آموزش طراحی با زغال و کنته به صورت گام به گام

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
1.7 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

طراحی با زغال بسیار جالب بوده و علاقه مندان زیادی در حوزه هنر با استفاده از آن زیباترین طراحی ها را نقاشی می کنند. یادگیری هنر از جمله مواردی است که طرفداران زیادی داشته و هر فردی که وارد حوزه هنر می شود همواره با اصول و تکنیک های متفاوتی در این حوزه آشنا می شود و دوست دارد تا در هر یک از آن ها آشنا شود. در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از مجموعه پکیج های آموزش هنر با عنوان پکیج آموزش طراحی با زغال و کنته به صورت گام به گام را در اختیار شما عزیزان علاقه مند به هنر قرار دهیم.

پکیج آموزش طراحی با زغال و کنته به صورت گام به گام

طراحی با زغال به شما کمک می کند تا زیباترین طرح ها را به صورت هایپر رئال نقاشی کرده و در این زمینه به تخصص بالایی دست یابید و به یک هنرمند واقعی تبدیل شوید.

آموزش 0 تا 100 زغال و کنته

آموزش نقاشی با زغال

در این پکیج ما قصد داریم شما را با یکی از زیباترین و مهم ترین اصول نقاشی آشنا نماییم.

طراحی چیست؟

در طراحی ما معمولا با استفاده از یک مداد طراحی و یک پاک کن هر چیزی را که می خواهیم می توانیم طراحی کنیم و اکثرا هم می توانیم با همان مداد طراحی و یا ابزارهایی مثل دستمال کاغذی، محو کن و چوب پنبه حجم دهی را بر روی چیزی که داریم طراحی می کنیم انجام دهیم البته ما نیز قصد داریم در پکیج آموزش طراحی با زغال و کنته ابزار طراحی را که در قبل مداد بود را با زغال و کنته جایگزین نماییم.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش کامل سیاه قلم منظره


اکثرا هر شخصی که بخواهد در طراحی موفق شود اول باید حجم دهی را در سه شئ مانند کره، مخروط، مکعب بیاموزد البته حجم دهی در این اشیا بدین معناست که فرد طراح بداند نور و سایه در کجای شئ قرار می گیرد و این مورد می تواند در رابطه با طراحی و حجم دهی تخم مرغ نیز صدق کند البته باید خاطر نشان کرد که این موارد جز اصول پایه در طراحی می باشد.

در بحث ابتدایی که همان طراحی کره، مخروط و مکعب و تخم مرغ بود ما در این بحث کنترل فشار دست با مداد را نیز می آموزیم این بدین معناست که بفهمیم که چگونه مداد را در دست بگیریم و به طور منظم سایه پردازی و حجم دهی را با رعایت مکان های نور انجام دهیم و این یکی از مهم ترین اصول در طراحی می باشد.

آشنایی با زغال و کنته

ابزارهای زغال و کنته از نظر اسمی ممکن است متفاوت به نظر برسند ولی جنس هر دوی آن ها یکسان است. ما به کنته مداد زغالی هم می گوییم که اکثر طراحان به خصوص طراحان حوزه سیاه قلم از این ابزار بهره ها می برند.

در مورد زغال باید بگوییم که دقیقا فرم پودر شده و کوچک شده مداد کنته می باشد و اکثر طراحان سیاه قلم از این نوع زغال برای تکنیک سایه روشن در طراحی سیاه قلم استفاده می کنند تا حجم دهی را به خوبی انجام دهند و طرحشان را به یک طرح فرا واقعی تبدیل کنند .

دوره آموزش کامل نقاشی سیاه قلم

دوره آموزش جامع طراحی با زغال

همچنین می توان با استفاده از خود زغال طرح های زیبا و حجم دهی های خاصی را انجام داد که پکیج آموزش طراحی با زغال و کنته به صورت حرفه ای این موضوع را مورد بررسی قرار داده است.

تفاوت زغال طراحی با زغال معمولی

زغال طراحی مخصوص طراحان و نقاشانی است که در حوزه هنر فعالیت می کنند و می خواهند طرح های زیبایی را به نمایش بگذارند که این کار روی مقوا و کاغذ طراحی انجام می شود و ساختار زغال طراحی بسیار نرم و گیرا می باشد به طوری شما می توانید هر طرحی را خودتان با استفاده از آن طراحی کنید. ولی زغال معمولی آن حجم و ساختاری که ما می خواهیم را به ما نمی دهد و مقوای طراحی را کثیف و لک می کند به طوری که پاک کردن آن برای طراح سخت خواهد شد و شما فقط در طراحی با زغال به یک زغال طراحی که یک ساختار مناسب را داراست نیازمند هستید.


پیشنهاد ویژه : فیلم آموزش جامع طراحی سیاه قلم چهره


حجم دهی در تکنیک زغال و کنته چیست؟

حجم دهی در تکنیک زغال و کنته بدین معناست که طراح با استفاده از آن ها روی یک طرح اثراتی را بر جای می گذارد و با استفاده از قلمو جایگذاری های انجام شده را محو می کند و در این جا هر چه قلمو بزرگتر باشد شاهد محو بهتری خواهیم بود البته قلموهای کوچک نیز در این زمینه کاربرد دارند و بستگی به جایی که دارید کار می کنید استفاده از قلمو نیز متفاوت خواهد بود.

استاد در پکیج آموزش طراحی با زغال و کنته به اصول طراحی با زغال و مداد زغالی که همان مداد کنته است پرداخته است. در ابتدا استاد با معرفی ابزارها توجه شما را به ادامه دوره جلب کرده و در مورد تک تک ابزارها توضیحات کاملی را ارائه می دهد.

بعد از معرفی ابزارها استاد حجم دهی را در اشیایی مثل کره به شما عزیزان آموزش می دهد تا شما بتوانید اجرای تکنیک سایه روشن را در طراحی با زغال و کنته نیز فرا بگیرید.

در بخش بعدی استاد سعی می کند بحث را فراتر ببرد به طوری که شما حجم دهی را بر روی اشیا و قسمت های بزرگتر مانند چهره انسان و حیوان فرا بگیرید استاد با طراحی حیوان به شما آموزش می دهد که چگونه نور و سایه را بر روی طرح مورد نظرتان ایجاد نمایید تا بتوانید یک طرح فرا واقع گرایانه را به تصویر بکشید.

در بخش های بعدی دیگر شما می توانید هر چیزی را با زغال طراحی کرده و تکنیک سایه روشن را بر روی طرح مورد نظرتان اجرا کنید البته باید خاطر نشان کرد که ابزارهایی نظیر گوش پاکن و قلمو نیز در این زمینه کارساز است البته در طراحی های کوچک شما می توانید با استفاده از انگشت دستتان به محو کردن و حجم دهی بپردازید که این کار در تکنیک پاستل نیز اجرا می شود.

طراحی چهره با زغال

آموزش گام به گام طراحی با زغال

استاد با طراحی چهره نیز به شما آموزش خواهد داد که چگونه تکنیک سایه روشن را بر روی چهره اجرا کرده تا بتوانید یک طراحی کاملا هایپر رئال را خودتان به تنهایی و با استفاده از تکنیک هایی که فرا گرفته اید به تصویر بکشید.

پکیج آموزش طراحی با زغال و کنته برای چه کسانی مناسب است؟

این پکیج مخصوص افرادی خواهد بود که به حوزه های هنری علاقه دارند همچنین افرادی که هیچ پیش زمینه ای از هنر و حتی طراحی ندارند می توانند از این پکیج استفاده کنند. البته بحث ما در مورد طراحی می باشد همچنین افرادی که قصد یادگیری تکنیک سیاه قلم به روش هایپر رئال را دارند می توانند از پکیج آموزش طراحی با زغال و کنته اصول اولیه طراحی سیاه قلم را فرا بگیرند و با خیال راحت به طراحی بپردازند.

از دیگر محصولات مکملی که شما می توانید همراه با این پکیج استفاده کنید آموزش طراحی منظره به روش سیاه قلم و آموزش طراحی چهره به روش سیاه قلم می باشد که شما می توانید با تمامی این محصولات را از وب سایت برنا اندیشان تهیه نمایید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.