دانلود کارگاه مشاوره طلاق دکتر بهنام اوحدی

مشاوره طلاق

کارگاه مشاوره طلاق دکتر اوحدی، در ارتباط با موارد مربوط به طلاق به صورت کاملاً علمی و تخصصی برای دوست داران علم روان شناسی ارائه شده است. دکتر اوحدی روانپزشک به صورت تخصصی در ارتباط با مشاوره طلاق برای زوجین بحث و گفتگو می کند.

این کارگاه برای درمانگران و علاقه مندان به علم روان شناسی بسیار مفید و کاربردی می باشد.شما علاقه مندان به علم روان شناسی می توانید کارگاه مشاوره طلاق دکتر اوحدی را از فروشگاه برنا اندیشان دانلود نمایید.

 

در مورد مشاوره طلاق

طلاق مسئله ای است که حتی در مشاوره های پیش از ازدواج در مورد آن صحبت می کنند . در مشاوره های تنظیم خانواده، این پدیده در حال رشد موضوع اصلی زندگی زناشویی شده است .

همسری را در نظر بگیرید که این قدر تحت فشار است که اصلا نمی داند چطور مشکل خود را حل کند. حتی ممکن است انرژی لازم برای حضور در جلسه درمان را نداشته باشد. احساس می کند که واقعا دیوانه شده است . جدایی بیشترین فشار روانی را دارد اما اگر بر خود تمرکز نکنید نمی توانید راه حل پیدا کنید . یک پیشنهاد ساده این است که به یک مشاوره تلفنی طلاق تماس بگیرد و اولین راهکاری که برای حل مسئله شما ست را از زبان مشاور بشنوید . خوشبختانه سطح شناخت و آگاهی مردم جامعه ما افزایش یافته و به دنبال روش های سریع و راحت برای حل مشکل خود هستند . مشاوره تلفنی طلاق یکی از بهترین راه حل اولیه است .

افرادی ممکن است قبل از اقدام به مشاوره طلاق، به خاطر تاثیر زیاد عامل جنسی ، به مشاوره مشکلات جنسی روی آورند . دلیل اینکه ابتدا به مشاوره مشکلات جنسی مراجعه می کند ، افزایش سطح شناخت طرف و قدرت حل مسئله فرد است . جدایی در یک شب و یک روز اتفاق نمی افتد .

ریشه طلاق می تواند حتی در دوران نامزدی شکل بگیرد به این دلیل که کسانی که در مشاوره دوران نامزدی شرکت می کنند بیشتر سوالات و نگرانی آنها در مورد ازدواج و احتمال ایجاد طلاق در زندگی خود است . خانمی که به تازگی نامزد کرده است هنوز شناخت کافی از نامزد خود ندارد و از اینکه رابطه زناشویی دلخواه او شکل نگیرد ، نگران است .

دسته‌بندی‌ها