پکیج آموزش کتاب تاچ استون به صورت کامل

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
2 گیگابایت
دسته بندی
500,000 تومان

کتاب تاچ استون (Touchstone) برای اولین بار توسط دانشگاه کمبریج منتشر شد که ابزاری ساده برای آموزش زبان انگلیسی می باشد. مجموعه کتاب های Touchstone بهترین مجموعه آموزشی برای تمامی افراد است. لازم به ذکر است که کتاب تاچ استون در چهار سطح توسط برجسته ترین پژوهشگران حوزه زبان انگلیسی یعنی جین مک کارتن (Jeanne McCarten)، مایکل مک کارتی (Michael McCarthy) و هلن سندیفورد (Helen Sandiford) تالیف و اولین بار در انتشارات کمبریج به چاپ رسیده است.

در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از پکیج های آموزش زبان خارجه با عنوان دوره جامع آموزش کتاب تاچ استون یا همان Touchstone به زبان فارسی را در اختیار شما افراد علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی قرار دهیم تا به صورت قدم به قدم بتوانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

آموزش کامل کتاب تاچ استون

منابع مختلف آموزش زبان انگلیسی به ما کمک می کند تا بتوانیم به صورت خودآموز زبان انگلیسی را یاد بگیریم. در این خصوص لازم است اشاره شود که کتاب های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که هر یک از آنها می تواند به نحوی در یادگیری زبان انگلیسی به ما کمک کند. البته شایان ذکر است که بهترین منابع آموزشی شامل مواردی است که افراد متخصص آن را تهیه و تدوین کرده باشند و در مراکز مختلف آموزشی تدریس شود.

آموزش کامل کتاب تاچ استون

کتاب Touchstone یکی از آن مجموعه های آموزش زبان انگلیسی که از سطح پایه تا سطح پیشرفته زبان انگلیسی را به زبان آموزان عزیز آموزش می دهد. ما در این بخش از برنا اندیشان پکیج جامع آموزش کتاب تاچ استون به زبان فارسی را در اختیار شما افراد علاقه مند به زبان انگلیسی قرار می دهیم تا بتوانید به صورت خودآموز و بسیار آسان زبان انگلیسی را فرا بگیرید. همچنین پیشنهاد می شود برای آموزش زبان انگلیسی به دوره کامل آموزش کتاب فور کرنرز مراجعه فرمایید.

نگاهی به کتاب Touchstone

مراکز و موسسه های آموزش زبان برای تدریس از منابع مختلفی استفاده می کنند که یکی از آنها مجموعه کتاب های تاچ استون است. در واقع این کتاب مخصوص بزرگسالان بوده و نسخه های جدید آن نیز منتشر شده که در ۴ سطح ابتدایی تا متوسط (CEFR: A1-B1) آن توسط انتشارات دانشگاه کمبریج چاپ و منتشر شده است.

در قسمت زیر می توانید نمونه ای از فیلم آموزش کتاب تاچ استون را مشاهده فرمایید.

بخش زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج برای یادگیری زبان انگلیسی تحقیقات و مطالعات فراوانی انجام داده است و به همین دلیل کتاب Touchstone به شکلی طراحی شده است که بتواند مکالمات واقعی و روزمره را به زبان آموزان آموزش دهد. در واقع کتاب تاچ استون توانایی ایجاد مکالمات متنوع را همراه با اعتماد به نفس در اختیار تمامی افرادی که قصد دارند تا به صورت حرفه ای زبان انگلیسی را یاد بگیرند قرار می دهد.

مجموعه آموزش کتاب تاچ استون (Touchstone) که توسط فروشگاه برنا اندیشان طراحی شده است به صورت کامل صفر تا ۱۰۰ زبان انگلیسی را به شما افراد علاقه مند به زبان انگلیسی آموزش می دهد. در واقع شما به کمک پکیج های آموزش زبان که در قالب فیلم در اختیار شما قرار می گیرد می توانید در خانه و یا در هر جایی که راحت هستید شروع به یادگیری زبان کنید. در این حالت دیگر از رفتن به کلاس های مختلف زبان بی نیاز می شوید و به صورت خودآموز تمام زبان انگلیسی را یاد می گیرید.

همانطور که گفته شد با توجه به مزیت های کتاب Touchstone تصمیم گرفتیم تا آموزش کامل آن را به زبان فارسی تهیه کنیم و در اختیار تمامی زبان آموزان قرار دهیم. چرا که کتاب تاچ استون به شیوه ای جدید و نوین زبان انگلیسی را آموزش می دهد و همین موضوع می تواند فرایند یادگیری را در افراد بسیار آسان کند. با تهیه پکیج آموزش کتاب Touchstone شما به تمامی فیلم های مجموعه دسترسی خواهید داشت و می توانید بارها و بارها آن ها را مشاهده کنید. در این صورت بعد از مدتی مشاهده می کنید که خیلی آسان و راحت زبان انگلیسی را یاد گرفته اید. همچنین پیشنهاد می شود به آموزش کتاب گرامر این یوز مراجعه فرمایید.

سطوح آموزشی کتاب تاچ استون

همانطور که گفته شد مجموعه کتاب های تاچ استون در ۴ سطح آموزشی تهیه گردیده است که توسط اعداد و رنگ مخصوص به خود مشخص می شود. کتاب تاچ استون ۱ که رنگ آن قرمز است و تحت عنوان ۱ Touchstone شناخته می شود برای سطح Elementary طراحی شده است.

کتاب تاچ استون ۲ نیز دارای رنگ آبی است و با نام ۲ Touchstone و برای سطح Pre-intermediate تهیه شده است.

کتاب تاچ استون ۳ با رنگ سبز و تحت عنوان ۳ Touchstone برای سطح Intermediate طراحی شده است.

کتاب تاچ استون ۴ نیز دارای رنگ بنفش بوده و نام آن ۴ Touchstone می باشد که برای سطح Upper-intermediate تهیه شده است.

آشنایی با محتوای کتاب Touchstone

هر یک از کتاب های تاچ استون شامل ۱۲ فصل یا همان یونیت (Unit) است که هر فصل شامل ۴ درس (Lesson) می باشد. شایان ذکر است که هر فصل شامل بخش ها و درون متنوعی است که بر روی قسمت های مختلف مورد نیاز یادگیری زبان آموزان تمرکز دارد تا بتواند سطح زبان انگلیسی را در شما ارتقا دهد. همچنین پیشنهاد می شود به پکیج آموزش کتاب آکسفورد ورد اسکیلز مراجعه نمایید.

۴ درس موجود در هر فصل تحت عناوین درس A تا درس D به شرح زیر دارای ویژگی هایی هستند که در ادامه آنها را به شما معرفی می کنیم.

آموزش صفر تا ۱۰۰ کتاب Touchstone

درس A : آشنایی با موضوع کلی فصل و ارائه لغات انگلیسی اولیه مناسب فصل و از همه مهم تر معرفی و آموزش اولین گرامر زبان انگلیسی مربوط به موضوع فصل که به طور معمول شامل دستورهای زبانی ساختاری است.

درس B : معرفی لغات بیشتر و همچنین دومین دستور زبان مربوط به فصل که شامل موارد ساختاری جزئی تر است.

درس C : به‌ طور قطع می توان گفت که مهم‌ ترین بخش هر فصل این درس است چرا که فضایی ایجاد می کند که طی آن زبان‌ آموزان در می یابند که دستور زبان های دروس قبلی را به چه نحوی در ادغام با کلمات مختلف و اصطلاحات در یک مکالمه موثر به کار ببرند. همچنین در این درس زبان آموزان مهارت لیسنینگ انگلیسی خود را نیز با گوش دادن به فایل ‌های صوتی موجود در این بخش تقویت می کنند. برای آموزش بیشتر به پکیج جامع آموزش کتاب American Accent Training مراجعه فرمایید.

درس D : این درس از دو بخش اصلی خواندن (Reading) و نوشتن (Writing) تشکیل شده که هدف گذاری آنها برای آن است که توانایی تشخیص و استفاده از دستور زبان ها و کلمات سه درس قبل را در متون و نوشته ها تقویت کنند.

ویژگی های کتاب تاچ استون

کتاب Touchstone دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد که در ادامه آنها را به شما معرفی می کنیم.

تمرین های اضافی دستور زبان (Extra Grammar Practice) : تمرینات بیشتر در انتهای کتاب آمده است تا زبان آموزان بتوانند نکات کلیدی دستوری زبان را در هر درس به خوبی یاد بگیرند.

خطاهای رایج یادگیری زبان (Common Error Information) : این بخش که توسط محققان دانشگاه کمبریج طراحی شده است قصد دارد تا زبان آموزان را در مورد خطاهای معمول در حین یادگیری زبان آگاه کند.

تلفظ های صحیح (Sounds Right) : همچنین تمرینات و فعالیت های بیشتری برای بهبود و تقویت تلفظ ها در پایان کتاب آمده تا زبان آموز بتواند متناسب با سطح آموزشی کتاب با تلفظ لغات آشنا شود.

اگر شما تصمیم دارید تا به صورت دقیق به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید پیشنهاد می کنیم تا از این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان پکیج آموزش کتاب تاچ استون را دریافت نمایید و با مشاهده فیلم های آموزشی به صورت کامل زبان انگلیسی را فرا بگیرید. نکته بسیار مهمی که در مورد این دوره آموزشی وجود دارد این است که فیلم های آموزش کتاب تاچ استون به زبان فارسی تهیه شده است و بهترین منبع آموزشی برای افرادی است که می خواهند زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.