پکیج آموزش کتاب Speak Now

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
1.5 گیگابایت
دسته بندی
500,000 تومان

کتاب Speak Now از جمله کتاب‌هایی است که در زمینه یادگیری زبان انگلیسی به زبان آموزان عزیز کمک می‌کند. هنگامی که افراد تصمیم می‌گیرند تا یک زبان جدید را یاد بگیرند خیلی سریع سؤال می‌کنند که دقیقاً چه زمانی می‌توانند به آن زبان صحبت کنند. شایان ذکر است که مکالمه و صحبت کردن در هر زبان به عنوان یکی از مهم‌ترین موارد اصلی شناخته می‌شود.

زیرا هنگامی که شما بتوانید به زبان انگلیسی صحبت کنید به این معناست که از توانایی بالایی در این زبان برخوردار هستید. ما در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا جامع‌ترین پکیج آموزش مجموعه کتاب‌های Speak Now را در اختیار شما افراد علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی قرار دهیم تا بتوانید صفر تا ۱۰۰ مکالمه زبان انگلیسی را به شکلی آسان یاد بگیرید.

آموزش کتاب Speak Now

زمانی شما می‌توانید به طور کامل به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید که از بهترین و جامع‌ترین منابع آموزشی استفاده نمایید. به عبارت دیگر هر زبان آموز باید به کامل‌ترین منابع آموزشی دسترسی داشته باشد تا از این طریق خیلی سریع‌تر زبان جدید را یاد بگیرد. مجموعه کتاب‌های Speak Now به‌به شکلی طراحی شده‌اند که می‌توانید خیلی سریع مکالمه زبان انگلیسی را فرا بگیرید و مسیر یادگیری زبان را سریع‌تر طی نمایید.

دوره جامع آموزش کتاب Speak Now

در این بخش از برنا اندیشان تصمیم داریم تا پکیج جامع آموزش مجموعه کتاب‌های Speak Now را در اختیار شما زبان آموزان عزیز و محترم قرار دهیم تا بتوانید خیلی سریع‌تر زبان انگلیسی را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید. شایان ذکر است که این دوره آموزشی به زبان فارسی تهیه شده است و مدرس آموزشی صفر تا ۱۰۰ کتاب Speak Now را به شما آموزش می دهد. همچنین پیشنهاد می‌شود به دوره جامع آموزش کتاب Passages مراجعه فرمایید.

آشنایی با مجموعه کتاب‌های Speak Now

با توجه به وجود منابع مطالعاتی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی مشاهده می‌کنیم که هر فردی در گام نخست دچار سردرگمی شده و نمی‌داند که دقیقاً از چه کتابی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کند. لازم به ذکر است که مجموعه کتاب‌های Speak Now در ۴ سطح طراحی شده است و جز مجموعه کتاب‌های زبان بزرگسالان محسوب می‌شود. کتاب Speak Now اولین دوره آموزشی مهارت مکالمه و برقراری ارتباط مخصوص بزرگسالان و نوجوانان است که توسط یکی از استادان برجسته حوزه آموزش زبان یعنی Jack C Richards تألیف شده و انتشارات آکسفورد آن را به چاپ رسانده است.

به یاد داشته باشید که شما زمانی می‌توانید به مهارت مکالمه به صورت کامل مسلط شوید که بتوانید در هر موقعیت و شرایطی اعم از زندگی روزمره و شرایط کاری به راحتی صحبت کنید. لازم به ذکر است که سر فصل های کتاب Speak Now به شکلی طراحی شده است که به شما کمک می‌کند تا بتواند در شرایط واقعی قرار بگیرید و در موقعیت های مختلف مکالمه را انجام دهید.

در‌واقع کتاب Speak Now لغات و واژگان جدیدی را به شما آموزش می‌دهد که باید از آن‌ها در شرایط جدید بهره ببرید و بتوانید به شکلی صحیح تمامی آن‌ها را بیان نمایید. این روش به زبان آموزان کمک می‌کند تا  به مرور زمان اعتماد به نفسشان به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.

کتاب Speak Now چه ویژگی هایی دارد؟

در قدم اول شما این توانایی را به دست می آورید که در موقعیت های مختلف زندگی اجتماعی به راحتی گفتگو کنید. در کنار این مورد باید اشاره شود که صدها موضوع کاربردی در زندگی روزمره وجود دارد که در کتاب Speak Now تمامی آن‌ها آموزش داده می‌شود.

لازم است اشاره شود که آموزش مهارت شنیداری، تلفظ، لهجه و گرامر و همچنین درک مطلب و نگارش نیز توسط کتاب Speak Now به شکلی نوین آموزش داده می‌شود. همواره به این نکته توجه داشته باشید که اگر شما جملات و عبارات جدیدی را برای استفاده در شرایط مختلف یاد بگیرید می‌توانید به راحتی مکالمه انجام دهید و این کار همواره در زمینه‌های مختلف به شما زبان آموزان کمک می‌کند.

در‌واقع باید اشاره شود که مجموعه کتاب‌های Speak Now در هر گام شما را با عبارت های جدیدی آشنا می‌کند که باعث می‌شود تا شما بتوانید در موقعیت ها و شرایط واقعی به راحتی گفتگو نمایید. زمانی که به این مورد اشاره می‌کنیم باید بیان شود که کتاب Speak Now از طریق کلیپ های آموزشی که برای زندگی روزمره طراحی شده است شما را وارد شرایط استاندارد گفتگو و مکالمه می‌کند و باعث می‌شود تا بتوانید مسیر جذاب یادگیری زبان انگلیسی را با انگیزه بالا ادامه دهید. همچنین تمرین‌های فراوانی در کتاب و سایت انتشارات آکسفورد وجود دارد که شما می‌توانید برای یادگیری بیشتر به آن‌ها مراجعه کنید تا بتوانید خیلی بهتر مطالب را یاد بگیرید.

تقویت مکالمه با کتاب Speak Now

همواره می‌شنویم که برای یادگیری زبان انگلیسی باید در محیط باشیم. البته که این حرف درست است اما با توجه به شرایطی که وجود دارد دیگر به عنوان یک الزام شناخته نمی‌شود. زیرا کتاب‌های Speak Now دارای متدی خلاقانه هستند و یادگیری زبان انگلیسی را برای شما بسیار آسان می‌کنند. همانطور که گفته شد به دلیل وجود تمرینات و کلیپ هایی که در این کتاب وجود دارد شما می‌توانید به شکلی Native زبان انگلیسی را در شرایطی استاندارد و واقعی یاد بگیرید.

کتاب اصلی Speak Now

هر ۴ سطح کتاب Speak Now از مبتدی تا متوسطه دارای یک کتاب اصلی است که در هر کتاب ۸ درس به صورت کامل موضوعاتی مانند زندگی روزانه، غذا خوردن، ارتباط با دیگران، زندگی در شهر و بسیاری دیگر از موضوعات آموزشی را درس می‌دهد. همچنین پیشنهاد می‌شود به پکیج آموزش اسپیکینگ زبان انگلیسی مراجعه فرمایید.

به طور کلی می‌توانیم اشاره کنیم که اگر ما در شرایط واقعی زندگی زبان انگلیسی را یاد بگیریم خیلی سریع‌تر می‌توانیم به این زبان مسلط شویم. در‌واقع کتاب Speak Now چنین امکانی را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا بتوانند از طریق قرار گرفتن در شرایط واقعی زبان انگلیسی را فرا بگیرند.

بررسی تخصصی کتاب‌های Speak Now

در سطح یک کتاب Speak Now شما با موضوعات پایه‌ای آشنا می‌شوید و در کنار آن نیز گرامر لازم برای مکالمه را به خوبی یاد می گیرید. هنگامی که شما وارد سطح دو کتاب می‌شوید شرایط به شکلی با شما همراه خواهد بود که می‌توانید مکالمه در موقعیت های مختلف زندگی را به خوبی یاد بگیرید.

آموزش تصویری کتاب های Speak Now

شایان ذکر است که در کتاب سوم Speak Now شما با موضوعات متنوعی آشنا می‌شوید که از طریق موقعیت های واقعی به شما کمک می‌کند تا بتوانید خیلی روان انگلیسی را صحبت کنید. زمانی که شما وارد کتاب چهارم Speak Now می‌شوید نکات پیشرفته ای به شما آموزش داده می‌شود که در نهایت شما به موضوعات متنوع مسلط می‌شوید.

در این زمان به راحتی مکالمه انگلیسی را انجام می‌دهید و عبارات جدیدی را یاد می گیرید. در‌واقع در سطح چهار شما با عبارت متنوع، گرامر کاربردی و همچنین واژگان بسیاری آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کند تا بتوانید به زبان انگلیسی گفتگو کنید و همچنین صحبت‌های مخاطب خود را نیز به خوبی متوجه شوید.

اگر شما علاقه دارید تا به صورت حرفه‌ای مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرید پیشنهاد می‌شود تا از این قسمت از برنا اندیشان پکیج جامع آموزش کتاب Speak Now را دریافت کنید تا به صورت کامل گفتگو به زبان انگلیسی را به شکلی تخصصی و واقعی یاد بگیرید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.