پکیج بانک تست شیمی | ریاضی | فیزیک | زیست

پکیج بانک تست شیمی | ریاضی | فیزیک | زیست
نوع فایل
PDF
حجم فایل
400 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

بانک تست دروس تخصصی شیمی، ریاضی، فیزیک و زیست در کنکور به شما کمک می کند تا بتوانید تسلط کافی و بهتری بر روی سوالات داشته باشید. همواره در نظر داشته باشید که بانک تست در هر درسی می تواند به پیشرفت شما کمک کرده و در نتیجه رتبه بهتری در آزمون کنکور به دست می آورید. با توجه به اهمیتی که کنکور در زندگی دانش آموزان دارد در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا پکیج بانک تست دروس شیمی، فیزیک، ریاضی و زیست را در اختیار شما افراد علاقه مند قرار دهیم تا بتوانید با مطالعه آنها بهترین رتبه را در کنکور سراسری کارشناسی به دست آورید.

پکیج بانک تست شیمی – ریاضی – فیزیک – زیست

مجموعه کامل بانک تست دروس تخصصی شیمی، ریاضی، فیزیک و زیست بهترین و جامع ترین پکیجی است که شما می توانید از آن به عنوان منبعی در کنکور کارشناسی استفاده کنید. این بانک تست شامل آزمون های مختلف به همراه پاسخ بوده که به شما کمک می کند تا رتبه بسیار خوبی را در کنکور به دست آورید. همچنین لازم است اشاره شود که افراد رتبه برتر کنکور نیز پیشنهاد می کنند تا از این بانک تست برای آزمون کنکور سراسری استفاده کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

در واقع پکیج بانک تست شامل بهترین تست هایی است که در سال های مختلف کنکور مورد استفاده قرار گرفته و به شما کمک می کند تا بتوانید در مدتی که برای کنکور خودتان را آماده می کنید با خواندن آن ها مطمئن باشید که رتبه عالی و خوبی را در آزمون به دست آورید.

نکته بسیار مهمی که در خصوص پکیج بانک تست باید بدانید این است که تمامی تست ها به همراه پاسخ بوده و دیگر نیازی نیست تا به دنبال ها پاسخ ها بگردید.همچنین پیشنهاد می شود تا به پکیج مشاوره انتخاب رشته تجربی مراجعه فرمایید.

در این بانک تست تلاش کرده ایم تا ۲۰ سال تست را در کنار هم جمع آوری نماییم که به شما کمک کند تا بتوانید رتبه خوبی در دروس شیمی، ریاضی، فیزیک و زیست که از دروس بسیار مهم رشته های ریاضی و تجربی است به دست آورید.

همواره به یاد داشته باشید که خواندن تست ها می تواند شما را با نوع و سطح سوالات کنکور آشنا کرده و در نتیجه هنگامی که به سر جلسه امتحان می روید مشاهده می کنید که بسیاری از تست ها در بانک تستی که شما مطالعه کرده اید وجود داشته است.

مجموعه کامل سوالات ۲۰ سال اخیر زیست - ریاضی - شیمی و فیزیک

بانک تست شیمی

همانطور که می دانید درس شیمی یکی از مهم ترین دروسی است که در کنکور می تواند جایگاه و رتبه شما را به طور چشمگیری تغییر دهد. در واقع درس شیمی از دو قسمت مفهومی و حفظی تشکیل شده است که شامل حجم زیادی از متن کتاب می شود. یعنی شما باید خط به خط کتاب را به خوبی مطالعه کنید تا بتوانید تست های کنکور را به خوبی بزنید.

همچنین لازم است اشاره شود که گاهی اوقات نیاز است تا شما تمامی مطالب شیمی را به خوبی حفظ کنید تا بتوانید نتیجه بهتری در کنکور به دست آورید. البته حفظ کردن مطالب برای بخش های حفظی مفید است و بخش هایی که مفهومی است را نمی توان به کمک حفظ کردن یاد گرفت. زیرا قسمت حفظیات شیمی نیاز به معلم داشته و شما باید در سر کلاس تمامی آنها را به خوبی متوجه شوید و یادگیری آنها نیاز به یک سری قاعده و فرمول دارد.همچنین پیشنهاد می شود تا به پکیج آموزش ریاضیات گسسته مراجعه نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که کتاب شیمی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت کامل به هم مربوط است و شما زمانی می توانید مفاهیم موجود در کتاب یازدهم و دوازدهم را به خوبی یاد بگیرید که در ابتدا مفاهیم کتاب پایه دهم را یاد بگیرید. از این رو توجه داشته باشید که یادگیری درس شیمی برای گرفتن نتیجه برتر در کنکور بسیار مهم است و شما می توانید با خواندن بانک تست شیمی بهترین نتیجه را در این درس به دست آورید.

بانک تست ریاضی

دانش آموزان زیادی برای قبولی در آزمون سراسری تلاش می کنند و اگر داوطلبی بخواهد در رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی پذیرفته شود باید بسیار تلاش کند. لازم به ذکر است که درس های گروه تجربی دارای ضرایب متفاوتی هستند و هر یک از دانش آموزان باید به دروس تخصصی رشته خودش بسیار توجه کند.

در این میان باید بدانید که درس ریاضی در رشته تجربی بسیار مهم بوده و هیچ یک از داوطلبان رشته تجربی نمی تواند از اهمیت درس ریاضی کنکور چشم پوشی کند. همانطور که میدانید درس ریاضی یکی از درس های تخصصی برای داوطلبان رشته تجربی است.

تحقیقاتی که در این باره انجام شده است نشان می دهد که درس ریاضی تاثیر بسیار بالای در کنکور تجربی دارد. یعنی اگر داوطلبی بتواند در این درس رتبه خوبی بدست آورد می تواند شاهد تغییر بسیاری زیادی در رتبه کنکورش شود.برای آموزش بیشتر به دوره جامع مشاوره انتخاب رشته ریاضی مراجعه نمایید.

زیرا تاثیر درس ریاضی در گروه تجربی می تواند بر روی رتبه نهایی داوطلب تاثیر چشمگیری بگذارد. بسیاری از دانش آموزان گروه تجربی با درس ریاضی مشکل دارند و همین موضوع باعث می شود تا نتوانند عملکرد خوبی در کنکور داشته باشند و در مقابل افرادی که تراز بالایی در درس ریاضی به دست می آورند به رتبه بهتری نیز می رسند. به همین دلیل اگر شما می خواهید رتبه خوبی در درس ریاضی به دست آورید لازم است تا پکیج بانک تست را به خوبی مطالعه کنید و به تمامی سوالات آن مسلط شوید.

بانک تست فیزیک

بسیاری از دانش آموزان رشته تجربی همواره سوال می کنند که چگونه درس فیزیک را مطالعه کنیم؟ کدام فصل های فیزیک از اهمیت بیشتری برخوردار است؟ کدام فصل های درس فیزیک نسبت به بقیه آسان تر است و آیا می توانیم برخی از فصل های فیزیک را حذف کنیم؟

برای آنکه به جواب این سوالات دست پیدا کنیم باید در ابتدا بررسی کنیم که اصلا چگونه باید درس فیزیک را یاد بگیریم. شایان ذکر است که در ابتدا باید تمام افکار و تصوراتی که راجع به سخت بودن درس فیزیک دارید را به کلی تغییر دهید. زیرا اگر شما با مفاهیم مسئله ها آشنا شوید موتور ذهنتان برای حل کردن سوالات و یافتن مسیر درست حل آنها روشن می شود. حتی اگر شما در درس فیزیک بسیار ضعیف هستید باید تلاش کنید تا با یک روتین مشخص برای خودتان یک برنامه ریزی روزانه داشته باشید.

یعنی لازم است تا فصل های مهم درس فیزیک را به خوبی بخوانید تا به تمام مفاهیمی که در آن وجود دارد مسلط شوید. لازم به ذکر است که از فیزیک دهم کنکور تجربی ۶ تست طراحی می شود که در حدود ۲۰ درصد است و از فیزیک یازدهم کنکور تجربی نیز ۱۰ تست که معادل ۳۳ درصد است طراحی می شود و از فیزیک دوازدهم کنکور تجربی ۱۴ تست که معادل ۴۷ درصد فیزیک کنکور است سوال طرح می شود. اگر شما نیز می خواهید در این درس رتبه خوبی را کسب کنید پیشنهاد می شود تا پکیج بانک تست را به خوبی مطالعه کنید تا با سوالات درس فیزیک در کنکور به خوبی آشنا شوید.

پکیج کامل بانک تست دروس ریاضی - زیست - فیزیک و شیمی

بانک تست زیست

بسیاری از دانش آموزان بر این باورند که باید مفاهیم موجود در کتاب زیست را حفظ کنند تا بتوانند به تست های آن در کنکور پاسخ دهند. این در حالی است که بعد از یادگیری مطالب شما فقط ۱۰ درصد راه را طی کرده اید و هنوز ۹۰ درصد راه باقی مانده است. یعنی شما باید تمامی مطالبی که یاد گرفته اید را به خوبی مرور کنید در غیر این صورت تمامی آن مفاهیمی که در ذهن داشته اید نیز از یادتان می رود.

به همین دلیل باید بدانید که درس زیست شناسی در رشته تجربه بسیار مهم بوده و اگر شما می خواهید رتبه خوبی در آزمون سراسری به دست آورید لازم است تا درس زیست را به خوبی مطالعه کنید. مشاورین تحصیلی پیشنهاد می کنند که همواره سعی کنید تا به صورت روزانه حداقل روزی یک ساعت و نیم را به مطالعه یا تست زدن درس زیست شناسی اختصاص دهید.

به عنوان مثال باید بدانید که نمودارها و تصاویر کتاب زیست شناسی بسیار مهم بوده و چون به صورت تصویری در ذهن شما باقی می ماند باید برای یادگیری آن وقت بگذارید و به آنها نیز توجه نمایید. همواره به یاد داشته باشید که سوالات زیست به صورت ترکیبی طرح می شود و به همین خاطر شما باید مطالب کتاب را در یک فصل و یا در چندین فصل که به هم مربوط می شود را با هم یاد بگیرید. حتی گاهی اوقات مفاهیم یک کتاب در یک سال با کتاب سال دیگر مربوط بوده و شما باید به خوبی آنها را مطالعه کنید.

شایان ذکر است که خواندن بانک تست و زدن تست در درس زیست بسیار مهم بوده و به شما کمک می کند تا با سوالات مفهومی و ترکیبی آزمون به خوبی آشنا شوید. نکته بسیار مهمی که در درس زیست شناسی وجود دارد این است که تمامی سوالات از کتاب درسی طرح می شود و به همین دلیل لازم است تا خط به خط کتاب را به خوبی مطالعه کنید تا بتوانید به نتیجه بهتری نیز دست پیدا کنید.

البته گاهی اوقات در کنکور شما با سوالاتی مواجه می شوید که در هیچ جای کتاب آن را مشاهده نکرده اید و این سوال از همان سوالات مفهومی است که توسط طراح سوال طرح شده است و نیاز بوده تا شما مفاهیم درس زیست را به صورت ترکیبی خوانده باشید.

نتیجه گیری

همانطور که میدانید دوران کنکور برای هر دانش آموزی مهم است و باید به خوبی در این زمان درس بخواند. اگر شما داوطلب کنکور هستید و می خواهید به بانک کامل تست ها دسترسی داشته باشید پیشنهاد می کنیم تا از این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان مجموعه کامل بانک تست دروس شیمی، ریاضی، فیزیک و زیست را دریافت نمایید و با دقت بالا تمامی آنها را بخوانید تا بتوانید به نتیجه خوبی در کنکور دست پیدا کنید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.