پکیج آموزش طراحی به روش اندرو لومیس

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
2 گیگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

یاد گرفتن طراحی توسط استادان برجسته ای که در این حوزه فعالیت می کنند به شما کمک می کند تا بتوانید به صورت گام به گام تمام جزئیات نقاشی را فرا گرفته و بتوانید زیباترین و خلاقانه ترین اثرات را بر روی بوم نقاشی پیاده نمایید. در این بخش از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا یکی از پکیج های آموزش نقاشی با عنوان آموزش طراحی به روش اندرو لومیس را در اختیار شما علاقه مندان به نقاشی و طراحی قرار دهیم.

دوره جامع آموزش طراحی به سبک اندرو لومیس

این پکیج آموزشی به شما کمک می کند تا بتوانید از چیزی که می خواهید را به راحتی کشیده و از صفر تا 100 هر طرحی را به صورت تخصصی نقاشی نمایید.

در هزاران سال گذشته علوم مختلفی در راستای استفاده بشر به وجود آمده اند، این علوم شامل کشاورزی، ریاضیات، فیزیک، هندسه، شیمی و هنر می باشند.

آموزش نقاشی به سبک اندرو لومیس
آموزش نقاشی به سبک اندرو لومیس

از گذشته تا کنون دانشمندان زیادی بوده اند که پایه گذار قوانین خاصی در چنین علومی بوده اند. مثلا آلبرت اینشتین با پایه گذاری نظریه نسبیت توانست دریچه جدیدی را از فیزیک به دیگران نشان دهد. یا لئوناردو داوینچی توانست با ارائه چندین تابلو یک سبک جدیدی در تاریخ هنر ایجاد نماید.

البته تمامی این موارد به این نکته می رسند که علم در هر روز در حال رشد و پیشرفت است و نمی توان از ان جلوگیری کرد و باید خودمان را با این موضوع سازگار نماییم.

در هنر ما سبک هایی از قبیل سیاه قلم، رنگ روغن، پاستل، خودکار رنگی، خودکار تک رنگ، مداد رنگی و نقاشی دیجیتال را داریم. هر یک از این تکنیک های مطرح شده سبک و سیاق خودشان را دارند و همه آن ها از یک سری اصول پیروی می کنند که یکسان است.

در علم طراحی ما می توانیم کارمان را با کشیدن یک خط راست شروع کنیم به طوری که از ترکیب چندین خط راست می توانیم یک مکعب، مربع، مستطیل، لوزی پدید بیاوریم.

در پکیج آموزش طراحی به روش اندرو لومیس ما می توانیم بر ساختار طراحی تسلط کاملی به دست آوریم.


پیشنهاد ویژه : پکیج آموزش نقاشی بارگ به صورت جامع


اندرو لومیس یک طراح و تصویرگر معروف در قرن 20 میلادی می باشد. سبکی که او طراحی کرده اکثرا توسط بسیاری از نقاشان و معلمان طراحی مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا شما می توانید با استفاده از 3 الی 4 دایره یک صورت بکشید یا اینکه بتوانید با اشکالی چون مستطیل، لوزی و دایره و حتی شکل تخم مرغ بتوانید هر تصویری و هر چهره ای که بخواهید طراحی کنید.

در طراحی به سبک لومیس شما باید چندین نکته را رعایت کنید که عبارتند از:

اندازه گیری زوایه ها

به طور کلی اگر شما بخواهید کمپوزیسیون را در طراحی پیاده سازی کنید باید بتوانید زاویه های تصویر مورد نظرتان را به دست آورید. اکثر طراحان این کار را با نوک مداد طراحی و یا کل مداد انجام می دهند، مثلا وقتی یک طراح بخواهد به طور زنده یعنی از روی مدل طراحی کند می تواند با استفاده از نوک مداد نسبت زوایای چهره را بر روی ورق نقاشی پیاده سازی نماید.

اندرو لومیس در این سبک توانسته ساختار کلی طراحی به خصوص طراحی چهره را به جهانیان معرفی کند، به طوری که اکثر نقاشان سبک اندرو لومیس را آسان ترین روش طراحی در میان سایر روش ها می دانند.

حجم دهی

در سبک طراحی به روش اندرو لومیس حجم دهی بسیار آسان است. مثلا وقتی شما موی سر را طراحی کردید می توانید فقط با نوک مدادتان یک سری سایه ها و هاشور را ایجاد نمایید، به طوری که آنقدر این کار را انجام دهید تا به حجمی که می خواهید برسید.

ایجاد ساختار

با توجه به نکته مطرح شده در بالا بعد از این که شما توانستید زاویه ها را به دستی اندازه گیری کنید و حجم درستی را بر روی کار پیاده سازی نمایید حالا باید نسبت به عکس مرجع تان ساختارهایی را بر روی نقاشی تان پیاده سازی کنید تا طرحی شبیه عکس تان داشته باشید که اندرو لومیس در این قسمت با ایجاد کنتراست میان نور و سایه به خوبی یک نقاشی هایپر رئال را پدید می آورد. البته رسیدن به هایپر رئال با استفاده از سبک اندرو لومیس زمان زیادی را می طلبد.


پیشنهاد ویژه : دوره جامع آموزش نقاشی هایپر رئال


طراحی اعضای صورت به سبک لومیس

اندرو لومیس در طراحی چهره سبک خاص خودش را دارد، او برای کشیدن سر، سر را مثل یک تخم مرغ تصور می کند به طوری که کنتراست بین نور و سایه رعایت شده باشد و با استفاده از اندازه گیری ها و زاویه های درست بتوانیم اعضای چهره را به درستی روی این تخم مرغ جایگذاری کنیم.

طراحی بینی

در طراحی بینی، اندرو لومیس بینی را به صورت یک مستطیل عمودی تصور می کند و زیر بینی را در قالب چند هلال به تصویر می کشد به طوری که دو تا از این هلال ها سوراخ بینی و بقیه هلال ها مربوط به نور و سایه و کنتراست میان این دو می باشد. البته این کنتراست تا مرز پیشانی ادامه دارد.

طراحی ابرو

اندرو لومیس، طراحی ابرو را به سبک کشیدن اشکال هندسی انجام می دهد، بنابر عکس مرجع در سبک لومیس شما می توانید ابرو را ترکیبی از یک مستطیل کشیده و یک مثلث کوچک در نظر بگیرید به طوری که نسبت به چشم یک زاویه تند ایجاد نماید.

طراحی چشم

اندرو لومیس در طراحی چشم از یک سری تصاویر کمک می گیرد که این تصاویر اغلب دایره و هلال هستند و این هلال ترکیبی از نیم دایره و بیضی می باشد به طوری که دایره مردمک چشم را در بر می گیرد و بقیه اشکال سایر اجزای چشم را پوشش می دهند.

طراحی گوش

اندرو لومیس در کشیدن گوش سعی می کند با رسم چند خط در ابتدا آناتومی گوش را به تصویر درآورد سپس با ایجاد نور و سایه و کنتراست میان این دو به حجم گوش مطابق تصویر مرجع می رسد.

طراحی دهان

اندرو لومیس در رسم دهان از دو مستطیل کمک می گیرد به طوری که این مستطیل ها مطابق با عکس مرجع کوچک تر و بزرگتر می گردند.

طراحی ریش و سبیل

در طراحی ریش و سبیل اندرو لومیس با استفاده از پهنای مداد طراحی، حجم ریش و سبیل را می سازد به طوری که نسبت به عکس مرجع هر تار ریش و یا سبیل باید در جهت خودش قرار بگیرد.

پکیج آموزش نقاشی به روش اندرو لومیس
پکیج آموزش نقاشی به روش اندرو لومیس

طراحی لباس و پارچه

در طراحی لباس اندرو لومیس نسبت به ساختاری که لباس دارد، لباس را طراحی می کند. مثلا اگر طراح بخواهد یک پارچه ای که بر روی یک جا آویزان است را طراحی کند باید تمامی چین و چروک های پارچه را در نظر بگیرد و کنتراست نور و سایه را رعایت نماید تا به حجم پارچه برسد. در طراحی لباس های چرم و شلوار لی نیز از این امر استفاده می شود ولی باید در این دو بیشتر کنتراست میان نور و سایه را مورد توجه قرار داد.

طراحی طبیعت بی جان

در طراحی طبیعت بی جان، اندرو لومیس نسبت به ساختار چیده شده یک طرح اولیه را روی بوم پیاده سازی می کند سپس با توجه به سایه ها و نورها و جهت های طبیعت بی جان شروع به ساخت و ساز و حجم پردازی می نماید. البته در این زمینه باید دقت کنیم که بحث کنتراست میان نور و سایه در طراحی به روش لومیس بسیار مهم است.

طراحی حیوانات

در طراحی حیوانات، اندرو لومیس از تکنیک طراحی چهره انسان کمک می گیرد، به طوری که فقط چند نکته باید به آن اضافه کند و این نکات شامل موارد زیر است :

نوع پوست حیوانات : مانند پوست خزدار و یا حیوانات شاخ دار که باید حجم سازی بسیار دقیقی در این زمینه انجام گیرد.

حرکت حیوانات

آناتومی حیوانات

شما عزیزان می توانید دروه جامع آموزش طراحی به روش اندرو لومیس را دانلود نموده و با مشاهده پکیج آموزش به صورت کامل بر این سبک از نقاشی مسلط شوید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.