پکیج آموزش شکرگزاری به صورت کامل

نوع فایل
Mp3
حجم فایل
150 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

با آموزش شکرگزاری می توانید به تمام اهداف و خواسته هایتان دست پیدا کنید. چرا که شکرگزاری یکی از بهترین و قوی ترین ارتعاشاتی است که در جهان هستی وجود دارد. برای استفاده صحیح از قانون شکرگزاری باید به احساسات خود توجه نمایید. زیرا در هنگام این کار لازم است تا حس و حال خوب داشته باشید و این کار به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید. اگر شما حس و حال خوبی داشته باشید و تمام افکار منفی را از خودتان دور کنید می تواند ارتعاشات مثبت را به سمت جهان هستی ارسال کنید و در نتیجه به خواسته هایتان دست پیدا می کنید.

ما در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از بهترین پکیج های عالی با نام آموزش شکرگزاری را در اختیار شما علاقه مندان به قانون جذب قرار دهیم تا بتوانید به کمک شکرگزاری به تمام اهداف و خواسته هایتان دست پیدا کنید.

پکیج جامع آموزش شکرگزاری

دوره جامع آموزش شکرگزاری به صورت کامل شما را با مفهوم شکرگزاری آشنا کرده و تمامی اصول و قوانین مربوط به آن را به شما توضیح می دهد. شما به کمک پکیج جامع آموزش شکرگزاری می توانید به تمام اهداف و خواسته هایی که دارید دست پیدا کنید.

دوره جامع آموزش شکرگزاری به صورت صفر تا ۱۰۰

آموزش شکرگزاری

همانطور که گفته شد قوی ترین و بهترین ارتعاشی که می توانیم به سمت کائنات و جهان هستی ارسال کنیم شکرگزاری است. زیرا اگر بابت تمام نعمت هایی که خداوند به ما داده است شکرگزار باشیم، خداوند نعمت های بیشتری را وارد زندگی ما می کند. پس همواره به این نکته توجه داشته باشید که اگر می خواهد در زندگی خود به تمام خواسته هایتان برسید لازم است تا از قانون شکرگزاری نهایت استفاده را ببرید.

برای شروع شکرگزاری لازم است تا یک دفترچه شکرگزاری برای خودتان داشته باشید. اگر می خواهید به نتیجه عالی دست یابید حتما باید به صورت برنامه ریزی شده شکرگزاری را در هر روز انجام دهید و اگر به همین شکل ادامه دهید قطعا به نتیجه ای عالی دست پیدا می کنید. برای آموزش بیشتر به پکیج کامل قانون جذب مراجعه نمایید.

لزوم استفاده از قانون شکرگزاری

همه ما ضرب المثل ”شکر نعمت، نعمتت افزون کند” را شنیده ایم و معنی آن را به خوبی می دانیم. این جمله به صورت مستقیم به قانون شکرگزاری اشاره می کند. اگر شما از این قانون به درستی استفاده کنید باعث می شود تا نعمت های بیشتری وارد زندگیتان شود.

به یاد داشته باشید که شکرگزاری یکی از روش های مربوط به مثبت اندیشی و ایجاد حال خوب است. شایان ذکر است که اگر می خواهید به نتیجه ای عالی دست پیدا کنید باید با اصول شکرگزاری آشنا باشید.

ما در قانون جذب با این موضوع آشنا هستیم که اگر می خواهیم به اهدافی که داریم دست یابیم باید حس و حال خوبی را در خودمان ایجاد نماییم. این قانون در شکرگزاری نیز وجود دارد و ما باید به خوبی آن را انجام دهیم.همچنین پیشنهاد می شود تا به پکیج مراقبه جو دیسپنزا مراجعه فرمایید.

شما به کمک حس و حالی که در درونتان وجود دارد می توانید تمام مسیر زندگی تان را تشخیص دهید. لازم به ذکر است که احساس خوب و تفکر مثبت موجب می شود تا شما اهداف و خواسته هایتان را به سمت کائنات و جهان هستی ارسال کنید و برعکس آن اگر شما احساس بد و منفی را ارسال کنید در واقع ارتعاشاتی را برای ناخواسته هایتان به سمت جهان هستی ارسال می کنید.

بنابراین مهم ترین نکته ای که در خصوص قانون شکرگزاری باید به خاطر داشته باشید این است که همواره حس و حال خوبی داشته باشید و ذهنتان را از افکار منفی دور نمایید.

 شروع شکرگزاری

در قسمت بالا اشاره کردیم که برای رسیدن به تمام اهداف و خواسته هایی که دارید لازم است تا برای خودتان یک دفتر شکرگزاری آماده کنید و خدا را به خاطر تمام نعمت هایی که داده است شاکر باشید.

همچنین باید اشاره شود در قانون شکرگزاری ما باید از خداوند به خاطر خواسته هایی که از او داریم هم شکرگزار باشیم.

هدف از شکرگزاری در قانون جذب

اگر می خواهید از شکرگزاری در قانون جذب استفاده کنید لازم است تا با اصول و نحوه عملکرد قانون جذب آشنا باشید. زیرا باید بدانیم که این قانون چگونه عمل می کند و باعث می شود تا ما به خواسته هایی که داریم برسیم.

به طور کلی اگر بخواهیم قانون جذب توضیح دهیم باید بگوییم زمانی که شما به موضوعی فکر می کنید در حال ارسال ارتعاش به کائنات و جهان هستی هستید. از این رو وقتی که به بی پولی و نداری فکر می کنید چنین ارتعاشی را به جهان هستی ارسال می کنید و در مقابل مواردی مانند بیکاری و بی پولی را دریافت می کنید.

اگر شما به پول فکر کنید و ذهنتان را فقط با افکار مثبت پر نمایید می توانید فرکانس های ثروت و کار را به سمت کائنات ارسال کنید و در نتیجه به پول، ثروت و زندگی بهتری دست می یابید. برای آموزش بیشتر به پکیج روانشناسی قدردانی مراجعه نمایید.

در این میان باید بدانید که به احساسات خود توجه داشته باشید زیرا هم در قانون جذب و هم در شکرگزاری احساسات مثبت و خوب مهم ترین بخش محسوب می شود. یعنی اگر به پول فکر می کنید و دارای حس و حال خوبی هم هستید می توانید ارتعاشات ثروتمندی را ارسال کنید. اما اگر شما به ثروت و پول فکر کنید ولی احساس منفی و ناخوشایندی داشته باشید در واقع بی پولی را جذب می کنید.

شکرگزاری چگونه ما را به اهداف و خواسته هایمان می رساند

همین موضوع در قانون شکرگزاری هم صادق است و اگر شما حس و حال خوبی داشته باشید می توانید به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید.

نیازمندی های قانون شکرگزاری

به یاد داشته باشید که شما به صورت روزانه باید ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت از روز را به شکرگزاری اختصاص دهید. اگر می خواهید به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید باید این کار را به صورت روزانه و به مدت یک ماه ادامه دهید و در پایان قطعا نتیجه آن را مشاهده می کنید.

شما باید تمام اهداف و خواسته هایتان را در دفترچه شکرگزاری تان یادداشت کنید و بنویسید که می خواهید خداوند چه نعمت هایی را به شما بدهد.

اما لازم است همواره خداوند را به دلیل نعمت هایی که به شما عطا کرده است شکر کنید. یعنی به اطراف خود بنگرید و ببینید که خداوند چه نعمت هایی را به شما داده است و شما باید به خاطر تمام آنها خداوند را شکر کنید. پس در نظر داشته باشید هر نعمتی که دارید کوچک و بزرگ را در دفترچه شکرگزاری تان بنویسید.

همانطور که مشاهده می کنید این کار هم به معنای شکرگزاری نعمت هایی است که داریم و هم به عنوان مهم ترین قانون شکرگزاری محسوب می شود. شما باید در هنگام شکرگزاری به تمام نعمت هایی که دارید فکر کنید و با جزئیات به شرح آنها بپردازید. پیشنهاد می شود تا به پکیج جملات تاکیدی مراجعه فرمایید.

در هنگام شکرگزاری از خودتان بپرسید چرا باید به خاطر تک تک نعمت هایی که خداوند به شما عطا کرده است شکرگزار باشید. زمانی که این سوال را می پرسید به صورت خودکار ذهنتان به آن پاسخ می دهد و نیازی نیست شما به دنبال پاسخ بگردید.

اگر هدف و خواسته تان رسیدن به پول و ثروت است باید به صورت روزانه از خداوند به خاطر تمام پول هایی که به شما داده است ممنون و سپاسگزار باشید.

اگر شما می خواهید همیشه سالم و سلامت باشید لازم است تا خداوند را به خاطر تک تک اعضای بدنی که به شما داده است و شما از آنها استفاده می کنید شکر کنید.

نمونه ای از قانون شکرگزاری

حال در ادامه تصمیم داریم تا شما را به صورت عملی با قانون شکرگزاری آشنا کنیم و نحوه انجام آن را به شما عزیزان آموزش دهیم تا بتوانید به صورت روزانه آن را انجام دهید و به بهترین نتیجه در زندگیتان برسید.

آموزش قدم به قدم اصول و تکنیک های شکرگزاری

خدایا تو را سپاس می گویم به خاطر چشمان سالمی که به من عطا نمودی (جذب سلامتی)

خدایا به خاطر دستان سالمی که به من دادی ازت بی نهایت ممنونم (جذب سلامتی)

خدایا شکرت به خاطر پاهای سالمی که به من دادی (جذب سلامتی)

خدایا شکرت به خاطر بدن سالمی که به من دادی (جذب سلامتی)

خدایا تو را شکر می گویم به خاطر آنکه توانستم با قانون شکرگزاری آشنا شوم.

خدایا شکرت به خاطر احساس مثبتی که به من عطا کردی.

خدایا شکرت به خاطر پدر و مادری که دارم.

خدایا شکرت به خاطر خواهر و برادری که به من دادی.

خدایا تو را شکر می گویم به خاطر همسر خوبی که به من دادی.

خدایا شکرت به خاطر ماشینی که دارم.

خدایا شکرت به خاطر درآمدی که دارم.

خدایا به خاطر هر چیزی که در زندگی دارم تو را شکر می گویم.

توجه داشته باشید که در هنگام شکرگزاری باید به دلیل هر یک نیز اشاره نماید.

به عنوان مثال باید بگویید خدایا شکرت به خاطر چشمانی که به من دادی و من می توانم دنیای زیبایی که خلق کرده ای را مشاهده کنم. خدایا شکرت به خاطر دستانی که به من دادی تا بتوانم با آن ها بنویسم و دستان پدر و مادرم را بگیرم.

نتیجه گیری

در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان با قانون شکرگزاری آشنا شدیم و فهمیدیم که چگونه می توانیم به کمک آن به تمام اهداف و خواسته هایی که داریم دست پیدا کنیم. اگر شما می خواهید به صورت کامل با قانون شکرگزاری آشنا شوید پیشنهاد می کنیم تا از این قسمت از وب سایت برنا اندیشان پکیج آموزش شکرگزاری را دریافت نمایید تا به کمک اصول و تکنیک هایی که در آن آموزش داده می شود به تمامی خواسته هایی که دارید برسید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.