تاثیر عشق بازی در دوران نامزدی بر زندگی زوجین

تاثیر عشق بازی در دوران نامزدی بر زندگی زوجین

یکی از لذت بخش ترین خاطرات زوجین عشق بازی در دوران نامزدی است که می تواند بین زوجین صمیمیت ایجاد کند و همچنین باعث شود تا زن و شوهر شناخت بهتری از یکدیگر داشته باشند. در این بخش از مجله علمی برنا اندیشان تصمیم داریم تا مقاله ای با عنوان تاثیر عشق بازی در دوران نامزدی بر زندگی زوجین را در اختیار شما علاقه مندان به مجموعه مقالات روانشناسی قرار دهیم.

مفهوم عشق بازی در دوران نامزدی

به عبارت کلی باید گفته شود که عشق بازی یعنی مجموعه ای از رفتارها که باعث می شود تا نیروی جنسی در زن و مرد ایجاد شود. به عنوان مثال بوسیدن، یکدیگر را در آغوش گرفتن، لمس کردن، نوازش کردن و تمام حرکات فیزیکی و یا حرکات غیر فیزیکی مانند خوب صحبت کردن و غیره تحت عنوان عشق بازی شناخته می شود.

نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که تحقیقات نشان می دهد زوجینی که قبل از رابطه جنسی با یکدیگر عشق بازی می کنند یک رابطه جنسی عالی و لذت بخش را تجربه خواهند کرد. پیشنهاد می شود تا مقاله تجربه عشق اول را بخوانید.

همچنین باید اشاره شود که هدف از عشق بازی صرفا لذت بردن نیست و افراد سعی میکنند از طریق عشق بازی به آمادگی جنسی دست یابند و صمیمیت زناشویی آنها افزایش یابد و در کنار آن به شناخت احساسات جنسی برسند.

در کشور ایران با توجه به فرهنگ موجود در آن عشق بازی پس از خواندن صیغه محرمیت انجام می شود. حال افرادی که از عشق بازی چیزی نمی دانند و بلد نیستند تا با یکدیگر عشق بازی کنند در دوران نامزدی دچار استرس و سردرگمی می شوند.

آیا عشق بازی در دوران نامزدی صحیح است؟

بسیاری از زوجینی که در دوران نامزدی به سر می برند سوال می کنند که آیا در دوران نامزدی عشق بازی کار درستی است یا خیر؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید اشاره شود که این مورد بستگی به دیدگاه شما نسبت به این موضوع دارد و این که خانواده و فرهنگ شما دارای چه نظری در این مورد هستند. پیشنهاد می شود تا مقاله کراش چیست را مطالعه نمایید.

از نظر علم روانشناسی، عشق بازی زوجین در دوران نامزدی کاملا مجاز و صحیح است. چرا که افراد از طریق عشق بازی با یکدیگر می توانند احساسات حسی و جنسی یکدیگر را بشناسند و این مرحله ای بسیار مهم از شناخت طرفین است.

آموزش عشق بازی در دوران نامزدی

زمانی که افراد از رابطه جنسی ترس دارند از طریق عشق بازی می توانند بر چنین ترس هایی غلبه کنند. زمانی که زوجین با یکدیگر عشق بازی می کنند رابطه بین آن ها صمیمی تر می شود و می توانند لذت جنسی را کشف کنند و در ادامه شناخت بهتری نسبت به یکدیگر بدست می آورند.

آشنایی با نکات و اصول عشق بازی در دوران نامزدی

باید بدانید که عشق بازی عملی سالم و لذت بخش است ولی اگر افراد بدون فکر دست به انجام این کار بزنند ممکن است بعدها دچار مشکل شوند و از این کار پشیمان شوند. به همین دلیل لازم است تا با اصول مربوط به عشق بازی آشنا شوید تا بتوانید به طور صحیحی با یکدیگر رابطه برقرار نمایید.

قبل از آنکه یکدیگر را بشناسید با هم عشق بازی نکنید

زمانی که دختر و پسر در دوران نامزدی هستند و هنوز هیچ شناختی از یکدیگر ندارند به این معناست که هنوز از ازدواج کردن با هم مطمئن نیستند. بنابراین چنین افرادی هرگز نباید تا زمانی که به شناخت کامل نسبت به یکدیگر نرسیده اند با هم عشقبازی کنند.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش کامل سکس تراپی


به یاد داشته باشید که عشق بازی دختر و پسر باعث می شود تا به یکدیگر وابسته شوند و از این به بعد نگاه احساسی به موضوع خواهند داشت و چشمشان را بر روی واقعیت می بندند. پس اگر شما در این دوران هستید و هنوز از رابطه خود به طور کامل مطمئن نیستید با هم عشق بازی نکنید، چرا که این کار برای شما خطرناک است و باعث می شود تا رابطه دچار آسیب شوید.

هرگز طرف مقابل را تحت فشار قرار ندهید

بسیار مشاهده شده که پسران در دوران نامزدی دختر خانم را تحت فشار قرار می دهد تا با یکدیگر عشق بازی کنند. در حالی که هنوز دختر خانم آمادگی انجام این کار را ندارد و به شدت دچار استرس می شود. پیشنهاد می شود تا مقاله آشنایی با شب زفاف را مطالعه فرمایید.

بنابراین به یاد داشته باشید که هرگز نباید در زندگی نه خودتان و نه طرف مقابل را تحت فشار قرار دهید و عمل عشق بازی باید کاملا آزاد باشد و افراد با اراده خودشان این کار را انجام دهند و کسی تحت فشار مجبور به انجام این کار نباشد.

در عشق بازی به رابطه کامل نرسید

موضوع پیش روی در عشق بازی کاملا به عهده دختر و پسر است، ولی روانشناسان در این باره معتقدند که قبل از ازدواج هرگز نباید با یکدیگر رابطه جنسی کامل داشته باشند.

چرا که رابطه جنسی کامل یا همان رابطه جنسی واژینال باعث می شود تا پرده بکارت دختر از بین برود و همین موضوع فشارهای روانی بسیاری بر دختر وارد می کند و برای پسر نیز مشکلات قانونی ایجاد خواهد شد.

در دوران نامزدی چگونه باید عشق بازی کنیم؟

حال نیاز است تا به آموزش عشق بازی بپردازیم و ابعاد مختلف آن را برای شما شرح دهیم. بیشتر زوج های جوان همواره از لذت جنسی این دوران به عنوان بهترین لذت یاد می کنند. چرا که معتقدند که عشق بازی در دوران نامزدی بسیار عالی و لذت بخش است. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله اصول رابطه جنسی را مطالعه نمایید.

بنابراین اگر شما می خواهید به صورت کامل عشق بازی را یاد بگیرید در ادامه مقاله با برنا اندیشان همراه باشید تا به صورت علمی نکات آن را به شما آموزش دهیم.

صحبت کردن با یکدیگر

اولین گام در عشق بازی این است که طرف مقابل را از نظر روانی آماده کنید. صحبت کردن عشق بازی از نوع غیر فیزیکی است و اگر می خواهید عشق بازی را آغاز کنید لازم است تا به روش موثری با یکدیگر صحبت کنید.

نکته بسیار مهمی که مردان باید بدانند این است که زنان از طریق شنیدن تحریک می شوند و زمانی که مرد با همسرش صحبت می کند می تواند روح همسرش را نوازش دهد. یعنی در این هنگام زن با تمام وجودش می خواهد با مردش یکی شود.

آشنایی با اصول عشق بازی در ابتدای ازدواج

حال سوال پیش می آید که در عشق بازی از چه حرف هایی باید استفاده کنیم؟ در قدم اول می بایست احساسات خودتان را به همسرتان بیان کنید و به او بگویید که چقدر او را دوست دارید. سپس باید از زیبایی های نامزدتان صحبت کنید. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله عدم تفاهم جنسی را بخوانید.

به عنوان مثال باید از زیبایی رنگ مو و یا رنگ پوست او حرف بزنید و بعد از آن می توانید حرف های جنسی را پیش بکشید. به یاد داشته باشید که هرگز در عشق بازی نباید از جملات خشک و بی روح استفاده کنید. یعنی شما باید به صورت شیطنت آمیزی صحبت کنید و از طریق کلمات همسرتان را تحریک کنید.

یکدیگر را در آغوش گرفتن

حتما در هنگام معاشقه و صحبت کردن با همسرتان او را در آغوش بگیرید و خیلی محکم او را بغل کنید به طوری که در جایی بنشینید و او را به سینه های خودتان بچسبانید. در آغوش گرفتن یکدیگر یک نوع تماس فیزیکی عالی است که باعث می شود تا افراد از نظر روحی و جسمی به یکدیگر نزدیک شوند. برای مطالعه بیشتر مقاله تاثیر در آغوش گرفتن را مطالعه کنید.


پیشنهاد ویژه : کارگاه روانشناسی نامزدی


زمانی که زوجین یکدیگر را در آغوش می گیرند در بدنشان هورمون اکسی توسین یا همان هورمون عشق ترشح می شود و باعث می شود تا احساس لذت در بدن افزایش یافته و در نتیجه فرد هیچ گونه دردی را حس نمی کند و هیجانات مثبت در او فوران می کند.

نوازش کردن یکدیگر

اگر در محیط شخصی خودتان هستید حتما سر همسرتان را در آغوش بگیرید و موهای او را نوازش کنید و اگر هم در جمع خانوادگی هستید دست همسرتان را در دست بگیرید و پوست دست او را نوازش کنید.

از زمانی که انسان به دنیا می آید نیز به نوازش دارد و اگر والدین کودک به نیازهای حسی و عاطفی کودک شان توجه کنند باعث می شوند تا کودک به آرامش برسد.

بنابراین نیاز به نوازش از ابتدا همراه انسان است و در دوران کودکی توسط مادر برآورده می شود و در بزرگسالی نیز توسط عشق فرد به جنس مخالف برآورده می شود.

نوازش کردن چه اثراتی دارد؟

زمانی که زوجین یکدیگر را نوازش می کنند باعث می شود تا اضطرابشان کاهش یابد و همچنین تمامی افکار منفی آن ها از بین برود. این کار می تواند مانع افکار افسردگی و گرایش فرد به اختلال افسردگی شود.

عشق بازی در دوران نامزدی به چه صورت است؟

همواره انسان ها قبل از آن که با یکدیگر رابطه جنسی داشته باشند دچار اضطراب و استرس می شوند و از طریق نوازش می توانند این ترس و اضطراب را کاهش دهند و به یکدیگر نزدیک تر شوند.

بوسیدن یکدیگر

بعد از آنکه با یکدیگر صحبت کردید و همدیگر را در آغوش گرفتید و سپس یکدیگر را نوازش کردید لازم است تا یکدیگر را ببوسید. نشانه اصلی عشق بوسیدن یکدیگر است. زمانی که زوجین لب های یکدیگر را می بوسند شما به این نتیجه میرسید که آن ها یکدیگر را دوست دارند و عاشق هم هستند.

نکته بسیار مهمی که در رابطه با بوسیدن وجود دارد این است که بوس یک حرکت نمادین و سمبلیک است و باعث می شود تا احساسات عاطفی و جنسی افراد روشن شود.

برای بوسیدن باید از نقاط غیر حساس شروع کنید یعنی ابتدا پیشانی، دست و گونه را ببوسید و سپس به سراغ لب ها بروید.

باید اشاره شود که عصب های حساسی در قسمت لب ها وجود دارد و با بوسیدن باعث می شود تا تحریک ایجاد شود. همچنین باید بدانید که بوسیدن کاری غریزی است و نباید نگران باشید که شما به این کار تسلط ندارید.

شما می توانید لب های همسرتان را ببوسید و آن ها را مک بزنید و خیلی آرام لب هایش را گاز بگیرید تا لذت بیشتری به او بدهید. بعد از بوسیدن لب ها می توانید به سراغ نقاط حساس مانند زیر گردن و یا لاله گوش بروید.

به یاد داشته باشید که در مورد بوسیدن یکدیگر حتما به بهداشت دهان و دندان خود توجه کنید. زیرا که اگر دهان شما بوی بدی بدهد همسرتان دوست ندارد تا شما را ببوسد.

بنابراین قبل از بوسیدن یکدیگر هرگز مواد غذایی بو دار مانند سیر و یا پیاز نخورید و حتی سیگار نیز نکشید. شما می توانید دندان هایتان را مسواک بزنید و با خوردن یک آدامس خوشبو کننده بوی مطبوعی را ایجاد کنید.

لمس کردن یکدیگر

مراحل اصلی عشق بازی بعد از بوسیدن یکدیگر آغاز می شود. زمانی که متوجه شدید همسر شما با شما احساس راحتی می کند و تمایل دارد تا با شما عشق بازی کند می توانید او را لمس کنید.

برای لمس کردن یکدیگر حتما لباس های یکدیگر را در بیاورید و برای راحت انجام دادن این کار بهتر است تا لباس های نازک بر تن داشته باشید. برای لمس کردن نیز مشابه بوسیدن باید از نقاط غیر حساس شروع کنید. شما می توانید بازوها و کمر و پشت گردن را اول لمس کنید و سپس به سراغ سایر نواحی حساس بدن بروید.

به عنوان مثال در خانم ها سینه ها بسیار حساس هستند و در آقایان نیز لای پا و آلت تناسلی جز قسمت های حساس به حساب می آیند.

عشق بازی و نقاط حساس بدن

برای عشق بازی باید به سراغ نقاط حساس بدن بروید و با دهان و دست شروع به لمس و لیسیدن کنید. بوسیدن و لیسیدن نقاط حساس بدن باعث می شود تا افراد به اوج لذت جنسی برسند. زمانی که بر روی نقاط حساس بدن همسرتان کار می کنید ضربان قلب او بالا می رود و خیلی تند نفس می کشد.

تاثیر عشق بازی در زندگی نامزدها

نشانه لذت بردن همسرتان هم از روی چشمانش مشخص است، زمانی که در عشق بازی همسر شما در حال لذت بردن است چشم هایش حالت مستی دارد و هنگام صحبت کردن صدای ناله می دهد.

آشنایی با نقاط حساس در مردان

  • لاله گوش
  • اندام تناسلی مردان
  • پایین کمر
  • پشت گردن
  • دور ناف
  • لب
  • خط کریس یعنی فاصله ای که بین شکم و آلت تناسلی وجود دارد

آشنایی با نقاط حساس بدن در خانم ها

  • واژن و دستگاه تناسلی زنان
  • کلیتوریس
  • سینه ها
  • لب و دهان
  • زیر گردن
  • فاصله بین گردن و سینه ها
  • باسن
  • دست ها

آشنایی با رابطه عشق بازی بدون دخول

همانطور که بیان کردیم بهتر است تا زوجین قبل از ازدواج اگر می خواهند با هم عشق بازی کنید هرگز به رابطه کامل نرسند و دخول انجام ندهند تا دچار مشکلی در این خصوص نگردند. بنابراین لازم است تا با دو نوع رابطه که به شما کمک می کند تا بدون دخول باهم عشق بازی کنید اشاره نماییم.

رابطه آنال : رابطه آنال  یا همان سکس مقعدی یکی از روش های نزدیکی بدون از دست دادن پرده بکارت است. در این روش مرد باید آلتش را درون سوراخ مقعد همسرش قرار دهد.

برای دفعات اول چنین رابطه ای ممکن است برایتان بسیار دردناک باشد ولی اگر از روان کننده های بهداشتی استفاده کنید می توانید رابطه مقعدی بهتری را تجربه کنید. سازمان بهداشت جهانی در خصوص رابطه مقعدی بیان می کند که حتما هنگام سکس مقعدی باید از کاندوم استفاده کنید.

رابطه اورال : رابطه اورال که به آن سکس دهانی نیز گفته می شود یکی از انواع رابطه جنسی است. در این نوع رابطه افراد با لب و دهان و زبان خود آلت جنسی طرف مقابل را تحریک می کنند. رابطه اورال تا زمانی ادامه می یابد تا فرد به ارگاسم برسد.

در چنین رابطه هایی بارداری رخ نمی دهد ولی باید بدانید که اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنید باعث می شود تا عفونت ها از طریق دهان وارد بدن شود و فرد دچار بیماری شود.

بنابراین باید در این خصوص بسیار مراقب باشید و همانطور که گفته شد بهتر است قبل از شناخت یکدیگر اصلا به فکر انجام رابطه  و عشق بازی با یکدیگر نباشید و فقط در زمانی که مطمئن هستید قصد دارید تا با یکدیگر ازدواج کنید می توانید با یکدیگر عشق بازی کنید و هرگز قبل از ازدواج به رابطه کامل نرسید.

دسته‌بندی‌ها