چرا دکتر فرهنگ هلاکویی بهترین روانشناس است

چرا دکتر فرهنگ هلاکویی بهترین روانشناس است

داشتن دغدغه های فکری باعث می شود تا برای کاهش استرس و اضطراب های موجود در تلاش باشیم تا زندگی شادتری را برای خودمان رقم بزنیم، ما در این بخش از مجله علمی برنا اندیشان تصمیم داریم تا مقاله ای با عنوان چرا دکتر فرهنگ هلاکویی بهترین روانشناس است را در اختیار شما علاقه مندان به علم روانشناسی قرار دهیم تا بیشتر با دکتر هلاکویی آشنا شوید.

چرا دکتر فرهنگ هلاکویی بهترین روانشناس است

دکتر فرهنگ هلاکویی است که این روزها طرفداران زیادی دارد و شما می توانید از سخنرانی ها و مشاوره های دکتر هلاکویی در هر زمینه ای استفاده کنید.

آشنایی با روانشناس محبوب دکتر هلاکویی

آشنایی با دکتر فرهنگ هلاکویی

شفابخش زندگی خود باشید

زندگی می تواند ما را بشکند یا بشکوفاند! این واقعیت است که زندگی در عین زیبایی، بسیار سخت است و بالا و پایین های زیادی دارد. هیچ کس در دنیا نیست که درگیر غم، ناراحتی، استرس و نگرانی نشده باشد. چه بخواهیم و چه نخواهیم ممکن است در زندگی بارها و بارها دچار مشکل و ناراحتی شویم. ممکن است در دوران کودکی روزهای سختی را تجربه کنیم و خاطرات بدش تا سنین بالاتر ادامه داشته باشد. ممکن است ندانیم برای انتخاب همسر و ازدواج به سراغ چه کسی برویم و در انتخاب خود سردرگم شویم. ممکن است در زندگی با همسرمان به بن بست برسیم و راه چاره زندگی را بلد نباشیم. شاید هم به دلیل اتفاق های بد ناگهانی، درگیر افسردگی، استرس و اضطراب شویم و بخواهیم از شر این حس های بد آزاردهنده راحت شویم.

اما چطور می توان از حس های بد و ناخوشایند در زندگی رها شد؟

بهترین راه برای رهایی از احساسات بد در زندگی، کمک گرفتن از مشاوران حرفه ای و روانشناس های باتجربه است. کسی که بتواند مسیر زندگی ما را درک کند و دلیل ابتلا به ترس، فوبیا، اضطراب، استرس، افسردگی، خشم و… را بفهمد و بهترین روش را برای حل مشکلات به ما پیشنهاد بدهد.

یکی از بهترین روانشناس های ایرانی برای رفع مشکلات روح و روان انسان، دکتر فرهنگ هلاکویی است که این روزها طرفداران زیادی دارد و شما می توانید از سخنرانی ها و مشاوره های دکتر هلاکویی در هر زمینه ای استفاده کنید و مشکلات خود را قدم به قدم حل کنید.

مجموعه کامل سمینارهای روانشناسی دکتر هلاکویی

روان درمانی با دکتر فرهنگ هلاکویی

شاید بپرسید چرا دکتر فرهنگ هلاکویی از بهترین روانشناسان ایرانی برای مشاوره است؟ بهتر است برای پیدا کردن پاسخ این سوال با زندگینامه دکتر فرهنگ هلاکویی و رزومه این دکتر روانشناس بیشتر آشنا شوید تا بهتر بتوانید به صحبتهایش اعتماد کنید.

دکتر فرهنگ هلاکویی کیست؟

فرهنگ هلاکویی نائینی، متولد 10 شهریور 1323 شمسی در شهر شیراز است. دکتر هلاکویی روانشناس، روان درمانگر، جامعه شناس، استاد دانشگاه، مشاور ازدواج و خانواده و مجری رادیو و تلویزیون است. او هم اکنون در لس آنجلس آمریکا سکونت دارد.

دکتر فرهنگ هلاکویی دارای مدرک دکترا در رشته جامعه شناسی از دانشگاه یوتای آمریکا و سه کارشناسی ارشد در رشته های روانشناسی و اقتصاد از دانشگاه تهران و مشاوره ازدواج، خانواده و کودکان از دانشگاه یوتای آمریکا است. پس از پایان تحصیلات دکترا در سال 1353، او به کشورش برگشت تا در ایران فعالیت کند. دکتر هلاکویی پیش از انقلاب، مدرس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران بود.

برای دریافت نسخه کامل تمامی سمینارهای دکتر هلاکویی به لینک زیر مراجعه نمایید:

سمینارهای موجود در این پکیج :

  • 50 باید و نباید در زندگی زناشویی
  • افسردگی
  • چرا ازدواج چرا طلاق
  • انسان و عشق
  • ازدواج و خانواده
  • آزادی
  • جوان که بودم
  • خانواده تک سرپرست
  • خوشبختی
  • روش تعلیم و تربیت
  • علم و شبه علم
  • شخصیت ناسالم
  • استرس
  • موفقیت
  • ترس،اضطراب،وحشت
  • تیپ های شخصیت

تمامی سمینارها به صورت کامل بوده و شامل نسخه کامل فایل ها با کیفیت عالی است.


پیشنهاد ویژه : پکیج کامل سمینارهای دکتر هلاکویی


زمانی که او در ایران بود، مسئولیت کمیته فرهنگی اجتماعی در معاونت برنامه ریزی و سیاست گذاری سازمان رادیو و تلویزیون ایران را نیز برعهده داشت. به دلایلی از جمله برنامه ریزی نادرست و عدم هماهنگی افراد در سازمان، دکتر هلاکویی از کار در ایران دلسرد شد و به آمریکا بازگشت. دکتر هلاکویی در حال حاضر، مسئول مرکز بهزیستی «بِوِرلی هیلز» است و به عنوان مشاور ازدواج، خانواده و کودکان در این مرکز فعالیت می کند.

دانلود کامل سمینارهای دکتر فرهنگ هلاکویی

چرا دکتر هلاکویی محبوبیت زیادی دارد؟

احتمالا شما هم بخشی از برنامه رادیویی یا صحبتهای دکتر فرهنگ هلاکویی در رادیو را شنیده اید. «رازها و نیازها» نام برنامه ای است که دکتر هلاکویی از سال 2000 میلادی تاکنون، در حال اجرای آن است و محتوای این برنامه، بر پایه روان کاوی است. روش کار هم به این صورت است که افراد با دکتر هلاکویی تماس می گیرند و مشکلات خودشان را با دکتر مطرح می کنند. دکتر فرهنگ هلاکویی در این برنامه به افرادی که مشکلاتی در حوزه های روان شناختی، ازدواج، اجتماعی، تربیت کودکان و… دارند کمک می کند تا با واقعیتهای زندگی خود روبرو شده و آنها را حل کنند.

در سال 1392 دکتر هلاکویی، رادیویی فارسی زبان به نام «رادیو همراه» تاسیس کرده است که اطلاعات بسیار جالبی را به بینندگان منتقل می کند و خود دکتر هم در رادیو همراه برنامه ای زنده اجرا می کند. تعداد شنوندگان برنامه رادیویی دکتر هلاکویی به میلیونها نفر می رسد و حدودا 27 هزار نفر تا به حال با برنامه او تماس گرفته اند. علاوه بر فعالیت در رادیو، دکتر هلاکویی سمینارهای دوره ای را در سرتاسر ایالت متحده آمریکا و اروپا برگزار می کند. هدف از فعالیتهای درخشان دکتر هلاکویی، کمک به آدمها و آشنایی با روان انسانها است. دکتر هلاکویی فردی بسیار سخت کوش است که اطلاعاتش را صادقانه به افراد منتقل می کند.

روند روان درمانی دکتر فرهنگ هلاکویی چگونه است؟

دکتر هلاکویی برای کمک به حل مشکلات روان انسانها، از روش «روانکاوی» استفاده می کند. علم روانشناسی، علمی است که از طریق دید تجربی به انسان شکل گرفته است و به همین خاطر است که روانشناس های امروزی از جمله دکتر هلاکویی سعی می کنند تا از تکنیک های روانکاوی مشکلات مراجعه کنندگان را حل کنند. در روش روانکاوی تاکید می شود که انسان چیزی فراتر از جسم است.

آشنایی کامل با نظریات دکتر فرهنگ هلاکویی

بیوگرافی کامل دکتر فرهنگ هلاکویی

در روانکاوی ترجیح داده می شود که دو انسان با کم و کاستی های خودشان در مقابل هم بنشینند و با صحبت کردن، روانشناس به اعماق روان فرد دست پیدا کند و رنج هایش را پایان دهد. حل مشکلات روح و روان با روانکاوی، روشی نوین است که برای درمان مشکلات روح و روان تاثیر بسیار مثبتی دارد. دکتر هلاکویی در سالهای طولانی فعالیتش به کمک تکنولوژی مانند اینترنت، رادیو و تلویزیون توانسته است ارتباط عمیقی با انسانها برقرار کند و زخمهای روحی افراد را شفا دهد. بسیاری از مردم از صحبتهای دکتر فرهنگ هلاکویی توانسته اند مشکلاتشان را برطرف کنند و به همین دلیل است که دکتر هلاکویی از مطمئن ترین روانشناسهای ایرانی است.

چرا دکتر هلاکویی در ایران بسیار پرطرفدار و محبوب است؟

اخیرا در اینستاگرام، ویدئوهای زیادی از کنفرانس ها، سخنرانی ها، صحبت ها و مشاوره های دکتر هلاکویی درباره روابط و سلامت خانواده را می شنویم. علت محبوبیت سخنرانی های دکتر فرهنگ هلاکویی، بیشتر شدن نیاز مردم به حل مشکلات روحی و روانی است. سخت شدن زندگی مردم ایران در دوران کرونا، پیچیده شدن روند تربیت فرزند، برخورد با مشکلات روانی و افزایش استرس و افسردگی در میان مردم ایران باعث شده است که عده زیادی از مردم به دنبال راه حل مشکلاتشان باشند.

دکتر هلاکویی با بررسی موشکافانه و فکر شده درباره مسائل مهم زندگی مردم، افراد را با ادبیاتی صمیمانه، صادقانه و پدرانه راهنمایی می کند. دکتر هلاکویی با صداقت کلام و به کمک بروزترین تحقیقات علمی و روانشناسی، می تواند بهترین راهکارها برای بهبود زندگی و حل مشکلات را به ما بدهد و کمکمان کند تا در روابط خود و در زندگیمان بهتر عمل کنیم و کیفیت زندگی خود را اتقا دهیم.

راه ارتباطی با دکتر هلاکویی چیست؟

اگر می خواهید مستقیما با خود دکتر صحبت کنید، می توانید با برنامه رادیویی رازها و نیازها تماس بگیرید و مساله خود را مطرح کنید. از آنجایی که خط های تلفن برنامه دکتر هلاکویی بیشتر اوقات مشغول است، شما می توانید به کتابهای صوتی یا سخنرانی های دکتر هلاکویی گوش کنید. در سخنرانی های دکتر هلاکویی، ابتدا مشکل مطرح می شود و سپس تمام راه حل های موثر برای رفع مشکل به فرد پیشنهاد می شود. دکتر فرهنگ هلاکویی برای حل تمام مسائل مرتبط با روح و روان انسان می تواند به افراد کمک کند.

در چه زمینه هایی می توان از صحبتهای دکتر هلاکویی استفاده کرد؟

دکتر هلاکویی در زمینه های مهم زندگی مانند از بین بردن افسردگی، کنترل خشم و عصبانیت، مقابله با استرس و اضطراب، فراموش کردن خاطرات بد دوران کودکی، افزایش اعتماد به نفس و حرمت نفس انتخاب همسر، ازدواج موفق، زندگی زناشویی، تربیت فرزند، خودشناسی، درمان تنبلی و کسلی، از بین بردن وسواس فکری، از بین بردن وسواس عملی، از بین بردن ترس و فوبیا، کنار آمدن با فکر و خیال های الکی و… می تواند به شما کمک کند تا بتوانید مشکلات خود را به بهترین شکل ممکن حل کنید و زندگی خود را بهتر کنید.

دکتر هلاکویی کیست؟

آشنایی با دکتر فرهنگ هلاکویی

اگر به دنبال راه حل موثر درمان مشکلات اجتماعی هستید، با خیال راحت به دکتر هلاکویی اعتماد کنید. دکتر فرهنگ هلاکویی برای مردم ایران اهمیت بسیار زیادی قائل است و همواره آرزوی سلامتی، آرامش و شادی برای ایرانیان را دارد. هدفش از برگزاری سمینارها و ضبط برنامه های رادیویی هم این است که به مردم ایران کمک کند تا مشکلاتشان را برطرف کنند و با مشکلات و دغدغه های فکری و روانی زندگی نکنند. صحبت های دکتر هلاکویی بسیار صادقانه است و واقعیت را تمام و کمال به شما توضیح می دهد. شاید بعضی از افراد این صراحت و رک گویی را دوست نداشته باشند؛ اما با کمی تامل می بینید که این حرفهای صادقانه و بسیار واضح دکتر هلاکویی چقدر موثر و راهگشا است و می تواند در حل مشکلات به شما کمک کند.

راه حل های دکتر فرهنگ هلاکویی برای رفع نگرانی و استرس

شیوع کرونا، گران شدن کالاها و پیچیده شدن روابط باعث شده است که بیشتر مردم استرس و نگرانی بیشتری را در زندگیشان حس کنند. بیشتر شدن نگرانی و اضطراب به سلامتی روان انسان آسیب می رساند و به همین دلیل باید همه ما استرس خود را در حد تعادل نگه داریم و درگیر نگرانی های بیهوده در زندگی نشویم. به کمک صحبتهای دکتر فرهنگ هلاکویی شما می توانید استرس خود را درمان کنید. دکتر هلاکویی برای درمان استرس و نگرانی به افراد توصیه می کند تا سر خود را با فعالیتهای مثبت و سازنده پر کنند تا زمانی برای کارهای بد و فکرهای بد نداشته باشند. روزانه ورزش کردن، دویدن، گوش دادن به موزیک شاد در هنگام ورزش، کار کردن و انجام فعالیتهای گروهی از جمله توصیه های دکتر برای کاهش استرس و اضطراب است. البته شما می توانید راهکارهای بیشتر را از سخنرانی های دکتر هلاکویی یاد بگیرید.

صحبتهای دکتر هلاکویی در زمینه ازدواج سالم و انتخاب همسر

یکی از مهمترین اتفاق ها در زندگی هر انسانی، ازدواج است. به همین دلیل افراد باید بهترین گزینه ممکن را برای ازدواج در نظر بگیرند و معیارهای مهم را در انتخاب همسر رعایت کنند. دکتر هلاکویی در زمینه ازدواج و انتخاب همسر به جوانان توصیه های بسیار کاربردی و فوق العاده ای می دهد تا بتوانند به درستی تصمیم بگیرند و از زندگی زناشویی خود لذت بیشتری داشته باشند.

رفع چالشهای زندگی زناشویی با دکتر هلاکویی

برخورد با همسر در زندگی زناشویی، موضوعی است که ما در مدرسه و دانشگاه یاد نگرفته ایم؛ اما برای داشتن زندگی شاد و رضایت بخش باید راه و رسم زندگی مشترک را یاد بگیریم. دکتر فرهنگ هلاکویی با ساعتها مشاوره و سخنرانی می تواند به ما در رفع چالشهای زندگی زناشویی کمک کند تا بتوانیم موانع میان خودمان و همسرمان را از بین ببریم و زندگی شاد و لذت بخشی را در کنار خانواده خود داشته باشیم.

عبور از بحران بلوغ و جوانی با راهنمایی های دکتر هلاکویی

دوران بلوغ از کودکی به نوجوانی و از نوجوانی به جوانی با چالش ها و مشکلات خودش همراه است. برای اینکه این دوران بهتر سپری شوند، دکتر هلاکویی به پدرها و مادرها توصیه های بسیار ارزشمندی را ارائه می کند. با به کار گرفتن این راهنمایی ها، افراد می توانند راحت تر بحرانها و چالشهای بلوغ را پشت سر بگذارند.

تربیت فرزند با راهکارهای دکتر هلاکویی

تربیت فرزندی سالم با شخصیت سالم کار راحتی نیست؛ اما مشاوره های دکتر فرهنگ هلاکویی به شما بایدها و نبایدهای مسیر تربیت فرزند را آموزش می دهد تا بتوانند در تربیت کودک خود موفق شوند و کودک را درگیر عقده های کودکی مانند تحقیر، تخریب شخصیت، توهین و خشم نکنند. پکیج دکتر هلاکویی در زمینه تربیت فرزند، پکیجی فوق العاده و عالی برای والدین ایرانی است و به پدرها و مادرها یاد می دهد که از همان ابتدای تولد نوزادشان، بهترین برخورد را با او داشته باشند.

افزایش اعتماد به نفس و حرمت نفس با دکتر هلاکویی

در جامعه ایران که بیشتر افراد مشکل وابستگی و مهرطلبی را دارند، کمتر کسی با حرمت نفس بالا را می بینیم؛ کسی که خودش و دیگران را ارزشمند بداند و خود را لایق بهترین ها در زندگی ببیند. دکتر هلاکویی در زمینه افزایش حرمت نفس ساعتها مشاوره می دهد و به افراد یاد می دهد که برای افزایش حرمت نفس خود باید چه کارهایی را انجام دهند. همچنین دکتر فرهنگ هلاکویی سخنرانی های کاملی در زمینه اعتماد به نفس دارد که استفاده از آنها باعث تقویت اعتماد به نفس در مردم می شود.

اگر می خواهیم زندگی بهتری داشته باشیم، می توانیم از مشاوران و روانشناس های خوبی مانند دکتر هلاکویی کمک بگیریم. استفاده از صحبتها و سخنرانی های دکتر هلاکویی باعث ارتقای کیفیت زندگی مردم ایران، حل مشکلات زناشویی، درمان مشکلات اجتماعی و بهبود روابط در ایران می شود.

شاید شما بپرسید که از کجا می توان سخنرانی های دکتر هلاکویی را تهیه کرد؟

در سایت برنا اندیشان شما می توانید به تمام پکیج های دکتر هلاکویی دسترسی داشته باشید و از مشاوره دکتر هلاکویی برای حل مشکلات خود استفاده کنید. تمام سخنرانی های دکتر هلاکویی در سایت برنا اندیشان موجود است و شما می توانید با توجه به چالش فعلی خود، پکیج موردنظرتان را انتخاب کنید و خیلی راحت و سریع آن را تهیه کنید.

زندگی خوب شما همراه با حس خوب، آرامش و شادی آرزوی تیم برنا اندیشان است و به همین دلیل است که بهترین آموزشها و پکیج های دکتر هلاکویی را در اختیارتان گذاشته ایم تا زندگی خود را به بهترین شکل ممکن بسازید و راحت تر مشکلات خود را بشناسید و آنها را حل کنید.

دسته‌بندی‌ها