به عنوان مثال:اگر شما مهارت های نوشتن خوب و دانش کافی در مورد سیاست دارید، می توانید یک نویسنده سیاسی باشید. افراد موفق با یک مهارت خاص تعریف نمی شوند شما می توانید تلفیقی از مهارت ها باشید.

کارهایی که بر روی آنها حساس هستید

ورزش، هنر و فرهنگ است که شما در مورد آنها حساس هستید و هر زمانی که پیدا می کنید، در مورد آنها مطالعه میکنید؟ یا سیاست یا کتابهای بهداشتی است؟ سرفصل های اشتیاق زندگی شما ممکن است در پاسخ به این سوالات پنهان شوند.

کارهایی که خستگی شما را بدر می کند، شناسایی کنید

آیا ورزش، معنوی بودن، نوشتن یا موسیقی است؟ وقتی بی حوصله هستید چه میکنید؟به دنبال چیزهایی هستید که می توانید بدون وقفه در مورد آنها صحبت کنید؟آیا موسیقی، اتومبیل یا سیاست است؟ شما ممکن است متوجه شوید که پس از صحبت کردن در مورد آن، پر انرژی شده اید. چیزهایی که شما می توانید بدون پول، با خوشحالی انجام دهید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.