بهترین کتاب های دنیا که پر فروش هستند

بهترین کتاب های دنیا که پر فروش هستند

اگر هر فردی بخواهد راجع به بهترین ها نظر بدهد قطعا از دیدگاه شخصی خودش به موضوع نگاه می کند. به همین دلیل اگر بخواهیم بگوییم بهترین کتاب های دنیا کدام ها هستند قطعا این مورد از دید هر فردی متفاوت خواهد بود. امروزه بسیاری از افراد به دنبال کتاب هایی می گردند که بتوانند از طریق آنها نیازهایشان را برآورده کنند و به همین دلیل اگر بدانند کدام کتاب ها جز بهترین کتاب های دنیا هستند قطعا آنها را تهیه کرده و شروع به خواندن آنها می کنند.

نکته بسیار مهمی که لازم است به آن اشاره شود این است که یک مرجع یا منبع معتبر باید به شما بگوید بهترین کتاب های دنیا چه کتاب هایی است که شما بتوانید آن ها را تهیه کنید. چرا که لازم است در این زمینه تحقیقات زیادی انجام شود تا بتوانیم بهترین کتاب های جهان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در این قسمت از مجله برنا اندیشان تصمیم داریم تا مقاله ای با عنوان بهترین کتاب های دنیا که پر فروش هستند را در اختیار شما علاقه مندان به مجموعه مقالات علمی قرار دهیم.

بهترین کتاب های دنیا کدامند؟

اگر بخواهیم در رابطه با بهترین کتاب های دنیا صحبت کنیم لازم است در این زمینه تجربه بالایی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین نظر را به دیگران ارائه کنیم. همه می دانیم اگر یک کتاب بتواند ما را جذب خودش کند و ما تا پایان کتاب را بخوانیم قطعا آن کتاب از نظر ما بهترین کتاب جهان خواهد بود.

در مقابل اگر یک کتاب را در دست بگیریم و با خواندن چند صفحه از آن خیلی زود خسته شویم و دیگر آن را ادامه ندهیم قطعا آن کتاب از دید ما بدترین کتاب خواهد بود. بنابراین کتاب هایی که توانسته اند بیشترین مخاطب را به خود جذب کنند قطعا جز بهترین کتاب های دنیا هستند و افراد بسیاری در سرتاسر دنیا آن را مطالعه کرده اند.

در ادامه تصمیم داریم شما را با بهترین کتاب های دنیا آشنا کنیم تا بدانید در مخاطبین به سمت چه کتاب هایی می روند و اگر شما هم به چنین کتاب هایی علاقه دارید حتما آن ها را مطالعه کنید.

کتاب پرفروش آنا کارنینا اثر تولستوی

رمان آنا کارنینا بهترین رمان عاشقانه ای است که محتوای آن راجع به رابطه ای عاشقانه و هوس انگیز است. بسیاری از منتقدین بر این باورند که کتاب آنا کارنینا تولستوی یکی از جذاب ترین کتاب هایی است که در زمین عشق نوشته شده است و میتوان آن را به عنوان نمادین ترین رمان عاشقانه معرفی کرد.

معرفی بهترین کتاب های جذاب دنیا

رمان آناکارنینا یک داستان روسی است که توسط لئو تولستوی نوشته شده است و سرتاسر آن پر است از جملات عاشقانه. همچنین باید اشاره شود که داستایوسکی که یکی از نویسندگان بزرگ روس است بیان می کند که کتاب آنا کارنینا تولستوی یک اثر بی عیب و نقص و کامل است.

کشتن مرغ مقلد نوشته هارپر لی

رمان کشتن مرغ مقلد از زبان دختری به نام اسکات فینچ روایت می شود. هارپر لی در کتاب کشتن مرغ مقلد آرامش یک شه جدا شده جنوبی را با داستانی از معصومیت و فضیلت، تعصب و خشم، عشق و بخشش به هم می زند. از طرف دیگر دختری به نام اسکات فینچ ۸ ساله و پدرش که آتیکوس نام دارد، در داستان درگیر محاکمه یک مرد سیاهپوست متهم به تجاوز به یک زن سفید پوست می شوند.

هارپر لی در این کتاب که بسیار غم انگیز است تمام مسائل و درس ها را از دید یک دختر خردسال بیان می کند. کتاب مرغ مقلد یکی از برجسته ترین کتاب هایی است که در جهان وجود دارد و افراد بسیاری آن را مطالعه کرده اند. این کتاب به عنوان بهترین کتاب با موضوع نژادپرستی در بخش های مختلف دنیا تدریس می شود.

کتاب آن طرف دیوار کیست

یکی دیگر از بهترین کتاب های دنیا کتاب آن طرف دیوار کیست نوشته شل سیلور استاین است که به صورت مجموعه داستان های کوتاه و شعر کلاسیک به طور کامل به نمایش گذاشته شده است. جایی که پیاده رو تمام می شود بی شک یک از جذاب ترین و بهترین کتاب های شعر تمام دوران است.

چرا که این داستان از قدرت ماندگاری بالایی برخوردار است و هم کودکان و هم بزرگسالان به این کتاب علاقه بسیاری دارند. داستان های شل سیلور استاین بسیار استادانه نوشته می شود و تمام انسان های دنیا داستان های او را بسیار دوست دارند.

کتاب درخشش نوشته استیون کینگ

به یاد داشته باشید که حتما این کتاب را بخوانید، چرا که این کتاب یکی از بهترین و جذاب ترین کتاب هایی است که تا کنون به رشته تحریر درآمده است. داستان این کتاب راجع به مردی به نام جک تورنس است که تقریبا فردی میان سال است و تلاش دارد تا زندگی اش را از نو شروع کند و فکر می کند تا برای خودش در یک هتل قدیمی به نام اور لوک شغلی پیدا کند و در این بین با فردی آشنا می شود که در واقع پدر او یعنی جک نیکلسون است.

کتاب معروف شازده کوچولو

شاید تمام ما این کتاب را خوانده باشیم. کتاب شازده کوچولو ماجرای یک شاهزاده است که از یک سیاره به یک سیاره دیگر سفر می کند و به دنبال ماجراجویی است. در این سفر او با انسان های بزرگسال صحبت می کند و باعث می شود تا دچار یاس و ناامیدی شود. شازده کوچولو در یک بیابان با راوی داستان آشنا می شود که با یکدیگر سفری را آغاز می کنند و تمام سفر او ۸ روز به طول می انجامد و در این سفر با چیزهای مختلفی آشنا می شود و همچنین تجربیات خوبی نیز به دست می آورد.


پیشنهاد ویژه : مجموعه کامل کتاب های صوتی


بنابراین به یاد داشته باشید که کتاب شازده کوچولو یکی از بهترین کتاب های کلاسیک است و به زبان های مختلفی به چاپ رسیده است. اگر می خواهید خودشناسی را آغاز کنید پیشنهاد می شود تا این کتاب را مطالعه کنید.

کتاب دنبال کنندگان حلقه نوشته جی آر آر تالکین

کتاب دنبال کنندگان حلقه، اولین کتاب از ۳ گانه ارباب حلقه ها است که درباره سفر به سرزمین میانه نوشته شده است. همچنین این کتاب راجع به ورود به دنیای فرودو بگینز، سامویز گامگی، گاندولف خاکستری، ارباب تاریکی سائورون، و کل مجموعه تالکین نوشته شده است که جز شخصیت های معروف و اصلی داستان می باشند.

در این داستان شخصی به نام فرودو باید حلقه تک که قدرتمندترین حلقه موردور است را از بین ببرد اما در طول مسیر داستان در کنار تلاش ها و شخصیت های جذاب تالکین اتفاقاتی رخ می دهد که موجب می شود تا داستان به یک حماسه زیبا تبدیل شود.

آشنایی با بهترین کتاب های جهان

با این که دنیای سرزمین میانه به طور کامل ساخته شده است اما این مفاهیم ۳ گانه جهان همواره خیر را در برابر شر قرار می دهند که تمام افراد به خودش جذب می کند. افرادی که به کتاب های فانتزی علاقه دارند حتما این کتاب را بخوانند، چرا که این کتاب یکی از بهترین کتاب های دنیا به حساب می آید.

کتاب سرگذشت ندیمه

شخصی به نام آفرد که یک خدمتکار و ندیمه در جمهوری گیلعاد است از خانه و خانواده و زندگی کنار گذاشته شده است و فقط به عنوان خدمتکار خانه کار می کند. وقتی جمعیت گیلعاد کاهش پیدا می کند ارزش تمامی زنان به باروری آنها وابسته می شود و اگر زنی نتواند تولید مثل کند استقلال خودش را از دست می دهد.

کتاب ندیمه یک کتاب هشدار دهنده و بسیار جذاب است که داستان چگونگی زن بودن را به تصویر می کشد. با این که کتاب ندیمه در سال های بسیار گذشته نوشته شده است ولی اگر شما هر زمانی این کتاب را مطالعه کنید باز هم داستان برایتان بسیار جذاب و دلنشین خواهد بود و می توان این کتاب را به عنوان یک کتاب فمنیستی در نظر گرفت.

کتاب جذاب چین و چروک در زمان

از کتاب چین و چروک زمان یک فیلم اقتباس شده است که در سال ۲۰۱۸ با بازی اپرا وینفری، میندی کالینگ و ریس ویترسپون به طور چشمگیری جذاب شد. اما باید بدانیم که نویسنده این کتاب سالهاست که کتاب هایی بسیار جذاب را به رشته تحریر در می آورد و خواننده را مجذوب خودش می کند.

کتاب چین و چروک زمان که یک رمان علمی تخیلی است برنده مدال نیوبری شده است و در داستان کتاب شما با مفاهیمی مانند عشق و اعتماد و غلبه بر ترس آشنا می شوید که بسیار جذاب است.

کتاب غرور و تعصب نوشته جین آستین

در رابطه با کتاب غرور و تعصب به عنوان یکی از بهترین کتاب های دنیا باید اشاره کنیم که این کتاب در بین جوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است و در قفسه کتابخانه بسیاری از افراد می توانید این کتاب را پیدا کنید. در این کتاب درس های ماندگاری وجود دارد که اگر شما هر زمانی آن را مطالعه کنید باز هم برایتان جذاب و شیرین است.

در داستان کتاب غرور تعصب می خوانیم که آقا و خانم بنت باید ۵ دختر مشتاق خود را برای ایفای نقش همسری آماده کنند. بنابراین به یاد داشته باشید که کتاب غرور و تعصب بی شک یکی از بهترین کتاب هایی است که حتما باید آن را بخوانیم.

کتاب همه مردان رئیس جمهور

این کتاب در زمانی منتشر شد که چند ماه مانده بود تا رئیس جمهور ریچارد نیکسون استعفا دهد و تمام مدارک و مستنداتی که خبرنگاران جمع آوری کرده بودند در این کتاب منتشر شد. در واقع بیشتر از آنکه این کتاب را به عنوان یک داستان در نظر بگیریم به عنوان یک مجموعه از اسناد و مدارکی است که بر علیه ریچارد نیکسون جمع آوری شده است و قصد دارد تا کارهای ناشایست او را نشان دهد.

کتاب معروف دن کیشوت

کتاب دن کیشوت نوشته میگل سروانتس یک کتاب تاریخی است که بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه از آن چاپ شده است و بخش اول این کتاب در زندان نوشته شده است. دن کیشوت یک قهرمان است که تصمیم دارد تا در دل مردم جا داشته باشد و چون فرد بسیار خوب و مهربانی است می تواند ذهن و فکر هر مخاطبی را به خودش جذب کند.

در طی داستان دن کیشوت آنقدر محو قدرت نمایی می شود که گمان می کند حاکم جهان است و آنقدر این کتاب برای خوانندگان جذاب است که هنوز هم اگر این کتاب را بخوانید می توانید قبول کنید که کتاب دن کیشوت یکی از بهترین کتاب های دنیا است.

کتاب های پرفروش هری پاتر

همه ما با کتاب های هری پاتر آشنا هستیم و باید اشاره شود که این کتاب به زبان های مختلفی ترجمه و چاپ شده است. زمانی که نویسنده این کتاب یعنی خانم جی کی رولینگ کتاب هری پاتر را نوشت فکر نمی کرد که کتابش به این محبوبیت برسد.

داستان کتاب هری پاتر راجع به یک نوجوان است که پدر و مادرش توسط یک جادوگر بسیار پلید به نام ولدمورت کشته شده است و خود بچه در این درگیری زنده مانده است و حالا او به هری پاتر تبدیل شده است. هری پاتر به مدرسه جادوگری هاگوارتز می رود تا در آنجا درس بخواند و در این بین اتفاقاتی برایش می افتد که بسیار معمایی و جذاب است.

کتاب هری پاتر اولین کتاب خانم جی کی رولینگ است که در سال ۱۹۹۷ به چاپ رسید و چیزی حدود ۴۵۰ میلیون نسخه از آن به فروش رسید. اگر شما هم این کتاب را بخوانید متوجه می شوید که داستان بسیار جذاب و دلنشین است و هرگز نمی خواهید کتاب را کنار بگذارید.

نمایشنامه هملت نوشته ویلیام شکسپیر

همه ما با نمایشنامه معروف هملت آشنا هستیم و می دانیم که این کتاب یک شاهکار ادبی و نمایشی است که ویلیام شکسپیر آن را نوشته است. این کتاب آنقدر جذاب است که میلیون بار خوانده شده است و از روی آن نمایش های گوناگونی ساخته شده است.

داستان در مورد هملت یک شاهزاده دانمارکی است که پس از مسافرت به آلمان به قصر خودش باز می گردد. در این بین زمانی که هملت نیست پدرش فوت می کند و ویلیام به دنبال کشف موضوع می رود و متوجه می شود که مادرش با عمویش رابطه دارد. او از طریق ارتباط با روح شاه می تواند تمام اتفاقات را متوجه شود و تصمیم می گیرد تا انتقام پدرش را بگیرد.

متن و دیالوگ افراد در این کتاب آنقدر زیبا و شیواست که هر فردی که آن را بخوانید می تواند خیلی راحت آن ها را حفظ کند. در بخشی از داستان هملت مجبور می شود تا صحنه قتل پدرش را بازسازی کند تا از این طریق بتواند راز عمویش را برملا سازد.

در این حال عموی هملت صحنه را ترک می کند و هملت گمان می کند که عمویش در پشت پرده پنهان شده است و بدون آن که متوجه شود به سمت او می رود تا او را بکشد و ناگهان متوجه می شود که فرد پشت پرده معشوقه او بوده و او عشق خودش را کشته است و همین موضوع باعث می شود تا هملت دیوانه شود. باید اشاره شود که نمایشنامه هملت بسیار مشهور و جذاب است و در سرتاسر جهان دارای محبوبیت است.

کتاب کمدی الهی دانته

دانته آلیگیری که یک نویسنده و شاعر ایتالیایی است اشعار ادبی بسیاری را خلق کرده است. او در کتاب کمدی الهی داستان سفرش به بهشت و جهنم را شرح می دهد که در این سفر با دو شاعر دیگر نیز همراه می شود و به راهش ادامه می دهد و در بین راه با ابوعلی سینا، عیوبی و ارسطو نیز دیدار می کند و در آخر به ملاقات خداوند می رسد. کتاب کمدی الهی هم یکی از بهترین کتاب های دنیا به حساب می آید و در تمام جهان دارای شهرت بسیاری است.

کتاب کیمیاگر اثر پائولو کوئلیو

یکی دیگر از بهترین کتاب های دنیا کتاب کیمیاگر نوشته پائولو کوئلیو است که در حدود ۸۰ میلیون نسخه از آن به چاپ رسیده است. داستان کتاب در مورد یک چوپان به نام سانتیاگو است که تصمیم می گیرد تا به یک سفر دور و دراز برود تا به یک گنج گرانبها برسد.

برترین کتاب های دنیا کدام ها هستند؟

به طور کلی این کتاب بیان می کند که اگر شما در زندگی برای خودتان یک رویا دارید باید آن را دنبال کنید تا بتوانید آن را به واقعیت تبدیل کنید. به عبارت دیگر کتاب کیمیاگر تصمیم دارد تا به انسان بگوید که هر فردی در این دنیا دارای هدف و ماموریتی است که باید به دنبال اهدافش در زندگی بگردد. بنابراین می توان گفت که کتاب کیمیاگر یک کتاب جذاب و عرفانی است و به انسان یاد می دهد تا برای رسیدن به اهدافش تلاش کند.

کتاب گتسبی بزرگ

رمان گتسبی بزرگ یک کتاب بسیار هیجان انگیز و جذاب با موضوع عشق و نفرت است و به گونه ای نوشته شده است که مخاطب را با خودش همراه می کند و همواره رویدادهایی در طول داستان رخ می دهد که هیچ کس نمی تواند آن را پیش بینی کند. داستان از زبان همسایه آقای گتسبی بیان می شود که فردی ثروتمند است و در خانه ای اشرافی و مجلل زندگی می کند و در کاخ خود مهمانی های بزرگی را برگزار می کند.

این مرد که بسیار ثروتمند است عاشق زنی می شود و با این که پول و مال فراوانی دارد ولی نمی تواند به آن زن نزدیک شود. عشق آن زن سال ها در دل آن مرد می ماند ولی زن با مردی دیگر ازدواج می کند و در بخشی از داستان مشخص می شود که این دو با یکدیگر رضایت زناشویی ندارند و داستان به همین شکل ادامه می یابد تا این که آقای گتسبی تصمیم می گیرد تا کاری انجام دهد. این کتاب آنقدر جذاب و شیرین است که هالیوود بر اساس آن یک فیلم سینمایی ساخته است.

نتیجه گیری

در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین کتاب های دنیا را به شما دوستان معرفی کنیم. البته نمی توانیم بگوییم که به غیر از این کتاب ها هیچ داستان و کتاب دیگری وجود ندارد.

چرا که اگر بخواهیم بهترین داستان ها را پیدا کنیم باید در این زمینه تحقیقات زیادی را انجام دهیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا این کتاب ها را بخوانید و خودتان نیز به دنبال بهترین کتاب ها و داستان هایی که در جهان وجود دارد نیز باشید تا باز هم با کتاب های بیشتری آشنا شوید، چرا که باز هم کتاب های بسیار خوبی در جهان وجود دارد که صرفا نمی توان با یک مقاله به تمام آن ها اشاره کرد.

دسته‌بندی‌ها