پکیج کامل آموزش انگلیسی محاوره ای

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
400 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

انگلیسی محاوره ای بخشی از زبان انگلیسی است و افراد زبان آموز قطعاً با آن آشنا هستند. شایان ذکر است که زبان محاوره ای با انگلیسی کتاب‌ها متفاوت است و هنگامی که افراد در بین دوستان با هم صحبت می‌کنند به شکل محاوره ای با هم گفتگو می کنند.

همچنین اگر شما در آموزشگاه‌های زبان و یا به صورت خودآموز زبان انگلیسی را تمرین کرده باشید بعد از مدتی متوجه می‌شوید که برخی از گفتگوها و مکالمه هایی که در کتاب‌ها و یا سریال ها و فیلم‌های خارجی مشاهده می‌کنید را به خوبی متوجه نمی‌شوید و به عبارت دیگر آن جملات برای شما آشنا نیست.

دقیقاً در اینجا مبحث شیرین انگلیسی محاوره ای مطرح می شود. ما در این بخش از فروشگاه برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی دیگر از مجموعه های آموزش زبان با عنوان پکیج کامل آموزش انگلیسی محاوره ای را در اختیار شما افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان قرار دهیم.

آموزش انگلیسی محاوره ای

مردم انگلیسی زبان هنگامی که با یکدیگر صحبت می‌کنند از کلمات و جملاتی استفاده می‌کنند که با انگلیسی دانشگاهی یا همان آکادمیک متفاوت است. به عنوان مثال شما در متون کتاب‌های آموزش انگلیسی مشاهده می‌کنید که در مکالمات صرفاً جملات رایجی که می‌دانید تکرار می شود. اما در انگلیسی محاوره ای شرایط به شکل دیگری است و شما باید آن را به خوبی یاد بگیرید.

نکته بسیاری مهمی که در این باره وجود دارد این است که یادگیری انگلیسی محاوره ای باعث می‌شود تا لهجه و تلفظ شما نیز تقویت شود و خیلی روان و سلیس انگلیسی را صحبت کنید. همچنین این مهارت به شما کمک می‌کند تا لیسنینگ قوی و خوبی داشته باشید و بتوانید منظور مخاطبی که با شما به زبان انگلیسی صحبت می‌کند را بفهمید.

فیلم آموزش کامل مکالمه انگلیسی محاوره ای یا همان انگلیسی کوچه بازاری

از این رو ما در این بخش از برنا اندیشان تصمیم داریم تا پکیج کامل آموزش انگلیسی محاوره ای را در اختیار شما افراد عزیز و علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی قرار دهیم تا بتوانید با دیدن این مجموعه آموزشی به صورت تخصصی انگلیسی محاوره ای را یاد بگیرید. همچنین پیشنهاد می شود به پکیج عبارات کوتاه انگلیسی مراجعه فرمایید.

شایان ذکر است که این پکیج آموزشی به زبان فارسی تدریس می‌شود و شما می‌توانید گام به گام با مدرس آموزشی همراه شوید و به خوبی انگلیسی محاوره ای را فرا بگیرید.این مجموعه آموزشی به صورت تصویری در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار می‌گیرد و می‌توانید با مشاهده فیلم‌های آموزشی مکالمه و گفتگوی محاوره را به خوبی فرا بگیرید.

انگلیسی محاوره ای چیست؟

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم زبان انگلیسی آنقدر گسترده است که افراد نمی‌توانند ادعایی در خصوص تسلط بر تمام بخش‌های آن را داشته باشند. به عنوان مثال ممکن است فردی سال‌های سال در کلاس‌های آموزش زبان شرکت کند و مکالمه خوبی هم داشته باشد اما هنگامی که با فردی بومی (Native) شروع به صحبت می‌کند نمی‌تواند برخی از عبارت ها را به خوبی متوجه شود. برای روشن شدن موضوع بهتر است مثالی بزنیم تا به خوبی متوجه تفاوت انگلیسی محاوره ای و انگلیسی آکادمیک شوید.

جمله ”.hello, how are you today? I hope you’re doing well” و ”?Hey man, what’s up? Everything good with you” به یک معنا هستند اما اولی به صورت آکادمیک و کتابی یا همان رسمی است و جمله دوم در انگلیسی محاوره ای به کار می رود. شایان ذکر است که افراد انگلیسی زبان همواره آنقدر مناسب صحبت نمی‌کنند و این موضوع را می‌توانید در فیلم‌ها و سریال هایی که به زبان انگلیسی هستند مشاهده نمایید. مثلاً اگر شما در یک سریال مکالمه بین دو نفر را گوش کنید به احتمال زیاد از جمله دوم که محاوره ای است استفاده می کنند.

انواع زبان انگلیسی محاوره ای

اگر به زبان خودمان نیز توجه کنیم با چنین موردی مواجه می شود. یعنی ما در کتاب‌ها و روزنامه‌ها به صورت رسمی متون را درج می‌کنیم اما در بین همکاران، دوستان و خانواده به شکل دیگری گفتگو می‌کنیم. در زبان انگلیسی نیز همین موضوع صادق است که به آن انگلیسی محاوره ای گفته می شود.در ادامه با برنا اندیشان همراه باشید تا شما را با انواع انگلیسی محاوره ای آشنا کنیم. همچنین پیشنهاد می شود تا به پکیج کامل آموزش کتاب آکسفورد ورد اسکیلز مراجعه فرمایید.

مکالمه عامیانه

این نوع گفتگو و مکالمه بسیار غیر رسمی و دوستانه است و هرگز نباید در مکان های رسمی از آن استفاده کنیم. همواره به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از زبان عامیانه نیازمند توجه به نوع مخاطب است. زیرا اگر شما بدون توجه به فرد مقابل تان شروع به صحبت محاوره ای از سبک عامیانه کنید می‌تواند باعث ناراحتی شخص شود. به عنوان مثال ما هنگامی که به دوستمان صحبت می‌کنیم خیلی راحت و غیر رسمی هستیم. اما اگر فرد مقابل ما یک شخص مسن یا سالمند باشد قطعاً از جملات بهتر و مناسب تری استفاده می کنیم. شایان ذکر است که به این نوع مکالمه در اصطلاح مکالمه کوچه بازاری نیز گفته می شود.

مکالمه غیر جدی

در مکالمه غیر جدی افراد به ساختار و گرامر زبان توجهی ندارند و از یک موضوع به سراغ موضوعات دیگر می روند. به طور کلی ما از این نوع گفتگو بیشتر در محیط های خانوادگی استفاده می کنیم.

مکالمه غیر جدی محل کار

در محیط کار ما با همکاران خود به صورت رسمی و جدی صحبت می‌کنیم اما می‌توانیم در برخی شرایط و با بعضی از افراد در هنگام نوشیدن چای یا قهوه خیلی غیر جدی‌تر صحبت کنیم. در‌واقع این نوع از مکالمه انگلیسی بین گفتگوی رسمی و غیر جدی قرار دارد. همچنین پیشنهاد می شود به پکیج آموزش کتاب تاچ استون مراجعه فرمایید.

چگونه به صورت محاوره ای انگلیسی صحبت کنیم؟

شروع یادگیری مکالمه انگلیسی

شما در هر سطحی از زبان باشید می‌توانید آموزش مکالمه انگلیسی را آغاز کنید. در حقیقت تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که در حین یادگیری زبان انگلیسی عادی خود برای هر جمله رسمی یک معادل غیر رسمی یا همان انگلیسی محاوره ای پیدا کنید. این کار موجب می‌شود تا بعد از مدتی جملات فراوانی که در مکالمات خیابانی استفاده می‌شود را یاد بگیرید. برای یادگیری بهتر می‌توانید در مقابل آینه با خودتان صحبت کنید و یا اگر به افراد بومی دسترسی داشته باشید و در محیط انگلیسی زبان باشید می‌توانید خیلی سریع‌تر انگلیسی محاوره ای را یاد بگیرید.

در مسیر یادگیری مکالمه انگلیسی باید همواره تمرین کنید و اشتباه کردن هراس نداشته باشید. این کار به شما کمک می‌کند تا اعتماد به نفستان افزایش یافته و در نهایت مکالمه انگلیسی شما تقویت می شود.

با توجه به مواردی که در قسمت بالا به آن‌ها اشاره کردیم اگر شما قصد دارید به صورت حرفه‌ای زبان انگلیسی را یاد بگیرید به شکلی که علاوه بر مکالمه های رسمی قادر باشید تا به زبان کوچه بازاری یا همان محاوره ای هم صحبت کنید پیشنهاد می‌کنیم تا از این قسمت از برنا اندیشان پکیج آموزش انگلیسی محاوره ای را دریافت کنید تا ۰ تا ۱۰۰ انگلیسی خیابانی یا همان محاوره ای را یاد بگیرید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.