کارگاه آموزش شعارهای تبلیغاتی برای افزایش درآمد

کارگاه آموزش شعارهای تبلیغاتی برای افزایش درآمد
نوع فایل
Mp3
حجم فایل
100 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

در این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی با عنوان کارگاه آموزش شعارهای تبلیغاتی برای افزایش درآمد به صورت تخصصی را برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وب سایت برنا اندیشان و تمامی علاقه مندان به کارگاه های آموزشی قرار دهیم.

کارگاه آموزش شعارهای تبلیغاتی برای افزایش درآمد به صورت تخصصی

در کارگاه آموزش شعارهای تبلیغاتی برای افزایش درآمد شما با متدهای نوین نوشتن تیترهای تبلیغاتی آشنا شده و یادخواهید گرفت تا بهترین تبلیغات را ایجاد کنید.

کارگاه آموزش شعارهای تبلیغاتی

در دنیای تبلیغات معمولا موفقیت یک کمپین به شعارش بستگی دارد. براین اساس هرچه شعار تبلیغاتی دلنشین و قوی تری داشته باشیم، شانس مان برای موفقیت بیشتر خواهد شد.

به هر حال همین کلمات هستند که مشتریان شما به یاد می سپارند. در حقیقت بسیاری از شعارهای موفق از کلمات کاملا عادی و رایج در مکالمات روزمره تشکیل شده اند. با این حال یک شعار تبلیغاتی مطلوب کاری بیشتر از صرف کنار هم گذاشتن کلمات و ترغیب مردم به صحبت پیرامون برند شما انجام می دهد. این المان تبلیغاتی متن شعار را وارد زندگی مردم می کند.

حتما برای شما هم پیش آمده که با شنیدن نام یک برند، بلافاصله شعار تبلیغاتی آن را به خاطر آورده‌اید یا تیزر تبلیغاتی آن در ذهن‌تان مثل یک فیلم به نمایش درآمده است. چه عاملی باعث می‌شود که یک شعار تبلیغاتی در یادها بماند و حتی پس از سال‌ها نام یک برند را زنده نگه دارد؟ یک شعار تبلیغاتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین شعارهای تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ دنیا چه هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟

انتخاب کردن یک متن تبلیغاتی مختصر و مفید، بسیار سخت است. اینکه بتوانید یک محتوای احساسی نسبتا طولانی را در چند کلمه خلاصه کنید، کاری بسیار سخت و زمان‌گیر است که هر کسی از عهده‌ی آن بر نمی‌آید. این در واقع همان کاری است که شعارهای تبلیغاتی انجام می‌دهند؛ یک پیام کامل را در چند کلمه خلاصه می‌کنند.

برندهای مشهور دنیا شعارهای تبلیغاتی خاصی دارند که بعضی از آنها جذاب و به‌یادماندنی هستند. در واقع این برندها توانسته‌‌اند این کار سخت یعنی انتخاب شعار تبلیغاتی خوب را به درستی انجام بدهند. شرکت‌های بزرگ، گزاره‌ی ارزش خود را به کمک این شعارها تنها در یک جمله‌ی ساده به مشتریان منتقل می‌کنند.

اگر به دنبال ایده‌ای برای ساخت شعار تبلیغاتی خودتان می‌گردید، چه بهتر که از شرکت‌های بزرگ الگو بگیرید. به شعارهای تبلیغاتی این شرکت‌های مشهور نگاهی بیندازید و از آنها برای ساخت شعار اختصاصی برند خودتان الگو بگیرید.

قبل از اینکه بهترین شعارهای تبلیغاتی شرکت‌های معروف را ببینیم، بد نیست که بدانیم اصلا شعار تبلیغاتی چیست؟ چه چیزی باعث می‌شود که یک شعار از سایر شعارهای تبلیغاتی متمایزتر باشد و بیشتر در ذهن مشتری بماند؟

شعار تبلیغاتی چیست؟

با توجه به دانشنامه‌ی کسب‌و‌کار وب‌سایت Entrepreneur.com، شعار تبلیغاتی، یک عبارت یا مجموعه‌ای از کلمات است که در کنار هم قرار گرفته‌اند تا یک محصول یا شرکت را معرفی کنند.

به عبارت دیگر، شعارهای تبلیغاتی، همان بیانیه‌های مأموریت هستند که در چند کلمه خلاصه می‌شوند. شرکت‌ها به همان دلیلی که لوگو دارند، شعار هم دارند و آن دلیل چیزی نیست جز تبلیغات. لوگو، معرفی تصویری یک برند است و شعار، معرفی کلامی. هر دو روش، بیشتر از نام یک شرکت یا محصول می‌توانند توجه مشتری را جلب کنند. علاوه بر این، به خاطر سپردن و درک مفهوم آنها راحت‌تر است.

هدف از انتخاب شعار چیست؟ هدف از شعار این است که پیام کلیدی شرکت را در ذهن مشتری حک کند. به نحوی که اگر یک مشتری حتی همه‌ی تبلیغات یک شرکت را فراموش کند، بتواند شعار آن را به یاد بیاورد.

یک شعار خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

به نقل از HowStuffWorks، یک شعار تبلیغاتی خوب باید بیشتر یا همه‌ی ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

۱- به یادماندنی باشد

آیا شعاری که انتخاب کرده‌اید به سرعت قابل تشخیص است؟ آیا مشتریان در عرض چند ثانیه منظور آن را به درستی دریافت می‌کنند؟ یک شعار چندکلمه‌ای مختصر و گیرا در تبلیغات، ویدئوها، پوسترها و سایر بخش‌های مرتبط با شرکت و تبلیغات، نقش مؤثری ایفا می‌کند.

۲- مزایای کلیدی محصول و شرکت را در بر بگیرد

شعار تبلیغاتی شما به جای اینکه روی ویژگی‌ها و خود محصول تمرکز کند، باید بر مزایا و فواید آن تمرکز داشته باشد. یک شعار تبلیغاتی خوب، مزایای محصولات و خدمات یک شرکت را به طور واضح به مشتریان معرفی می‌کند.

۳- برند را متمایز کند

در شعار تبلیغاتی خود باید به وجه تمایزهای محصولاتتان نسبت به سایر موارد اشاره کنید. کدام ویژگی محصول و خدمات شما را از سایر رقبا متمایز می‌کند؟

۴- احساس مثبتی درباره‌ی برند منتقل کند

بهترین شعارها، شعارهایی هستند که در آنها از کلمات مثبت و خوش‌بینانه استفاده شده است. هرقدر یک شعار، کلمات مثبت و زیبا داشته باشد، بیشتر بر مشتری و مخاطب تأثیر می‌گذارد. در مقابل، کلماتی که بار منفی دارند، در تبلیغ یک برند تأثیر معکوس دارند.

ویژگی‌های یک شعار تبلیغاتی خوب

  • شعار باید مزیت اصلی یک خدمت یا محصول را به مخاطبان معرفی کند.
  • تفاوت محصول یا خدمت را نسبت به شرکت‌های رقیب بیان کند.
  • شعار باید با شخصیت برند همخوانی داشته باشد.
  • در مخاطب حس خوشایند ایجاد کند.
  • در مخاطب احساس تمایل یا نیاز را ایجاد کند.
  • شعارها وقتی همراه با ترانه یا کلمات موزون باشند راحت‌تر در حافظه مخاطب حک می‌شوند.
  • انیمیشن، فیلم یا آگهی‌های تلویزیونی هم عاملی موثر در به خاطر سپردن شعارها هستند.
  • شعار تبلیغاتی باید مثل عنوان اخبار یا تیتر مقالات باشد که در کمترین زمان ممکن خوانده، دیده و درک شود و مخاطب را جذب کند.
  • در شعار باید از کلمات و جملات مثبت و پرانرژی استفاده کرد.
  • هیچ‌چیز خلاف واقع نباید در شعار وجود داشته باشد.
  • باید بین شعار و لوگو هماهنگی وجود داشته باشد. نمی‌توان یک لوگوی شوخ داشت با یک شعار جدی و خشک.
  • اگر هویت برند امکان استفاده از طنز را دارد حتماً برای طراحی شعار تبلیغاتی از طنز و شوخی استفاده شود.
  • شعر، ترانه و ضرب‌المثل‌ها خیلی مهم هستند گاهی بازی کردن با کلمات و جملات و ایجاد اندکی تغییر در یک جمله معروف، می‌تواند به یک شعار خوب منتج شود.
  • باید از ظرفیت آشنایی مخاطب با جمله، شعر یا ضرب‌المثل برای ماندگاری شعار در ذهن مخاطب استفاده بهینه کرد.
راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.