فیلم آموزش کسب درآمد از گوگل ادسنس

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
200 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

روش های تبلیغات و کسب درآمد از طریق اینترنت امروزه بسیار رشد کرده و افراد می توانند به وسیله آن درآمد بالایی داشته باشند، یکی از این روش ها استفاده از سرویس گوگل ادسنس بوده که می توانید به وسیله آن درآمد خوبی داشته باشید. در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزشی با عنوان فیلم آموزش جامع گوگل ادسنس و کسب درآمد از آن را در اختیار شما علاقه مندان به کسب درآمد از اینترنت قرار دهیم.

فیلم آموزش جامع گوگل ادسنس و کسب درآمد از آن

فیلم آموزش جامع گوگل ادسنس به شما کمک می کند تا بتوانید در آن فعالیت خود را شروع کرده و یاد بگیرید که چگونه از این سرویس گوگل کسب درآمد کنید.

آشنایی با سرویس گوگل ادسنس

گوگل اَدسنس (AdSense) یک برنامهٔ تبلیغاتی ارائه‌شده توسط گوگل است. دارندگان وبگاه‌ها و نرم‌افزارهای موبایل می‌توانند در این برنامه نام‌نویسی کنند تا روی وبگاه‌هایشان تبلیغات متنی، تصویری و ویدئویی فعال شود. درآمد حاصل از این تبلیغات تحت مدیرت گوگل، از روش‌های پرداخت به ازای کلیک یا پرداخت به ازای مشاهده محاسبه می‌شود. پیشنهاد می شود تا مقاله 20 نکته برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق را مطالعه نمایید.

گوگل علاوه بر راه‌های یادشده، آزمایش‌هایی برای اجرای خدمات پرداخت به ازای فعالیت انجام داده‌است اما آن پروژه در سال ۲۰۰۸ متوقف شد. گوگل در سال ۲۰۱۴ درآمدی به میزان ۱۳٫۶ میلیارد دلار به از طریق ادسنس به دست آورد. این مبلغ معادل ۲۲ درصد مجموع درآمدهای گوگل در سال ۲۰۱۴ بود.در سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۸٫۳ میلیون وبگاه از خدمات گوگل ادسنس استفاده می‌کنند.

فیلم آموزش گوگل ادسنس

فیلم آموزش جامع گوگل ادسنس

بررسی اجمالی گوگل ادسنس

گوگل ادسنس یکی از سرویس‌های رایگان شرکت گوگل است که سالیانه بخش بزرگی از درآمدهای گوگل توسط آن به دست می‌آید. این سرویس به وب‌مسترها، وبلاگ نویسان و کسانی که تمایل به قرار دادن تبلیغ در وب‌سایت خود دارند، اجازه می‌دهد تا انواع محتوا را به صورت متنی، پویانمایی، ویدئویی یا هر نوع تبلیغ چندرسانه‌ای مرتبط با محتوا و مخاطبان خود را بر روی وب‌سایت خود قرار داده و از طریق نمایش یا کلیک روی این تبلیغات کسب درآمد کنند.

روش استفاده از سرویس گوگل ادسنس

برای استفاده از این سرویس، ابتدا شما در سرویس گوگل ادسنس ثبت نام خواهید کرد و سپس بر اساس موضوع و محتوای وب‌سایت شما، گوگل تعدادی تبلیغات مرتبط به شما می‌دهد که باید آن را در وب سایت خود قرار دهید. تفاوت عمده گوگل ادوردز و گوگل ادسنس در رسیدن به نتیجه سریع است. به عبارتی شما با تبلیغات در گوگل ادوردز نسبت به گوگل ادسنس، سریع‌تر به نتیجه دلخواه خود می‌رسید. روش درآمدزایی از طریق گوگل ادسنس وجود دارد. این دو روش عبارتند از:

CPM (پرداخت به ازای بازدیدکننده): بر اساس تعداد بازدیدهای انجام شده از صفحات یا پست‌هایی است که در آن تبلیغی وجود دارد.

CTR (میانگین تعداد کلیک): بر اساس تعداد افرادی است که بر روی تبلیغ موجود کلیک کرده‌اند.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش کامل افیلیت مارکتینگ و همکاری در فروش


همان‌طور که می‌دانید، روش CPM، برای صاحبان وب‌سایت از اهمیت بالاتری برخوردار است؛ زیرا با تمرکز بر روی آن نه تنها ترافیک وب‌سایت خود را افزایش می‌دهند، بلکه رتبه سایت خود در نتایج جستجو را نیز بهبود می‌بخشند. گوگل ادسنس در اواسط سال ۲۰۰۳ توسط گوگل راه‌اندازی شد و در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تبلیغاتی در اینترنت است. ادسنس فرصت خوبی برای مدیران و صاحبان وب‌سایت‌ها ایجاد می‌کند تا بتوانند از ترافیک موجود در وب‌سایت خود سود ببرند.

تبلیغات موجود در ادسنس، توسط گوگل دسته‌بندی و مدیریت می‌شوند. کسب درآمد از گوگل ادسنس بر اساس دو روش CPM (پرداخت به ازای بازدیدکننده) و CTR (میانگین تعداد کلیک) صورت می‌گیرد. در روش نخست، بازدیدکنندگان وب‌سایت و در روش دوم، تعدادِ کلیک بر روی تبلیغ مورد توجه قرار می‌گیرد. هر دو روش نیز در افزایش درآمد بسیار مؤثر هستند. اما بر اساس تجربه، بیشتر مدیران وب‌سایت‌ها به CPM بیشتر توجه می‌کنند زیرا با تمرکز بر روی آن نه تنها ترافیک وب‌سایت خود را افزایش می‌دهند، بلکه رتبه سایت خود در نتایج جستجو را نیز بهبود می‌بخشند.

چه سایت‌هایی در گوگل ادسنس موفق ترند؟

گوگل ادسنس موتور هوشمندی دارد که می‌توانند بر اساس محتوای وب‌سایت‌تان، تبلیغات مرتبط و تخصصی را به شما پیشنهاد دهند.

در واقع، کسانی که تبلیغات خود را برای نمایش در اختیار گوگل قرار می‌دهند می‌خواهند تبلیغ‌شان برای افرادی که واقعاً به دنبال محصولشان هستند، به نمایش گذاشته شود. بنابراین، هرچه ‌سایت شما به موضوعات تخصصی‌تر بپردازد، شانس بیشتری برای قبولی در گوگل ادسنس و دریافت تبلیغات پرسودتر دارد.

آموزش قدم به قدم گوگل ادسنس

آموزش جامع گوگل ادسنس

برای مثال وب‌سایتی که به طور تخصصی در زمینه تلفن همراه و فناوری‌های وابسته به آن تولید محتوا می‌کند، شانس بیشتری برای دریافت تبلیغات دارد تا وب‌سایتی که درباره تکنولوژی (به معنای کلی) است. یا یک سایت تخصصی فوتبال، تبلیغات مرتبط بیشتری را نسبت به سایتی که به تمام رشته‌های ورزشی می‌پردازد، دریافت می‌کند. هر چند این یک قانون کلی نیست و از نگاه گوگل برخی از موضوعات، جذابیت بیشتری دارند و به همین دلیل، تبلیغات بیشتری نیز دریافت می‌کنند. برای مثال موضوعی مانند وام مسکن، در آمریکا و کشورهای اروپایی متقاضی بسیاری دارد.

درآمد حاصل از نمایش تبلیغات گوگل ادسنس از طریق چک یا واریز اینترنتی به حسابی که در هنگام ثبت‌نام وارد کرده‌اید، پرداخت می‌شود. آمار گوگل نشان می‌دهد در سه ماه ابتدایی سال 2014، گوگل مبلغ 3.4 میلیارد دلار از گوگل ادسنس درآمد داشت که تا انتهای سال 2014 به میزان 13.6 میلیارد دلار رسید.

شاید برای کسانی که نخستین بار است نام گوگل ادسنس را می‌شوند کمی عجیب و پیچیده به نظر رسد. اما کسب درآمد با این سرویس را می‌توان به سه مرحله کلی خلاصه کرد:

  1. یک وب‌سایت (به زبان غیر فارسی) راه‌اندازی کنید
  2. از طریق تولید محتوای جذاب و رعایت اصول سئو، بازدیدکننده جذب کنید
  3. و در نهایت، با ثبت‌نام و قرار دادن تبلیغات گوگل ادسنس در سایت خود، کسب درآمد کنید

بهتر است بدانید در حال حاضر نزدیک به 15 میلیون وب‌سایت، تبلیغات گوگل ادسنس را در خود نمایش می‌دهند.

درآمد گوگل ادسنس چقدر است؟

یکی از سوالات متداول درباره گوگل ادسنس این است که از گوگل ادسنس چقدر می‌تواند درآمد داشت؟ خب، این سوال پاسخ مشخصی ندارد زیرا میزان درآمد از آن متغیر است و به عوامل متعددی بستگی دارد. شاید بتوان گفت عوامل موثر بر میزان درآمد از گوگل ادسنس عبارتند از:

  • میزان ترافیک وب‌سایت
  • نوع ترافیکی که وارد وب‌سایت می‌شود
  • تعداد آگهی‌دهنده‌ها در حوزه‌ی تجاری
  • نوع محتوای وب‌سایت
  • موقعیت قرارگیری تبلیغات ادسنس در وب‌سایت

تمامی این عوامل بر میزان درآمد یک ناشر دهنده‌ی تبلیغات ادسنس موثرند. ترکیب درست این عوامل می‌تواند تصمینی برای درآمد بالای شما باشد.

ادسنس روش بسیار خوبی برای کسب درآمد از اینترنت است؛ چرا که آسان و قابل اعتماد است و نسبت به پلتفرم‌های دیگر عملکرد بهتری دارد. ادسنس به شما این فرصت را می‌دهد تا واحدهای تبلیغاتی متناسب با طرح وب‌سایت خود را در انواع و ابعاد مختلف ایجاد کنید. سپس سیستم ادسنس با الگوریتم‌های پیچیده خود آن فضا را با تبلیغاتی پر می‌کند که با محتوا و مخاطبان شما تناسب بیشتری دارند. سرانجام، هنگامی که یک نفر بر روی تبلیغی که در سایت شما نمایش داده شده کلیک می‌کند، سهم عمده‌ای از درآمد آن تبلیغ را دریافت می‌کنید.

البته با وجود اینکه استفاده از ادسنس پیچیدگی خاصی ندارد؛ اما با توجه به نکات کاربردی و اصولی که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد می‌توانید درآمد خود را از این پلتفرم افزایش بدهید و سرانجام به یکی از چهره‌های موفق در کسب درآمد از ادسنس تبدیل شوید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.