پکیج آموزش زبان اندونزیایی به صورت گام به گام

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
500 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

زبان اندونزیایی در کشور اندونزی به عنوان زبان رسمی شناخته می شود. این زبان همان گویش معیار زبان مالایی است که پس از به استقلال رسیدن اندونزی در سال ۱۹۴۵ به عنوان زبان رسمی پذیرفته شد. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از پکیج های آموزش زبان با عنوان پکیج آموزش زبان اندونزیایی به صورت گام به گام را در اختیار شما دوست داران یادگیری این زبان قرار دهیم تا بتوانید با مشاهده مجموعه فیلم های آن به تسلط کامل در این زبان برسید.

پکیج آموزش زبان اندونزیایی به صورت گام به گام

شما علاقه مندان به زبان اندونزیایی با این دوره آموزشی به صورت حرفه ای بر لغات و دستور زبان و جملات و همچنین اصطلاحات پرکاربرد اندونزیایی تسلط پیدا می کنید.

در زبان اندونزیایی به آن  Bahasa Indonesia گفته می شود و نزدیکی زیادی با زبان مالایی دارد و به طور کلی می توان گفت کسانی که به این دو زبان صحبت می کنند می توانند با یکدیگر نیز به راحتی گفتگو کنند و آن را درک نمایند.

دوره جامع آموزش زبان اندونزیایی
دوره جامع آموزش زبان اندونزیایی

با این که در مناطق مختلف کشور اندونزی برای خودشان زبان و گویش خاصی دارند مانند جاوه ای، بالیایی و سوندایی، با این حال تمام اهلی کشور به صورت خیلی روان به زبان اندونزیایی صحبت می کنند.

از جمله مواردی که در رابطه با این زبان باید به آن اشاره کنیم این است که تمام آموزش های رسمی و برنامه های تلویزیونی این کشور به زبان اندونزیایی است. حتی اندونزی تبارهای کشور تیمور شرقی و سورینامی نیز به این زبان تکلم می کنند.

آشنایی با کشور اندونزی

اندونزی کشوری است که در آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه قرار دارد و پایتخت آن هم شهر جاکارتا است و با جمعیتی حدود ۲۷۰ میلیون نفر به عنوان چهارمین کشور پرجمعیت دنیا شناخته می شود، واحد پول این کشور هم روپیه است. در رابطه با نام این کشور باید بگوییم که واژه اندونزی  از زبان لاتین به صورت ایندوس و در یونانی به صورت نسوس به معنای جزیره آمده است. البته نام امروزی این کشور مربوط به قرن ۱۸ میلادی است یعنی زمانی که این کشور به استقلال رسید و تلفظ آن هم از زبان فارسی از زبان فرانسوی آمده است.

شناخت کشور اندونزی
شناخت کشور اندونزی

یکی از نکات مهم تاریخی که در رابطه با این ناحیه از دنیا وجود دارد این است که انسان جاوه ای که مربوط به ۲ میلیون سال پیش تا ۶۰۰ هزار پیش می شده است در این منطقه زندگی می کرده است و سنگواره های آن نیز آن را تایید می کند که اندونزی از نظر تاریخی قدمت بالایی دارد.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش زبان مالزیایی به صورت کامل


آشنایی با الفبای زبان اندونزیایی

در رابطه با سامانه نوشتاری این زبان باید بگوییم که اندونزیایی از خط لاتین استفاده می کند و این خط در آغاز بر اساس الفبای هندی بود و کماکان هم شباهت هایی به آن دارد ولی نکته ای که وجود دارد این است که هم خوان ها مشابه الفبای زبان ایتالیایی نشان داده می شود. الفبای اندونزیایی دارای ۲۶ حرف است و حروف Q, V, X فقط در کلماتی که وام واژه هستند و از دیگر زبان ها وارد این زبان شده اند به کار می روند.

الفبای زبان اندونزیایی
الفبای زبان اندونزیایی

نگاهی به وام واژه ها در اندونزیایی

این زبان تحت تاثیر زبان هایی چون انگلیسی، هلندی، چینی، عربی، تامیلی، سانسکریت، پرتغالی، فارسی و هندی است و تمامی این زبان ها بر زبان اندونزیایی تاثیر گذاشته اند. طبق تحقیقاتی که در این خصوص انجام شده مشخص گردیده که در زبان اندونزیایی نوین تقریبا حدود ۷۵۰ وام واژه از زبان سانسکریت، هزار وام واژه از زبان عربی، تعدادی دیگر از زبان های فارسی و عبری، چیزی حدود ۱۲۵ وام واژه از زبان های پرتغالی، اسپانیایی و ایتالیایی و تقریبا ۱۰ هزار وام واژه هم از زبان هلندی وارد این زبان شده است ولی نکته مهمی که وجود دارد این است که اکثر واژگان در زبان اندونزیایی از زبان آسترونزیایی ریشه گرفته اند.

آشنایی با الفبای مالایی

الفبای اندونزیایی یا همان الفبای مالایی که در برونئی، مالزی و سنگاپور به آن ulisan Rumi گفته می شود که معنای آن نوشتار رومی است و در اندونزی هم به آن Aksara Latin می گویند که معنای آن خط لاتین است از ۲۶ حرف بدون تغییر از الفبای لاتین و بدون هیچ حرکت گذاری تشکیل شده است.

الفبای اندونزیایی در کنار الفبای جاوی یکی از دو سیستم نوشتاری زبان مالایی است. باید بیان کنیم که الفبای لاتین در کشور اندونزی به عنوان زبان اندونزیایی، در کشور مالزی به عنوان زبان مالزیایی و در کشور سنگاپور هم تنها الفبای رسمی است و در کشور برونئی هم در کنار جاوی یکی از دو الفبای رسمی است.

حروف الفبای مالایی

این الفبا دارای ۲۶ حرف است و نکته ای که وجود دارد این است که نام حروف در اندونزی از نام حروف الفبای هلندی پیروی می کند این در حالی است که در سایر کشورها از نام حروف الفبای زبان انگلیسی پیروی می شود.

نگاهی به فرهنگ کشور اندونزی

در شهر بالی که یکی از جزایر توریستی کشور اندونزی است هنر نقاشی قدمت طولانی دارد. به دلیل تعاملاتی که هنرمندان با نقاشان اروپایی داشتند باعث شد تا این هنر در این کشور شکل بگیرد. همچنین در اندونزی موسیقی دارای انواع گوناگونی است ولی معروف ترین سبک آن موسیقی گاملان است که به عنوان موسیقی سنتی دربارهای جاوه و بالی نیز شناخته می شود.

فرهنگ و زبان کشور اندونزی
فرهنگ و زبان کشور اندونزی

آیا یادگیری زبان اندونزیایی آسان است؟

در رابطه با این سوال که آیا یادگیری این زبان آسان است باید بگوییم که به دلیل آنکه الفبای اندونزیایی ۲۶ حرف دارد و تلفظ آن ها هم بسیار آسان است، می توان گفت که یادگیری زبان اندونزیایی هم آسان است.

برای یادگیری زبان اندونزیایی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

اولین نکته ای که در رابطه با یادگیری تمامی زبان ها وجود دارد این است که در قدم اول شما باید به یادگیری آن زبان علاقه مند باشید و اگر این علاقه وجود داشته باشد بی شک شما می تواند آن زبان را فرا بگیرید.

اگر شما زبان اندونزیایی را بدانید زمانی که به کشورهای اندونزی، مالزی، برونئی و تیمور شرقی مسافرت می کنید می توانید به راحتی با مردم ارتباط بگیرید و آنها صحبت کنید و این موضوع که شما با زبان رسمی آن ها با آن ها صحبت کنید بهترین امتیازی است که در هر کشوری به حساب می آید و باعث می شود تا آن ها به شما اعتماد کنند و متوجه می شوند که شما به فرهنگ و زبان آن ها احترام می گذارید.

البته یکی از نکاتی در رابطه با کشور تیمور شرقی وجود دارد این است که چون در این کشور زبان پرتغالی هم به عنوان زبان رسمی شناخته می شود اگر شما به زبان پرتغالی تسلط داشته باشید می توانید به راحتی با آنها صحبت کنید و برای یادگیری زبان پرتغالی می توانید پکیج آموزش قدم به قدم زبان پرتغالی را از وب سایت برنا اندیشان دانلود نمایید.

نکته دومی که در خصوص یادگیری زبان اندونزیایی نیاز است که به آن توجه کنید این است که شما باید به هدفتان متعهد باشید، شما باید بدانید که هر کاری زمان بر است و لازم است تا شما به تصمیم تان پایبند باشید و به طور مستمر آن را ادامه دهید تا به صورت کامل آن را یاد بگیرید، دقیقا مشابه ورزش بدنسازی که در روز اول شما دچار بدن درد می شوید و اگر به تمرین ادامه ندهید و دیگر به باشگاه نروید شما هرگز به یک ورزشکار تبدیل نخواهید شد.

در خصوص یادگیری زبان هم به این صورت است که ممکن است در اواسط یادگیری شما با عبارات و جملاتی روبرو شوید که کمی سخت و پیچیده باشد ولی شما هرگز نباید تسلیم شوید و فرایند آموزش را متوقف کنید بلکه شما باید تمرین خودتان را بیشتر کرده و به یادگیری ادامه دهید تا در انتها به نتیجه برسید که این امر مسلما با استمرار تمرین اتفاق می افتد.

جغرافیای زبان اندونزیایی
جغرافیای زبان اندونزیایی

سومین نکته در خصوص یادگیری زبان اندونزیایی این است که در این زبان هم مانند زبان ها لاتین و پرتغالی دقیقا همانطور که نوشته می شود هم خوانده می شود و همین موضوع بسیار به فرایند یادگیری کمک می کند تا بتوانید خیلی سریع این زبان را یاد بگیرید.

نکته چهارم به این موضوع مربوط است که در زبان اندونزیایی بر خلاف زبان انگلیسی شما باید مصوت ها را به یک شکل تلفظ کنید در حالی که در زبان انگلیسی وضع به این شکل است که مصوت ها به صورت های مختلف تلفظ می شود که در پکیج آموزشی به صورت کامل این موارد آموزش داده می شود.

نکته پنجمی که باید بیان کنیم این است که اول از همه شما باید ساده ترین چیزها را یاد بگیرید چرا که وقتی شما عبارات ساده ای که به صورت روزمره در این زبان به کار می رود را بدانید و بتوانید با مردم به صورت راحت صحبت کنید اعتماد به نفستان افزایش پیدا می کند که باعث می شود تا برای ادامه یادگیری انگیزه داشته باشید. در پکیج آموزش زبان اندونزیایی به صورت کامل شما را با تمامی این عبارات و اصطلاحات آشنا خواهیم کرد.

در نکته ششم به شما یک راهکاری را نشان خواهیم داد که باعث می شود تا بتوانید هر زبانی را به راحتی یاد بگیرید، بهترین کاری که برای یادگیری زبان می توانید انجام دهید این است که خودتان را با زبانی که در حال یادگیری آن هستید محاصره کنید به این معنا که از نوشته ها و عبارات آن زبان در اتاقتان استفاده کنید، موسیقی و یا پادکست های اندونزیایی گوش دهید و سعی کنید در محیطی که هستید هر چیزی که مربوط به یادگیری آن زبان است در معرض دید شما باشد، برای مثال فیلم هایی را مشاهده کنید که به آن زبان پخش می شود و یا حتی به آن زبان زیرنویس شده است، این کار باعث می شود تا انگیزه شما در یادگیری بالا رود.

شما باید توجه کنید که برای یادگیری زبان لازم است تا تمرینات شما مستمر و ادامه دار باشد چرا که زمانی شما می توانید به صورت روان به یک زبان صحبت کنید که همواره از آن زبان در زندگی خودتان استفاده کنید و این تمرین است که باعث رشد شما می شود.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.