پکیج آموزش نرم افزار حسابداری هلو

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
300 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

یکی از نرم افزارهای قدرتمند حسابداری که بسیاری از افراد آن را به شما معرفی می کنند نرم افزار حسابداری هلو است که کاربرد بسیار فراوانی دارد و اگر شما بتوانید کار با این نرم افزار قدرتمند حسابداری را فرا بگیرید قطعا می توانید خیلی راحت وارد بازار کار شوید و یا حتی برای خودتان در فروشگاه خودتان کارهای حسابداری را به راحتی انجام دهید.

در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از محصولات آموزشی در حوزه حسابداری با عنوان پکیج آموزش نرم افزار حسابداری هلو به صورت جامع را در اختیار شما علاقه مندان به یادگیری این نرم افزار قرار دهیم تا بتوانید با مشاهده این پکیج ۰ تا ۱۰۰ نرم افزار حسابداری هلو را فرا بگیرید.

آشنایی با نرم افزار حسابداری هلو

اگر شما از هر حسابداری نام یک نرم افزار حسابداری را بپرسید بدون شک او به شما نرم افزار حسابداری هلو را معرفی می کند. حتما شما نیز مانند بسیاری از افراد دیگر نام نرم افزار حسابداری هلو را شنیده باشید و بخواهید بدانید این نرم افزار چیست و چه کاربردهایی دارد.

در تعریف نرم افزار حسابداری هلو باید بیان کنیم که هلو یک نرم افزار کاملا ایرانی است و در زمینه حسابداری از آن استفاده می کنند.

نرم افزار حسابداری هلو به شکلی طراحی شده است که بتوانیم کارهای حسابداری هر فروشگاهی را به راحتی انجام دهید و به جرات می توان گفت که هلو یکی از جامع ترین نرم افزارهای موجود در زمینه انجام کارهای حسابداری است و به شما کمک می کند تا به راحتی کارهای حسابداری فروشگاه خودتان را انجام دهید.

آموزش قدم به قدم نرم افزار حسابداری هلو

نکته بسیار جالبی که در رابطه با نرم افزار حسابداری هلو وجود دارد این است که نرم افزار هلو برای انجام کارهای تخصصی حسابداری طراحی شده است. با این حال افراد غیر حسابدار نیز می توانند با یادگیری این نرم افزار قدرتمند به راحتی تمامی کارهای حسابداری کارشان را انجام دهند. حتی رضایت کاملی نیز از کار با نرم افزار هلو در بین بسیاری از افراد وجود دارد.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش کامل MBA


همانطور که گفته شد نرم افزار حسابداری هلو جهت استفاده فروشگاه ها و شرکت ها و تولیدی طراحی شده است و از طرف دیگر می توانیم به امکانات فوق العاده این نرم افزار اشاره کنیم که باعث شده است تا به عنوان یکی از جامع ترین نرم افزارهای حسابداری شناخته شود. به عنوان مثال امکان صدور فاکتور، اعلام سر رسید چک ها و همچنین استفاده بسیار آسان از نرم افزار فقط بخش کوچکی از تمام امکاناتی است که نرم افزار حسابداری هلو به کاربران ارائه می کند.

بنابراین تمامی این خصوصیات باعث شده تا نرم افزار حسابداری هلو به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای حسابداری تبدیل شود و رضایت کاربران بسیاری را هم جلب کند که همین موضوع قدرت بی نظیر نرم افزار هلو را نشان می دهد.

آشنایی با تاریخچه نرم افزار حسابداری هلو

در رابطه با پیشینه نرم افزار هلو باید بگوییم که شرکت سازنده این نرم افزار در سال ۱۳۷۷ این نرم افزار را به عنوان یکی از جامع ترین نرم افزارهای حسابداری تحت سیستم عامل ویندوز معرفی کرد.

نرم افزار حسابداری هلو دارای ۳ حالت شرکتی، تولیدی و فروشگاهی است. اگر شما رشته مورد نظرتان را به درستی انتخاب کنید خواهید دید که این نرم افزار چه قدرت فوق العاده ای دارد و می تواند در انجام کارهای حسابداری به شما کمک کند. ولی اگر شما حوزه کاری خودتان را به درستی انتخاب نکنید ممکن است در انجام سند زدن مراحل بیشتری را طی کنید.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش کامل حسابداری


اگر بخواهیم به یکی از مزیت های عالی نرم افزار حسابداری هلو اشاره کنیم می توانیم بگوییم که نرم افزار هلو می تواند به صورت همزمان و اتوماتیک برای شما سند بزند و حتی کاربران غیر حرفه ای که حسابدار نیستند نیز می توانند خیلی راحت با نرم افزار حسابداری هلو کار کنند.

با توجه به تمام مواردی که گفته شد می توانیم بگوییم که نرم افزار هلو یکی از بهترین و پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری در ایران می باشد و پیشنهاد می شود شما نیز برای کسب و کار خودتان از این نرم افزار قدرتمند استفاده کنید تا بتوانید تمامی کارهای حسابداری تان را به راحتی انجام دهید.

نرم افزار حسابداری هلو چه مزایایی دارد؟

  • نصب و راه اندازی خیلی آسان نرم افزار هلو
  • استفاده بسیار آسان برنامه حسابداری هلو
  • فراهم بودن امکان گزارش گیری در نرم افزار
  • بالا بودن امنیت نرم افزار هلو
  • پشتیبانی بسیار عالی

چرا باید از نرم افزار هلو استفاده کنیم؟

با توجه به ویژگی های قدرتمندی که نرم افزار حسابداری هلو از آن برخوردار است و همچنین استفاده آسان از این نرم افزار حتی برای افراد غیر حسابدار باعث شده است تا نرم افزار هلو مور استقبال کاربران بسیار زیادی قرار بگیرد.

زمانی که شما با نرم افزار هلو شروع به کار می کنید متوجه خواهید شد که نرم افزار هلو برای هر شغلی به صورت متفاوت عمل می کند و بخش های مختلف آن مانند حسابداری بازرگانی، خزانه داری، تولید و انبارداری به صورت یکپارچه عمل می کند و به صورت اتوماتیک برای شما تمامی سندها را صادر می کند و به همین دلیل می توان گفت که با توجه به تمامی این مزایا حتما برای انجام کارهای حسابداری شغل خودتان از نرم افزار حسابداری هلو استفاده کنید.

چرا یادگیری نرم افزار هلو با اهمیت است؟

همانطور که گفته شد حتی اگر رشته تحصیلی شما حسابداری نباشد و در این زمینه چیزی ندانید امکانات فوق العاده نرم افزار حسابداری هلو به شما کمک می کند تا تمامی گزارشات مالی را ثبت کنید. بنابراین لازم است تا شما به صورت کامل کار با نرم افزار هلو را فرا بگیرید تا بتوانید خیلی راحت با این نرم افزار حسابداری کارهایتان را مانند آب خوردن انجام دهید.

نگاهی به محیط نرم افزار هلو

بنابراین به یاد داشته باشید که نرم افزار هلو در بازار ایران دارای طرفداران بسیاری است و بسیاری از مشاغل از این نرم افزار برای انجام کارهای حسابداری شان استفاده می کنند. پس اگر شما بتوانید بر نرم افزار هلو مسلط شوید می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید و در شرکت ها و سازمان های مختلفی مشغول به کار شوید و از این راه درآمد بالایی نیز به دست آورید.

آشنایی با انواع نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار هلو با توجه به فعالیت های مختلف و مشاغل گوناگون طراحی شده است. مانند فروشگاهی، شرکتی و آموزشی که هر کدام از این ها نیز دارای سه حالت ساده، متوسط و پیشرفته می باشد.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش کامل نرم افزار اکسل


شما باید متناسب با کسب و کار خودتان تصمیم بگیرید که از کدام یک از انواع نرم افزارهای هلو استفاده کنید تا بتوانید با نصب آن کارهای حسابداری تان را به خوبی انجام دهید.

انواع نرم افزار حسابداری هلو

  • نرم افزار شرکتی هلو
  • نرم افزار فروشگاهی هلو
  • نرم افزار صنعتی هلو
  • نرم افزار تولیدی هلو
  • نرم افزار تحت شبکه هلو
  • نرم افزار آموزشگاهی هلو

آشنایی با نرم افزار فروشگاهی هلو

با توجه به انواع مختلف نرم افزارهای هلو باید بدانیم که نرم افزار شرکتی هلو با نرم افزار فروشگاهی آن متفاوت است و یک فروشگاه اگر می خواهد کارهای حسابداری کسب و کارش را انجام دهد باید از نرم افزار فروشگاهی هلو استفاده کند.

دوره جامع آموزش نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار فروشگاهی هلو دارای ۴ سطح ساده، متوسط، پیشرفته و پیشرفته ۲ کاربره ارائه می شود و دارای ۳ قسمت است که به ترتیب عبارت است از : پایه، متوسط و پیشرفته که با کدهای ۱۲، ۱۱، ۱۰ و ۱۳ شناخته می شود.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو نسخه پایه

این نرم افزار که با کد ۱۰ هم شناخته می شود از ساده ترین نرم افزارهای حسابداری است و تمامی فروشگاه های کوچک میتوانند به راحتی تمامی کارهایشان را با آن انجام دهند، چرا که این نرم افزار تمامی امکانات لازم برای انجام کارهای حسابداری فروشگاه های کوچک را ارائه می کند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هلو ساده

این نرم افزار با کد ۱۱ شناخته می شود و تمام امکانات مورد نیاز برای حسابداری فروشگاه ها را در خود جای داده است. به عنوان مثال قیمت این نسخه از نرم افزار بسیار پایین است و تمامی فروشگاه ها می توانند از آن استفاده کنند.

نرم افزار حسابداری فروشگاه متوسط

کد این نرم افزار ۱۲ است و با این که بسیار ظاهر ساده ای دارد ولی در عین حال بسیار امکانات پیشرفته ای را به شما ارائه می دهد. از این نسخه می توانید برای فروشگاه های کوچک و بزرگ استفاده کنید.

نرم افزار حسابداری پیشرفته هلو

این نسخه از نرم افزار همانطور که از نامش مشخص است دارای امکانات فوق العاده است که به شما کمک می کند تا تمامی نیازهای یک فروشگاه بزرگ را برآورده کنید و به شما اطلاعات دقیق مالی را ارائه می کند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیشرفته هلو ۲ کاربره

این نسخه از نرم افزار نیز درست مانند نسخه پیشرفته آن است و تمامی امکانات لازم را به فروشگاه های بزرگ ارائه می کند و در عین حال ۲ کاربر می تواند به طور همزمان از آن استفاده کنند.

آشنایی با نرم افزار حسابداری شرکتی هلو

همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است، زمانی از این نسخه استفاده می شود که شرکت بخواهد انواع عملیات حسابداری و تمامی گردش های مالی شرکت را ثبت کند.

شما با استفاده از نرم افزار حسابداری هلو نسخه شرکتی می توانید تمامی کارهای مالی شرکت را مدیریت کنید و به صورت همزمان هم فرم های امور مالی شرکت را به صورت اتوماتیک ثبت کنید و هم تمامی اسناد حرفه ای را صادر نمایید.

نرم افزار حسابداری شرکتی هلو نیز مانند نسخه فروشگاهی دارای چندین سطح است که در ادامه آن را بیان می کنیم.

نرم افزار شرکتی هلو ساده : شرکت های کوچک با این نسخه می توانند تمامی گزارش های مالی شان را تهیه کنند.

نرم افزار شرکتی هلو متوسط : از این نسخه می توان برای ثبت گزارشات مالی شرکت های متوسط استفاده کرد.

نرم افزار شرکتی هلو پیشرفته

از این نسخه از نرم افزار با توجه به نامی که دارد برای شرکت هایی مورد استفاده قرار می گیرد که پیشرفته باشند.

نرم افزار شرکتی هلو ویژه : از این نسخه نیز برای انجام کارهای مالی شرکت های کوچک استفاده می شود.

نرم افزار شرکتی هلو پیشرفته دو کاربره : همانطور که از نامش پیداست از این نرم افزار برای انجام کارهای مالی شرکت های بزرگ استفاده می شود و ۲ کاربر می توانند به صورت همزمان از آن استفاده کنند.

نرم افزار حسابداری هلو نسخه آموزشگاهی

این نرم افزار نسخه کاملی از تمامی نسخه های شرکتی، فروشگاهی و تولیدی است و می توانید از آن برای سند زدن و ثبت سند استفاده کنید. اگر می خواهید نرم افرار هلو را فرا بگیرید می توانید از این نسخه استفاده کنید تا بدانید که چگونه فیش را پرینت بگیرید که دارای بارکد خوان باشد و یا فقط بارکد را چاپ کنید.

در نسخه آموزشگاهی نرم افزار حسابداری هلو امکان استفاده از POS بانکی را داشته و می توانید میزان مالیات را به صورت خیلی دقیق محاسبه کنید.

برنامه حسابداری هلو برای کامپیوتر

همانطور که گفته شد نرم افزار هلو برای نصب شدن بر روی سیستم عامل ویندوز طراحی شده است و زمانی که شما پکیج آن را تهیه می کنید می توانید به راحتی آن را بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی خود نصب کنید. مراحل نصب به صورت خیلی دقیق به شما آموزش داده می شود و اگر بخواهید از نسخه ۲ کاربره آن استفاده کنید پشتیبان نرم افزار هلو به شما کمک می کند تا بتوانید خیلی راحت از آن استفاده کنید.

آموزش ۰ تا ۱۰۰ نرم افزار حسابداری هلو

یکی از امکانات خوبی که شرکت هلو به کاربران ارائه می کند این است که شما می توانید با مراجعه به سایت هلو برنامه رایگان و دمو را دانلود و نصب کنید و سپس نسخه آموزشگاهی آن را خریداری نمایید.

روش های دانلود نرم افزار حسابداری هلو

شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت هلو به راحتی بسته مورد نظرتان را خریداری نمایید و بعد از خرید پکیج را دانلود نمایید و همچنین می توانید بسته نرم افزاری را به صورت فیزیکی تهیه کنید تا برای شما ارسال شود.

قیمت نرم افزار حسابداری هلو

باید اشاره شود که قیمت نرم افزار هلو در تمام کشور یکسان است و می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت هلو به راحتی بسته مورد نظرتان را تهیه کنید.

نسخه اندروید هلو

یکی دیگر از مزیت های نرم افزار هلو ارائه نسخه اندروید نرم افزار حسابداری هلو است که باعث شد تا در جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرد و از نظر مردم هم به عنوان کاربردی ترین اپلیکشین انتخاب شد.

در این نسخه شما می توانید وام ها را درج کنید و تمامی قسط ها را تعریف کنید تا به شما یادآوری شود. همچنین باید اشاره شود که نرم افزار حسابداری هلو نسخه اندروید می توانید در محیط اکسل هم به شما گزارش دهد.

نتیجه گیری

تا به این جا شما عزیزان به صورت کامل با نرم افزار قدرتمند هلو آشنا شدید و متوجه شدید که این نرم افزار چه کاربردهایی دارد و در چه نسخه هایی توزیع می گردد. اگر علاقه به یادگیری نرم افزار حسابداری هلو دارید پیشنهاد می کنیم تا پکیج آموزش آن را از این بخش از وب سایت برنا اندیشان دانلود نمایید و با مشاهده آن به صورت کامل تمام نرم افزار حسابداری هلو را فرا بگیرید و بتوانید وارد بازار کار شوید و یا کارهای حسابداری کسب و کارتان را به راحتی انجام دهید.

نرم افزار هلو یکی از بهترین و پرکاربردترین نرم افزارهای حسابداری است که دارای انواع شرکتی، فروشگاهی، صنعتی، تولیدی و تحت شبکه و آموزشگاهی می باشد و افراد حسابدار و غیر حسابدار می توانند از آن استفاده کنند.

همانطور که از نام این محصول مشخص است شما می توانید تمامی کارهای حسابداری و مالی بخش های فروشگاهی، صنعتی، آموزشگاهی و شرکتی را به راحتی با نرم افزار هلو انجام دهید و اگر بتوانید به خوبی این نرم افزار را یاد بگیرید می توانید خیلی سریع وارد بازار کار شوید.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت هلو و انتخاب پکیج مورد نظرتان بسته حسابداری را خریداری نموده و با نصب آن کارهای حسابداری خودتان را مانند آب خوردن انجام دهید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.