آموزش چت کردن با پسر مورد علاقه

آموزش چت کردن با پسر مورد علاقه

چت کردن با پسر یکی از مهارت هایی است که دختران باید به خوبی آن را یاد بگیرند. زیرا برخی از آن‌ها سؤال می‌کنند که بهترین جمله برای شروع چت با یک پسر چیست؟ شایان ذکر است که علاقه‌مند شدن صرفاً مربوط به آقایان نمی‌شود و خانم‌ها نیز گاهی اوقات ممکن است به فردی علاقه داشته باشند و بخواهند که به او ابراز علاقه کنند.

با توجه به تغییراتی که در سبک زندگی رخ داده است ممکن است دختر و پسر در فضای مجازی با هم آشنا شوند و این موضوع با توجه به وضعیت موجود می‌تواند طبیعی باشد. برخی از دختران هنگامی که به پسری علاقه‌مند می‌شوند می‌خواهند بدانند که چگونه باید با او چت کنند و علاقه دارند تا تکنیک های چت کردن با پسر را یاد بگیرند.

البته باید اشاره شود که بسیاری از خانم‌ها از این امر خجالت می‌کشند و واقعاً نمی‌دانند که چگونه باید سر صحبت را با فرد مقابل باز کنند و به همین دلیل ما در این بخش از برنا اندیشان تصمیم داریم تا چگونه چت کردن با پسر را به شما افراد علاقه آموزش دهیم تا بتوانید با عبارت ها و واژگانی که برای چت کردن به آن‌ها نیاز دارید را به خوبی یاد بگیرید.

عشق مجازی

همانطور که می‌دانید در گذشته انسان‌ها به شکل‌های حضوری و سنتی با یکدیگر آشنا می‌شدند و هیچگونه فناوری و تکنولوژی خاصی در این زمینه وجود نداشته است. حتی ممکن است گاهی اوقات برخی از دختر و پسرها برای یکدیگر نامه می‌نوشتند و از این طریق به فرد مورد نظرشان ابراز علاقه می‌کردند.

شایان ذکر است که تکنولوژی بر تمامی ابعاد زندگی و مقوله عشق نیز تأثیر می‌گذارد. هنگامی که افراد عاشق برای هم نامه ارسال می‌کردند قصد داشتند تا از این طریق احساساتشان را به یکدیگر ابراز کنند. چرا که صحبت کردن به صورت مستقیم برای افراد سخت است و صرفاً از طریق نوشتن قادر بودند که احساساتشان را به فرد مورد علاقه شان ابراز کنند.

چگونه با پسر مورد علاقه مان چت کنیم؟

بعد از مدت‌ها که تلفن رایج گردید، دختر و پسرهای عاشق از این وسیله برای ارتباط با هم استفاده می‌کردند و به مرور زمان که موبایل در بین افراد فراگیر شد رابطه  و عشق مجازی نیز بین انسان‌ها ایجاد گردید. البته آسیب های مربوط به رابطه هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی وجود دارد و به دلیل شرایطی که در فضای مجازی وجود دارد، میزان آسیب ها نیز به مراتب بیشتر می‌شود و به همین دلیل دختران و پسران باید نسبت به این موضوع بسیار آگاه باشند تا دچار مشکلات و اختلالات روانی نشوند.

مهارت های ارتباطی در فضای مجازی

به طور کلی روابط اجتماعی نوعی مهارت است که هر فردی باید به خوبی آن‌ها را یاد بگیرد. دخترانی که قصد دارند تا چت کردن با پسر مورد علاقه شان را در فضای مجازی یاد بگیرند در‌واقع می‌خواهند مهارت روابط اجتماعی را بیاموزند تا بتوانند از این طریق به فرد مورد نظرشان را به دست بیاورند.

شایان ذکر است که دختران می‌توانند از طریق یادگیری مهارت چت کردن با پسر کاری کنند که خیلی راحت آن دل آن پسر را به دست آورند. لازم به ذکر است که زنان در چت کردن باید مهارت خوب شروع کردن را بیاموزند که این موضوع ارتباطی با مؤدب بودن ندارد و در واقع باید چگونگی شروع و به کارگیری اصطلاحات در این شرایط را یاد بگیرند.

تکنیک های شروع چت کردن با پسران

به یاد داشته باشید که در بسیاری از مواقع صحبت کردن یا چت کردن با فرد مورد علاقه نیاز به فرمول خاصی ندارد و صرفاً شما باید یک مکالمه خوب را آغاز کنید که برای فرد مقابل آزار دهنده نباشد. شایان ذکر است که واژگان همواره می‌توانند یکی از بهترین راه‌ها برای شروع یک چت با پسران باشد و در نهایت ارتباط شما را با فرد مورد نظرتان عمیق گرداند.

به یاد داشته باشید که در فضای مجازی همواره باید در انتخاب واژگان بسیار محتاطانه عمل کنید زیرا در هنگام چت کردن با پسر شما یکدیگر را مشاهده نمی‌کنید و همین موضوع می‌تواند باعث شود تا با کوچکترین صحبت اشتباهی دچار سو تفاهم شوید.در واقع شما باید به نحوی با پسران صحبت کنید که ذهنش درگیر شود تا او ترغیب شود که گفتگو با شما را ادامه دهد. در ادامه شما را با تعدادی از جملات آشنا می‌کنیم که می‌توانید در هنگام چت کردن با پسر از آن‌ها استفاده کنید.

چیزی که من رو جذب یک پسر میکنه خوشگلی و جذابیت صرف نیست بلکه مردونگی اون پسره است. تو هم مردونگی جذابی از خودت نشون دادی که حاضر شدم بهت پیام بدم.

من با اینکه دخترم ولی توی این دنیا و قوانین من دموکراسی وجود دارد. من کسی رو که دوست داشته باشم و بخوام، بهش پیام می‌دهد و برای همین الان تو داری پیامم رو میخونی.

تو با همه پسرا یه تفاوت‌هایی داری که همون تفاوت‌ها باعث شده که بهت پیام بدم و بخوام باهات صحبت کنم. تو یه پسر منحصر به فرد برای من هستی.

تو دنیا آدمایی هستن که واسه من یه سری از آدمای دیگه خیلی خیلی عجیب و خاصن. میخوان بدونی که تو هم جز همون آدمایی هستی که واس آدمایی مثل من فوق‌العاده خاصن. خاص بودنت شیشه غرورم رو شکونده و همین شکستن باعث شده بهت پیام بدم.

سخنان اغواگرانه در چت کردن با پسر

من یک دخترم و هرگز نمی‌توانم احساسم را به تو فراموش یا سرکوب کنم. به خاطر همینم بهت پیام دادم تا بدونی که این احساس خاص آنقدر در من قوی شده که حاضرم به خاطرش غرور دخترانه ام را کنار بزارم.

عجیبه ولی دوست دارم باهات صحبت کنم. پس لطفاً بیا تا با هم حرف بزنیم، چون در این زمان ها بهت نیاز دارم تا حرف هام رو از ته دلت گوش کنی.

بعضی پسرا که من حتی دلم نمیخواد نگاشون کنم ولی بعضی‌ها هم مثل تو هستن که نه تنها دوست دارم نگاشون کنم بلکه میخوام باهاشون حرف هم بزنم. واسه همینه که الان داری پیامم رو میخونی.

چت کردن با تو حتی اگر بدون موضوع هم باشه باز باحال و قشنگه و فقط بدون که حالم را بدجور خوب می‌کنی، همین.

پیام دادنام به تو به جای اینکه باعث بشه غرورم بشکنه، بیشترش هم کرده و همیشه به خودم میگم تو اونقدر شهامت داری که می‌تونی خیلی راحت حرف راست رو بزنی. انقدر شجاع هستم که بیام تو پی وی تو و بهت بگم ازت خوشم میاد و میخوام باهات حرف بزنم.

بهت پیام دادم چون بهترین چیزیه که الان میتونم بهش فکر کنم و انجامش بدم. هرچی فکر کردن دیدم اینکه بهت پیام ندم و هیچ کاری نکنم فقط باعث میشه که ازم دورتر بشی و این از مرگ هم برام بدتره.

جملات متقاعد کننده در چت

همین الان یهو به کلم زد که به تو پیام بدم برای همین هم این کار رو کردم. خوب راستش خیلی ترسیدم هی بزارم کنار و در موردش فکر کنم تا آخرش باز نتونم بهت بگم دوستت دارم و باهات حال می‌کنم. راستش الان این کار رو کردم و میدونم چه پشیمون بشم چه نشم دیگه زیاد برام مهم نیست، چون بالاخره حرف دلم رو گفتم.

خیلی خیلی دلم می خواد سر صحبتو باهات باز کنم ولی حتی نمیدونم از کجا یا در مورد چی باهات حرف بزنم. نمیدونم شاید به خاطر عشقیه که بهت دارم. حتی تو پی ویت هم دست از سرم برنمیداره. خب دیگه من تا همین جا بلد بودم از اینجا به بعد نوبت تو هستش.

من نمیخوام درگیر دنیاهای بچه گانه دختر پسرای امروزی بشم که میگن رو اون و این کراش دارم و بعد بهش پیام نمیدن یا ازش دوری می کنن. من خیلی عجیب و جذاب ازت خوشم میاد واسه همینم گفتم بهت راست و حسینی بگم که دوستت دارم. من یا از کسی خوشم نمیاد یا اگه بیاد هر کاری برای به دست آوردنش می کنم. خوب بهتره بدونی که تو الان تو همین نقطه خوش اومدن من افتادی واسه همینم داری پیاممو میخونی.

به کار بردن گیف ها و ایموجی ها

یکی از راه‌های چت کردن با پسر این است که به شکلی خلاقانه از گیف ها و ایموجی ها استفاده کنید. گاهی اوقات ما به کمک کلمات و واژگانی که می‌دانیم نمی‌توانیم به صورت دقیق احساسات خودمان را به فرد مورد علاقه مان ابراز کنیم. به همین دلیل بهترین راه برای ابراز احساسات این است که شما در هنگام چت کردن با پسر مورد علاقه تان از ایموجی های مناسب استفاده کنید.دختران می‌توانند از طریق نشانه هایی که وجود پسران عاشق مغرور را به خوبی تشخیص دهند.

همچنین در بعضی مواقع ممکن است دختران خیلی راحت نباشند که کلمات خودشان را بیان کنند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند که از طریق ایموجی ها احساساتشان را به فرد مقابل انتقال دهند. بنابراین به یاد داشته باشید که استفاده مناسب از ایموجی ها و گیف ها می‌تواند سبب انتقال بهتر مفاهیم به پسران شود. گیف های جذاب و کلیپ های با نمک همواره می‌توانند گزینه مناسبی برای شروع چت کردن با پسر مورد علاقه تان باشد.

زیرا این کار او را ترغیب می‌کند که چت کردن را ادامه دهد. البته به این نکته توجه داشته باشید که در استفاده کردن از استیکر و ایموجی و گیف هرگز افراط به خرج ندهید و فقط در زمان ها مناسب از آن‌ها استفاده کنید تا به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید.

ادامه دادن چت با پسر مورد علاقه

اگر شما می‌خواهید به شکلی مناسب با فرد پسر مورد علاقه تان را چت کنید در ابتدا باید خیلی خوب شروع کنید و بعد از این مورد چت کردن را به شکل خلاقانه ای ادامه دهید که می‌تواند بر لذت بخش بودن یک تجربه مجازی تأثیر بسزایی داشته باشند.

اشاره کردن به کارها و خاطرات مشترک

شایان ذکر است که خاطره بازی در هر شرایطی باعث می‌شود تا صحبت و گفتگو ادامه پیدا کند. توجه داشته باشید که اگر این خاطره مشترک باشد باعث می‌شود تا روند چت کردن به طور چشمگیری ادامه دار باشد. اگر شما در چت ها به کارها و خاطرات مشترکی که دارید اشاره کنید می‌توانید کاری کنید که پسر مورد علاقه تان نیز به صورت فعالانه ای به چت کردن با شما ادامه دهد.

جدید تا قدیمی بودن خاطرات مشترک هیچ تفاوتی ندارد و فقط مهم است که شما با دقت به جزئیات خاطره اشاره کنید تا بتوانید چت کردن را برای مدت بیشتری ادامه دهید. شایان ذکر است که خاطرات گروهی نیز می‌تواند همان قدر با‌ارزش باشند که سبب تحریک حس برتری جویی در پسران شود.

تعریف‌های غیر مستقیم و شیطنت آمیز

همواره به این نکته توجه داشته باشید که هر انسانی تعریف و تمجید را دوست دارد فقط به شرطی که خیلی هوشمندانه و خلاقانه انجام شود. یعنی شما باید خیلی دو پهلو و غیر مستقیم از فرد تعریف کنید. پسران نیز انسان هستند و هنگامی که یک دختر از آن‌ها تعریف می‌کند بسیار خوشحال می‌شوند.

آموزش مهارت چت کردن با پسری که عاشقش هستیم

اگر شما در هنگام چت کردن با پسر مورد علاقه تان به شکلی خلاقانه تعریف کنید می‌توانید چت کردن را همواره ادامه دهید. همچنین اگر مقداری طنز و شیطنت را به این تعریف‌ها اضافه کنید می‌توانید خودتان را در قلب پسر مورد نظرتان جای دهید. البته باز هم باید اشاره کنیم که هرگز از تعاریف افراطی و بی مزه استفاده نکنید.

زیرا ممکن است پسران حوصله‌شان سر برود و تصور نادرستی از دختر به دست بیاورند. به همین دلیل بهتر است با تعاریف دو پهلو و شیطنت آمیز به آن‌ها نشان دهید که ویژگی‌های آن‌ها به طرز ویژه ای تاثیرگذار هستند.

سؤالات جذاب برای چت با پسران

شایان ذکر است که در شروع چت کردن با پسر مورد علاقه، پرسیدن سؤال کار مناسبی نیست و شما باید نحوه پرسیدن سؤالات مناسب را بدانید. چرا که این کار می‌تواند چت کردن را برای شما لذت بخش کند و فرد مقابل نیز به چت کردن با شما ادامه می‌دهد. به طور کلی اگر شما مهارت چت کردن با پسر مورد علاقه تان را بدانید می توانید دلتنگ کردن دوست پسرتان را هم به خوبی انجام دهید.

به یاد داشته باشید که اگر شما مسیر گفتگو را برای پسر مورد نظرتان جذاب نمایید می‌توانید کاری کنید که آن‌ها نیز از چنین کاری استقبال کنند و با شما همراه شوند. اگر شما به پسر این فرصت را بدهید که نظر و احساسش را به شما بگوید او می‌تواند احساسش را به شما بگوید و این نوع گفتگو می‌تواند سبب عمیق‌تر شدن سطح چت گردد.

حفظ حالت اوج در چت

هر فردی تمایل دارد که در مورد موضوعات مورد علاقه آن‌ها صحبت شود. از این رو دختران می‌توانند از طریق صحبت‌هایی که می‌کنند مسیر چت کردن را ادامه دهند. به یاد داشته باشید که شما باید همواره وضعیت اوج را به درستی حفظ کنید و این موضوع کاملاً به روحیه پسران مربوط است و به مرور زمان آن را ارتقا دهید.

شما دختران می‌توانید از طریق گفتگو در مورد ارزیابی توانایی پسران کاری کنید که بحث برای آن‌ها جذاب‌تر شود و تمایل داشته باشید که به چت کردن با شما ادامه دهند. البته توجه داشته باشید که در چت کردن با پسر مورد علاقه تان هرگز نباید شوخی های بیجا کنید و به یاد داشته باشید که نباید در مورد مسائل اعتقادی، سیاسی، خانوادگی، ملی، شخصی، جسمی، جنسی و … شوخی کنید.

روش‌هایی برای تمام کردن چت

دختران برای آنکه از رابطه‌شان لذت ببرند باید تمامی کارهایی که انجام می‌دهند نیز در مسیر مشخصی باشد. چت کردن نیز یکی از بخش‌های زندگی هر فرد است و باید پایان مناسبی برای آن‌ها در نظر بگیرید.

خداحافظی در چت

همانطور که گفته شد رابطه مجازی نیز مانند رابطه حقیقی دارای شرایط مخصوص به خود است و باید آن‌ها را رعایت کنیم. به عنوان مثال خداحافظی کردن اگر در اوج صحبت به صورت ناگهانی انجام شود می‌تواند میل دو نفر را نسبت به یکدیگر کاهش دهد. بنابراین شما باید گفتگو را به شکلی ادامه دهید که هر دو نفر از بحث لذت ببرید و سپس زمان مناسبی را برای خداحافظی انتخاب کنید. ممکن است پسران و دختران تمایلی به تمام کردن چت نداشته باشند اما به یاد داشته باشید که خداحافظی در اوج می‌تواند به رابطه شما آسیب وارد کند.

حفظ آرامش

دختران در هنگام چت کردن ممکن است راهی برای خداحافظی نداشته باشند ولی شما باید ابتکار عمل داشته باشید و کاری کنید که صحبت کردن شما لذت فراوانی داشته باشد. بنابراین هرگز در اوج صحبت به صورت ناگهانی چت کردن را تمام نکنید و باید با یک شیب مناسب این کار را انجام دهید. دختران باید آرامش خودشان را به خوبی حفظ کنند و در برخی موارد از معذرت خواهی های زیاد و توضیح بیش از حد پرهیز کنند. چرا که گاهی اوقات منتظر گذاشتن پسران باعث می‌شود تا میل بیشتری برای چت کردن با شما داشته باشند.

دسته‌بندی‌ها