پکیج آموزش حسابداری به صورت کامل

پکیج آموزش حسابداری به صورت کامل
نوع فایل
Mp4
حجم فایل
300 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

امروزه رشته حسابداری به عنوان یکی از رشته‌های تحصیلی پرطرفدار به‌حساب می‌آید که سالانه تعداد زیادی از دانشجویان در این رشته فارغ التحصیل می‌شوند. شما به هر اداره، کارخانه، شرکت و به طور کلی به هر جایی که بروید غیر ممکن است که در آن‌جا واحد حسابداری و یا یک فرد مرتبط با آن را مشاهده نکنید. گفتنی است که آینده کاری حسابداری بسیار عالی پیش‌بینی می‌شود. به همین دلیل در این بخش از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از پکیج های آموزشی با عنوان پکیج آموزش حسابداری به صورت کامل ویژه بازار کار را در اختیار شما علاقه مندان به یادگیری این حرفه قرار دهیم.

پکیج آموزش حسابداری به صورت کامل ویژه بازار کار

در پکیج آموزش حسابداری به صورت تصویری شما با رشته حسابداری و مباحث تئوری و عملی آن آشنا شده و می توانید در این حرفه مشغول به کار شوید و درآمد بالایی داشته باشید.

حسابدار شدن مانند دیگر شغل‌ها تنها به مهارت و تجربه نیاز ندارد و برای اینکه به این حرفه وارد شوید، باید علاوه بر تمام این موارد به ریاضیات، حساب و کتاب و سروکله زدن با ارقام و نمودارها علاقه داشته باشید.

برای حسابدار شدن افراد باید به این سؤالات پاسخ دهند: آیا من توانایی و شرایط لازم برای تبدیل شدن به حسابدار را دارم؟ آیا می‌توانم بعد از چهار سال تحصیل در دانشگاه کار خود را در زمینه حسابداری شروع کنم یا باید مدرک کارشناسی ارشد بگیرم؟ آیا باید در یک شرکت بزرگ استخدام شوم تا بتوانم به موفقیت برسم و‌ آینده‌ی درخشان داشته باشم؟

تعریف حسابداری

تعاریف متعددی برای حسابداری وجود دارد؛ در میان این تعریف ها، آنچه که ملموس است ضرورت وجود حرفه حسابداری در هر شغلی است. چراکه از زمان قدیم تا به امروز در تمامی داد و ستدهای اقتصادی و اجتماعی، حسابداری نقش پررنگی داشته است.

پکیج آموزش کامل رشته حسابداری به صورت تصویری

پکیج آموزش حسابداری به صورت کامل

در حقیقت حسابداری یکی از عوامل موثر در بقای هر کسب و کاری است و طبق تعریف به نوعی زبان تجارت نیز خوانده می‌شود. یک حسابدار با ارائه گزارشات مالی و تحلیل و بررسی شرایط اقتصادی در هر کسب و کاری، اطلاعات لازم را در اختیار تمامی مدیران و ذینفعان اقتصادی قرار می‌دهد. در واقع این حسابدار است که با یک زبان مشترک که همان حسابداری است، رابط تمامی بخش‌ها، مشاغل، فعالیت‌ها و افراد است.

آشنایی با رشته‌ی پرطرفدار حسابداری

همانطور که گفته شد حسابداری به عنوان یکی از رشته‌های تحصیلی پرطرفدار به‌حساب می‌آید که سالانه تعداد زیادی از دانشجویان در این رشته فارغ التحصیل می‌شوند. در واقع رسیدگی به امور مالی و حسابداری در هر مکانی وجود دارد و این کار را باید به کسانی سپرد که در اصول حسابداری، خبره باشند. در گذشته این امور در ارگان‌های مختلف معمولاً به دست کسانی انجام می‌شد که امور مالی را به صورت تجربی آموخته و شاید هم خیلی بر آن تسلط نداشتند.


پیشنهاد ویژه : فیلم آموزش کامل نرم افزار اکسل


اما امروزه به دلیل این که زمان، اهمیت زیادی پیدا کرده است، معمولاً از فارغ التحصیلان رشته حسابداری در این امور استفاده می‌شود تا علاوه بر انجام دادن دقیق امور، کارها را با سرعت و کیفیت بیش‌تری انجام دهند. در واقع کار حسابداری، امروزه به خودی خود یک تخصص مستقل محسوب می‌شود و باید کسانی در این کار فعال باشند که حسابداری را به طور تخصصی مطالعه و تجربه کرده باشند.

در حسابداری فرایندهایی نظیر جمع‌آوری اطلاعات، ثبت و طبقه‌بندی کردن اطلاعات و خلاصه کردن آن‌ها وجود دارد و همچنین حسابدار باید کار تنظیم گزارش‌های مالی را نیز انجام دهد. حسابدار با انجام دادن این کارها و تنظیم این اطلاعات موجب می‌شود که افراد مربوط به آن ارگان مانند معاونان و مدیران و یا ناظران مالیاتی بتوانند به این اطلاعات رجوع کنند و از آن‌ها استفاده کنند.

حسابدار کیست؟

حسابدار به شخصی می‌گویند که عملیات مالی را در هر شغلی انجام می‌دهد به عبارت دیگر حسابداری در رگ و خون هر صاحب موفق کسب و کاری است. همه ما در ذهنمان افرادی مسن را می‌شناسیم که از حجله‌های بازار به ثروت‌های کلانی دست یافته‌اند و در یک کلام گفته‌ایم که وی شخصی باهوش حسابداری بالاست!


پیشنهاد ویژه : آموزش کامل نرم افزار حسابداری هلو


در ایران قدیم به حسابدار “میرزا” می‌گفتند، بعدها به آن دفتردار گفتند و در نسل‌های بعدی واژه حسابدار به صاحب این جایگاه افزوده شد. ضمن اینکه ابزار حسابداری امروزه به جای چرتکه به ابزارهای الکترونیکی و نرم‌افزارهای مالی ارتقا یافته است.

امروزه به هر فارغ‌التحصیل حسابداری، حسابدار می‌گویند. اما واقعیت امر این است که یک حسابدار همانند هر فرد متخصص دیگری در سایر رشته‌ها، علاوه بر گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی و باکیفیت باید در بازار کار نیز تجربه کسب کند.

آشنایی با وظایف حسابدار

  • الزامات مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان شرکت را تعیین می‌کند. داده‌های حقوق و دستمزد را حفظ می‌کند و از آنها لیست ماهانه تهیه و پردازش می‌کند.
  • در تکمیل ممیزی‌ها با حسابرسان داخلی و خارجی همکاری می‌کند.
  • درباره فاکتورهای حسابداری و صورتحساب‌ها برای کارمندان، فروشندگان و مشتریان توضیحات ارائه می‌دهند.
  • بودجه‌ها، درآمدها، هزینه‌ها، پرداختی‌های حقوق و دستمزد، فاکتورها و سایر اسناد حسابداری را تهیه و بررسی می‌کنند.
  • قراردادها و کمک‌های مالی سرمایه گذاران را بررسی می‌کند.
  • صورت‌های سود و زیان و گزارش‌های ماهانه از این دو را تهیه می‌کند و همچنین لیستی از هزینه‌های ماهانه ارائه می‌دهد.
  • روند درآمد و هزینه را تجزیه و تحلیل می‌کند و درباره بودجه با مدیران بحث و تبادل نظر دارد و بر روند هزینه‌ها و بودجه کنترل دارد.
  • اطلاعات مالی از قبیل واریزی‌ها به حساب‌های شرکت را بررسی می‌کند و اسناد مربوط به قراردادها و معاملات مالی را بایگانی می‌کند.
  • مغایرت‌های حسابداری را برطرف می‌کند.
  • بر روی روند کار بخش حسابداری نظارت دارد.
  • پایگاه داده‌های مالی، سیستم‌های نرم افزاری و بایگانی دستی را پیشنهاد، توسعه و نگهداری می‌کند.

موقعیت شغلی حسابداری در ایران چگونه است؟

توجه روزافزون دانشجویان و افراد دیگر برای یادگیری و فعالیت در جوزه حسابداری سبب شده تا بسیاری از افرادی که می‌خواهند وارد این حوزه شوند درباره بازار کار آن احساس نگرانی کنند.

باتوجه به نیازی که از سمت شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف درباره جذب حسابدار حس می‌شود باید بگوییم این رشته بازار کار بسیار خوبی دارد زیرا از کوچک‌ترین کسب‌وکار تا بزرگ‌ترین شرکت‌ها برای اداره امور مالی‌شان به حسابدار نیاز دارند. جالب است بدانید رشته حسابداری در دانشگاه‌های دولتی، آزاد و غیر انتفاعی بیش‌ترین ورودی و کم‌ترین فارق‌التحصیلان بیکار را دارد.

چشم انداز شغلی حسابداری

رشد شغل حسابداری با سلامت اقتصاد کل گره خورده است؛ با رشد اقتصاد، تعداد شرکت‌هایی که برای مدیریت مالی، تهیه اظهارنامه‌های مالیات و گرفتن مشاوره نیاز به متخصصان دارند، نیز افزایش می‌یابد. جهانی شدن مشاغل و اقتصادها، تغییر قوانین و مقررات ناشی از بحران‌های مالی، افزایش پاسخگویی و شفافیت به ذینفعان در مورد صورت‌های مالی و کلاهبرداری، تقاضای بالایی برای استخدام حسابداران ماهر ایجاد می‌کند.

برای شناسایی فعالیت‌های مالی غیرقانونی، به حسابداران قانونی نیاز خواهد بود. به طور کلی، فرصت‌های شغلی برای حسابداران بسیار خوب است، به ویژه برای کسانی که دارای گواهینامه حرفه‌ای و یا مدرک فوق لیسانس در حسابداری یا مدیریت بازرگانی هستند.

دانش بالا در کار با نرم افزارهای حسابداری و حسابرسی و سیستم‌های اطلاعاتی، داشتن سابقه کار در این زمینه و آشنایی با قوانین فعلی نیز ویژگی ارزشمندی برای حسابداران به شمار می‌آید. به قدری تقاضا برای شغل حسابداری زیاد است که افراد بازنشسته نیز به عنوان افراد باتجربه دوباره دعوت به کار می‌شوند و در شرکت‌ها مشغول می‌شوند.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.