جملات امید دهنده چه تاثیری در زندگی دارد؟

جملات امید دهنده چه تاثیری در زندگی دارد؟

آیا جملات امید دهنده می تواند بر روی سلامت روان انسان تاثیر بگذارد؟ یعنی ما به کمک جملات امید دهنده می توانیم کیفیت زندگی مان را افزایش دهیم؟ اگر ما بخواهیم از تمامی شکست ها عبور کنیم لازم است تا امید را به زندگی مان بازگردانیم.

در واقع بسیاری از روانشناسان و مربیان سلامت روان به کمک جملات امید دهنده توانسته اند تا زندگی بسیاری از افراد را تغییر دهند. اگر شما نیز به اطراف خود بنگرید متوجه می شوید که افراد موفقی هستند که برای خودشان شعارهای امید بخشی را الگو قرار داده اند. بنابراین شما نیز می تواند به کمک جملات امید دهنده زندگی تان را تغییر دهید.

پس تا انتهای مقاله با گروه علمی برنا اندیشان همراه باشید تا به صورت کامل با تمامی جملات امید دهنده که می تواند کیفیت زندگی شما را ارتقا دهد آشنا شوید.

جملات امید دهنده چه تاثیری بر روی زندگی دارد؟

روانشناسانی که دارای رویکرد شناختی رفتاری هستند بر این عقیده اند که افکار انسان می تواند نوع احساسات و رفتار را به خوبی مشخص کند. یعنی هنگامی که شما دارای باورها و افکار مثبت باشید قطعا احساسات خوبی نیز در وجود شما خواهد بود.پیشنهاد می شود تا به پکیج جملات تاکیدی مراجعه نمایید.

در مقابل اگر مدام به حرف های منفی گوش کنید و دست از تلاش بردارید به صورت خودکار زندگی شما به سمت بی هدفی و پوچی حرکت می کند. از این رو باید اشاره شود که انسان ها به کمک افکار و باورهایی که دارند می توانند نوع احساس و رفتارشان را به خوبی تحت تاثیر قرار بدهند.

به همین دلیل هنگامی که شما در شرایط سخت و طاقت فرسا قرار می گیرید باید بتوانید افکارتان را به خوبی کنترل نمایید و به کمک آن حقیقت دنیای شما نیز تغییر می کند. در ادامه با برنا اندیشان همراه باشید تا به شما ۳۱ جمله امید دهنده که می تواند بر روی زندگی شما تاثیر بگذارد را معرفی کنیم.

در واقع شما به کمک جملات امید دهنده می توانید افکار منفی را از خودتان دور کنید و به سمت ارتقا سلامت روان حرکت کنید. اگر به صورت روزانه این جملات امید دهنده را با خودتان تکرار کنید قطعا بعد از مدتی تاثیر آنها را مشاهده خواهید کرد.

۳۱ جملات امید دهنده در زندگی

۱. من هرگز نمی توانم کاری کنم که شب فرا نرسد اما قطعا موفق می شود تا از تاریکی ها برای کشف زیبایی ها استفاده کنم. یعنی من در تاریکی ها می توانم ستاره ها را تماشا کنم و یعنی اینکه از تمامی فرصت ها به خوبی استفاده می کنم.

جملات امید دهنده چه کمکی به زندگی انسان می کند؟

۲. من منتظر نمی مانم تا اتفاق های خوب به سمتم حرکت کند، بلکه خودم تمامی اتفاقات و رخدادهای زیبا را رقم می زنم.

۳. در عمق قلبم به دنبال دانه ای مهر و محبت می گردم که بتوانم آن را به فردی دیگر هدیه کنم. یعنی من به دیگران زیباترین گل ها را هدیه می دهم که این گل می تواند فیزیکی را غیر فیزیکی باشد.

۴. همواره از گذشته عبرت میگیرم و با زندگی در حال برای آینده ای روشن برنامه ریزی می کنم.

۵. امیدواری برای افرادی است که شجاعت و جرات فراوانی دارند تا بتوانند رویاهایشان را به واقعیت تبدیل کنند. بنابراین امیدواری به تخیلات و رویاهایی که دارم مربوط است.

۶. همیشه برای سخت ترین اتفاقات آماده هستم اما انتظار وقایع خوب را دارم و نسبت به آینده نیز خوشبین هستم. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله مثبت اندیشی در زندگی را مطالعه نمایید.

۷. هیچ وقت زندگی خودم را قضاوت نمی کنم و از طبیعت الهام می گیرم، زیرا همواره روشن ترین اتفاقات بعد از تمام شدن تاریک ترین دقایق به وجود می آید.

۸. هرگز حوادث موجب نمی شود تا آینده من رقم بخورد، بلکه این اعتماد به نفس من است که باعث می شود تا بتوانم آینده را به خوبی بسازم.

۹. امیدواری در زندگی هرگز از من دور نمی شود و این من هستم که انتخاب می کنم تا آن را ترک کنم و یا همواره با امید زندگی کنم.

۱۰. اگر بخواهم دنیا یا جهان را تغییر دهم نیازی نیست تا دیگران را تغییر دهم، بلکه برای شروع تمامی تغییرات نیاز است که از خودم شروع کنم.

۱۱. من مانند فردی هستم که بدون کلمات هم قادر است تا آواز بخواند. از این رو حتی اگر تمامی زندگی ام را هم از دست بدهم باز هم امید در کنارم است و با قدرت از نو شروع می کنم.

۱۲. آینده ای روشن در انتظارم است و می دانم که بهترین خاطرات را در پیش دارم. به همین دلیل به خاطر ترس از شکست کاری نمی کنم که لذت به دست آوردن موفقیت ها را از دست بدهم.

۱۳. اگر دقت کنید یک کشتی بزرگ هرگز بر روی یک لنگر کوچک تکیه نمی کند. از این رو امید اندک نمی تواند به شما در زندگی کمک کند.

۱۴. هر زمانی که با شکست روبرو شدم دو کار را می توانم انجام دهم. یا این که اجازه دهم کنترل زندگی ام به دست شکست باشد و خودش آن را هدایت کند. یا این که با قدرت کنترل آن را به دست بگیرم و از آن به عنوان فرصتی برای یادگیری بهتر استفاده کنم. همچنین پیشنهاد می شود تا مقاله تکنیک های افزایش شانس را مطالعه فرمایید.

۱۵. در زندگی هر فردی پستی ها و بلندی های زیادی وجود دارد. در واقع زندگی مانند یک سفر اکتشافی است که صرفا نباید به مقصد آن فکر کرد. بلکه باید از تک تک لحظاتی که در پیش داریم نهایت استفاده را کنیم و اجازه ندهیم ناامیدی بر ما چیره شود. زیرا اگر دقت کنید در کنار شکست و ناامیدی باز هم رخدادهای خوبی وجود دارد که ما را به اوج می رساند.

۱۶. زندگی شامل تمامی آموزش ها، اشتباهات، رشد و تحمل، تمرین صبر و تلاش مداوم است که به کمک آنها می توانیم به نتیجه دست پیدا کنیم.

۱۷. ظرفیت انسان برای پذیرش امید بسیار شگفت انگیز است و این موضوع یکی از حقیقت های زندگی است. به یاد داشته باشید که امید موجب می شود تا مقصد مد نظرتان واضح و روشن باشد و انرژی کافی برای رسیدن به آن را به شما می دهد.

۱۸. اگر شما امیدتان را از دست بدهید به این معناست که تمام چیزی که در زندگی داشته اید را از دست داده اید. البته لازم است اشاره شود که در اوج تمام ناامیدی ها نیز باز هم امیدواری وجود دارد.

۱۹. شایان ذکر است که اگر شما به امید فردای خوش باشید می توانید تمام دیروزهایی که از دست داده اید را جبران کنید.

۲۰. همواره به یاد داشته باشید که اگر در زندگی کاری برای انجام دادن، جیزی برای دوست داشتن و موضوعی برای امیدواری داشته باشید قطعا قادر هستید تا یک زندگی شاد را تجربه کنید. چرا که این سه موضوع در واقع ۳ اصل ضروری برای داشتن یک زندگی بسیار شاد است.

۲۱. اگر در زندگی چیزی را خواستی و نتوانستی به آن برسی هرگز امیدت را از دست نده. همواره به خداوند امیدوار باش و بدان که او در هر لحظه در کنار تو بوده و بهترین ها را برایت می خواهد. همچنین لازم است تا مقاله قانون باور را بخوانید.

۲۲. جسارت در زدن را داشته باش، زیرا در به روی کسی باز است که جسارت در زدن را داشته باشد. بنابراین هرگز ناامید نشو و با جسارت و شجاعت بالا تمامی درهای زندگی را به صدا در بیاور.

۲۳. هر زمان که تمام انسان ها ناامید می شوند سایر افراد موفق با سرعت بالایی به دویدن ادامه می دهند تا به بتوانند به اهدافی که دارند برسند.

۲۴. به دیگران مهربانی و عطوفت هدیه کنید، چرا که حتی یک حرف کوتاه امید دهنده می تواند مسیر تازه ای را در زندگی افراد باز کند و باعث ایجاد تغییر در زندگی آنها شود.

تغییر سبک زندگی به کمک جملات امید دهنده

۲۵. به یاد داشته باش که زندگی بسیار زیباست و امروز را در کنار خداوند بسپار و فردا را به او بسپار و بدان که بهترین ها در انتظارت خواهد بود.

۲۶. همانطور که میدانید هرگز نمی توانیم در تاریکی ها ستاره ها را مشاهده کنیم. اما به محض آنکه تاریکی فرا می رسد ما قادر هستیم تا درخشش تمامی ستاره را به صورت واضح ببینیم.

۲۷. اگر می خواهید موفق شوید باید بدانید که از یک شکست به سمت یک شکست دیگر حرکت کنید.

۲۸. همواره به یاد داشته باشید که بالاخره شب به اتمام می رسد و در نتیجه صبح جدیدی آغاز می شود که بسیار شاداب و با نشاط خواهی بود.

۲۹. اگر تمام گل های یک باغ را بچینی باز هم بدان که بهار متوقف نمی شود و طبیعت به کارش ادامه می دهد.

۳۰. دو اصل اساسی در زندگی تمام انسان ها امید و ایمان است که به کمک آنها می توانیم به سمت خوشبختی حرکت کنیم. از این رو همواره باید مراقب باشیم که هرگز ایمان و امید را در زندگی مان از دست ندهیم.

۳۱. لازم به ذکر است که امید و رویا هرگز تاریخ انقضا ندارند و اگر شما بارها و بارها شکست بخورید می توانید مجدد از نو زندگی تان را آغاز کنید.

نتیجه گیری

در پایان لازم است اشاره شود که مقصود اصلی تمامی این جملات داشتن امید و ایمان به زندگی است. یعنی لازم است تا در ابتدا تمامی انسان ها بدانند که در این دنیا باید امیدوار باشیم و هرگز به دلیل مشکلاتی که به وجود می آید خودمان را شکست خوره فرض نکنیم.

در کنار آن لازم است تا تلاش کردن را برای رسیدن به اهدافمان داشته باشیم که بتوانیم سبک زندگی ما را ارتقا دهیم. اگر شما قصد دارید تا به فرد موفقی تبدیل شوید لازم است تا تمامی موانعی که در سر راهتان وجود دارد را شناسایی کنید و برای رسید به اهدافتان تلاش کنید.

به یاد داشته باشید که صرفا تکرار جملات امید دهنده موجب نمی شود تا بتوانیم به سمت خوشبختی حرکت کنیم و نیاز است تا سعی و تلاش را هم به کار ببریم.همواره باید برای رسیدن به اهدافی که در زندگی داریم به خوبی برنامه ریزی کنیم و کار را از جایی شروع کنیم.

دسته‌بندی‌ها