دانلود کارگاه تربیت جنسی کودک

تربیت جنسی کودک

در این بخش از فروشگاه برنا اندیشان فایل صوتی کارگاه تربیت جنسی کودک دکتر بهنام احدی روانپزشک را در اختیار شما دوست داران علم روان شناسی قرار می دهیم.

دکتر بهنام احدی یکی از روانپزشکان باتجربه در امر مشاوره می باشد، ایشان در زمینه پیوندهای زناشویی،طلاق،ازدواج،مهاجرت و غیره را به صورت تخصصی به مراجعین خود در کیلینک شان خدمات تخصصی مشاوره را ارائه می دهند.

تربیت جنسی کودک یکی از موارد مهمی است که والدین باید آن را به صورت کامل و کاملاً علمی بلد باشند تا بتوانند در دوره کودکی فرزندانشان در این امر به صورت ماهرانه برخورد داشته باشند.

به صورتی که کودک در بزرگسالی با انواع مختلف انحرافات و مشکلات جنسی روبه رو نگردند. در این کارگاه آموزشی دکتر احدی به صورت کامل تمام جنبه های مربوط به آموزش مسائل جنسی به کودکان را جز به جز و به صورت کاملاً علمی و منطبق بر تکست بوک های علمی و بر اساس سال ها تجربه در امر مشاوره را برای والدین توضیح می دهد.

تربیت جنسی کودک یکی از مهم ترین و حساس ترین مسائل در حوزه های تربیت است زیرا نقشی مهم در آینده و سعادت و شقاوت کودک دارد. تلویزیون، ماهواره و اینترنت، از ویژگی های عصری است که در آن زندگی می کنیم و به نظر می رسد باید آگاهی و تربیت جنسی را از طریق صحیح به فرزندان منتقل کنیم.

عصر اطلاعات است و سرعت، و بچه های ما فرزند همین زمانه اند. طوری که دیگر به این راحتی نمی توان سرنوشت آنها را از همان کودکی تا بزرگسالی و پیری خواند.دنیا پیچیده شده و آلوده. و از خیلی ها می شنویم که پیچیدگی و آلودگی دنیای مدرن را بهانه می کنند، برای توجیه ناآگاهی شان از چیزهایی که باید به فرزندان شان بیاموزند.

آموزش در خصوص تربیت جنسی کودکان در تمام مراحل سنی باید صورت بگیرد. به سن خاصی نمی شود اشاره کرد. از دوران پیش از دبستان، دبستان، دوران بلوغ، جوانی، میانسالی و حتی سالمندی این آموزش ها لازم است. البته شکل آن در هر دوره متفاوت است.

برخی آسیب ها علاوه بر این که جسم کودک را به شدت تهدید می کند، سلامت روان او را هم با مشکلات جبران ناپذیری مواجه خواهد کرد موضوع آسیب های جنسی از همین دسته است.

آثار این زخم های روانی می تواند سال های سال در وجود فردی که مورد سوء استفاده قرار گرفته، باقی بماند. تربیت جنسی شیوه پیشگیرانه ای است که برای ایمن نگه داشتن کودک و اجتناب از مصائب و گرفتاری های بعدی مطرح می شود.

همچنین شما کاربران گرامی می توانید کتاب بلوغ جنسی را از سایت برنا اندیشان دانلود نمایید.

دسته‌بندی‌ها