پکیج آموزش نقاشی اتومبیل با مداد

پکیج آموزش نقاشی اتومبیل با مداد
نوع فایل
Mp4
حجم فایل
4 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

نقاشی می توانید به انسان کمک کند تا بتواند هر چیزی را به خوبی طراحی کرده و بهترین ترسیم ها را انجام دهد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی با عنوان پکیج آموزش نقاشی اتومبیل با مداد به صورت گام به گام را در اختیار شما علاقه مندان به هنر و آموزش طراحی قرار دهیم. پس اگر قصد دارید تا به صورت حرفه ای نقاشی ماشین و یا هر نوع اتومبیلی را یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم تا پکیج آموزش نقاشی اتومبیل با مداد به صورت گام به گام را از وب سایت برنا اندیشان دانلود نمایید.

پکیج آموزش نقاشی اتومبیل با مداد به صورت گام به گام

در پکیج آموزش نقاشی اتومبیل با مداد شما یاد خواهید گرفت تا هر مدل از ماشینی را به راحتی ترسیم کرده و به یک حرفه ای در زمینه طراحی تبدیل شوید.

پکیج آموزش نقاشی اتومبیل

فیلم آموزش نقاشی اتومبیل

نگاهی به نقاشی و طراحی

افراد در کودکی به خصوص در سنین 3 الی 4 سالگی میخواهند با طبیعت اطرافشان ارتباطات روحی و روانی برقرار سازند. به خصوص وقتی بچه ها شروع به یادگیری خواندن و نوشتن می کنند شور و شعف شان در رابطه با دنیای اطرافشان بیشتر می شود.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش قدم به قدم نقاشی هایپر رئال


طبیعت می خواهد افراد را با نیروهای درونش آشنا سازد نیروهای طبیعت عبارتند از : نیروی آب ، نیروی باد ، نیروی آتش ، نیروی هوا. وقتی یک گردباد رخ می دهد ما شاهد یک شکل عظیم و الجثه و استوانه ای خواهیم بود که به صورت حلزونی در دسترس است. وقتی انسانی متولد می شود هنگام تولد زیبایی خاصی در چهره او نمایان می گردد که گویا او نقاشی خداوند می باشد.

تاریخچه هنر و نقاشی

سال ها قبل افرادی چون لئوناردو داوینچی ، جکسون پولاک و ونگوگ و افرادی از این قبیل همیشه خودشان را درگیر طراحی هایی می کردند که طبیعت نیز در آن ها دخیل است. مثل نقاشی مونالیزا و تابلوی شام آخر که اثر داوینچی است به خوبی ما می توانیم نشانه های طبیعت را در آن ها بیابیم.

در دوره معاصر نقاشانی چون کمال الملک ، محمود فرشچیان و حسین بهزاد نیز سعی می کردند که از الهامات طبیعت به خوبی در طرح هایشان بهره ببرند. همچنین ما می توانیم در آثار محمود فرشچیان به خوبی شاهد الهاماتی باشیم که به خوبی در نقاشی و حتی طرح های مینیاتوری به چشم می خورد.

در سال های اخیر انواع سبک های نقاشی رونق زیادی یافته است، مثلا در کشورهایی چون ایتالیا ، فرانسه ، آلمان ، هلند بیشتر در سبک های طراحی و رنگ روغن فعالیت دارند. در کشورهایی همچون روسیه ، چین ما شاهد فعالیت های هنرمندانی هستیم که به خوبی طرح هایی را بر روی تابلو اجرا می کنند. مثلا در کشور چین ما نقاشانی را می بینیم که در سبک رنگ روغن طرح های چشمگیری زده اند.


پیشنهاد ویژه : فیلم آموزش کاربردی طراحی چهره با سیاه قلم


اخیرا در کشوری مثل ژاپن طراحی به سبک آبرنگ رونق زیادی یافته است به خصوص نقاشان ژاپنی در ابتدا سعی می کنند طراحی خودشان را تقویت نمایند تا بتوانند به خوبی تکنیک آبرنگ را روی طرحی که زده اند اجرا نمایند.

آموزش صفر تا 100 نقاشی ماشین و اتومبیل

فیلم آموزش قدم به قدم نقاشی اتومبیل

امروزه افراد به دلیل پیشرفت حوزه های مختلف هنری سعی می کنند در یکی از سطوح هنر به مهارتی دست یابند. مثلا افرادی که می خواهند در تکنیک نقاشی به روش سیاه قلم به مهارت برسند در ابتدا سعی می کنند که اصول اولیه طراحی را بیاموزند و سپس با فراگیری تکنیک سایه روشن بتوانند طرح های چشمگیری را به عرصه ظهور در بیاورند.

امروزه در اکثر صنایع ما شاهد فعالیت طراحانی هستیم که طرح های مختلفی را در زمینه ای که تخصص دارند به اجرا می گذارند. مثلا یک مهندس راه و ساختمان باید طرح اولیه ساختمانی را که می خواهد بسازد را بر روی کاغذ بیاورد و با رعایت اندازه گیری های انجام شده ساختمان مورد نظرش را جلوی چشم عموم ظاهر کند.

حتی ما می توانیم از تکنیک طراحی در لباس هم بهره ببریم به خصوص طراحانی وجود دارند که یک سری لباس های به سبک محلی برای مراسم هایی را ابتدا طراحی و سپس می دوزند. حالا ما به نکته اصلی می رسیم، نکته اصلی مد نظر ما طراحی اتومبیل و وسایل صنعتی و حجم دهی آنها با استفاده از مداد و یا خودکار است.

در پکیج آموزش طراحی اتومبیل با مداد ما می خواهیم به شما وجهه دیگر هنر را بیاموزیم. به شما می خواهیم بگوییم که نقاشی کشیدن فقط کشیدن چهره و طبیعت نیست، شما هر چیزی را که بخواهید می توانید طراحی کنید. اخیرا طراحان ساختمان و اتومبیل و بیلبوردها و وسایل صنعتی بیشتر طرح هایشان را از طریق کامپیوتر و نرم افزارهایی چون فتوشاپ و کورل انجام می دهند. علت استفاده آن ها از این دو نرم افزار بیشتر برای به تصویر کشیدن طراحی های حیرت انگیزی می باشد.

نکاتی در مورد دوره آموزش طراحی اتومبیل با مداد

در دوره آموزش طراحی اتومبیل با مداد شما با نحوه به دست گرفتن مداد و ابزارهای مربوط به طراحی آشنا می شوید. در این بخش شما بیشتر با نحوه کشیدن طرح کلی یک اتومبیل آشنا خواهید شد و پله به پله تا آخر دوره شما می توانید هر اتومبیلی و یا کامیون را بتوانید طراحی کنید و حتی شما می توانید از تکنیک مداد رنگی و سیاه قلم نیز در طراحی اتومبیل بهره بگیرید به طوری که بتوانید نقاشی هایی به سبک هایپر رئال را به اجرا بگذارید.

حتی این تکنیک در طراحی موتورسیکلت و دوچرخه و اسنوبرد و اسکیت نیز کاربرد دارد. شما با استفاده از پکیج آموزش طراحی اتومبیل با مداد می توانید ساده ترین طرح های مربوط به حوزه صنعتی را نیز به اجرا بگذارید.

آموزش نقاشی ماشین با مداد

پکیج آموزش نقاشی اتومبیل با مداد

 

این دوره آموزشی شما را تبدیل به یک معلم خودآموز در زمینه طراحی می کند. حالا شما را با اصلیت طراحی آشنا می سازیم.

طراحی یعنی پیاده سازی چیزی که در ذهنمان وجود دارد، به طوری که بتوانیم این مورد ذهنی را به یک مورد فیزیکی تبدیل نماییم منظور از ساختار فیزیکی در این قسمت حجم دهی و ایجاد تکنیک سایه روشن می باشد. البته اگر شما در آثار هنرمندان مختلف نیز جستجو کرده باشید حتما به مواردی برخورد می کنید که ترکیبی از تکنیک های طراحی را می توانید به راحتی در طرح هایشان بیابید.

امروزه در کشوری مثل کانادا شما می توانید نقاشان و طراحانی را پیدا کنید که سعی می کنند بیشتر تکنیک طراحی شان را تقویت کنند. این دست از نقاشان سعی می کنند از ورق های مختلف نقاشی مثل ورق گراف و یا مقوای اشتنباخ استفاده کنند و یا حتی از ابزارهایی مثل پاستل مدادی و پاستل گچی و حتی مداد رنگی های پلی کروم بهره ببرند.

امروزه طرفداران نقاشی به سبک هایپر رئال در سراسر دنیا به طور روز افزون افزایش داشته است. شما با جستجو در شبکه های اجتماعی می توانید هنرمندانی را در تکنیک های مختلف پیدا کنید که آثارشان را با دیگران به اشتراک گذاشته اند.

البته این کار باعث می شود تا انگیزه شما جهت یادگیری طراحی نیز بالا رود. پس به یاد داشته باشید که تمرین می تواند شما را به درجه بالایی در هر مهارتی برساند و وقتی اگر بخواهید در مهارتی به سطح حرفه ای برسید باید بارها و بارها مهارت مورد نظرتان را تمرین کنید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.