پکیج آموزش موتور سواری به صورت کامل

نوع فایل
Mp4
حجم فایل
750 مگابایت
دسته بندی
300,000 تومان

موتور سواری یکی از مهارت هایی که است که بسیاری افراد علاقه دارند تا به صورت حرفه ای آن را یاد بگیرند تا بتوانند از موتور به خوبی استفاده کنند. در واقع آموزش موتور سواری برای هر فردی لازم است و اگر شما بتوانید به خوبی این مهارت را یاد بگیرید می توانید از موتور به عنوان یک وسیله نقلیه استفاده کنید.

افراد زیادی وجود دارند که علاقه زیادی به موتور سواری دارند و به همین دلیل لازم است تا در این زمینه به خوبی آموزش های مورد نیاز را فرا بگیرند. با توجه به اهمیتی که یادگیری مهارت موتور سواری دارد در این قسمت از فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان تصمیم داریم تا پکیج کامل آموزش موتور سواری را در اختیار شما افراد علاقه مند به یادگیری مهارت موتور سواری قرار دهیم.

آموزش موتور سواری به صورت جامع

همانطور که میدانید یادگیری هر مهارتی نیاز به تمرین و همچنین آموزش های لازم دارد. به همین دلیل لازم است تا فرد در ابتدا به خوبی آموزش های مورد نیاز را مشاهده کند و سپس به صورت عملی آنها را انجام دهد. پکیج صفر تا صد آموزش موتور سواری به صورت کاملا کاربردی و عملی تمامی مهارت های لازم جهت موتور سواری را به شما افراد علاقه مند آموزش می دهد و در پایان دوره شما می توانید به خوبی مهارت موتور سواری را فرا بگیرید.

اگر شما فردی هستید که علاقه زیادی به یادگیری موتور سواری دارید پیشنهاد میکنیم پکیج آموزش موتور سواری را از این قسمت از فروشگاه برنا اندیشان دریافت نمایید و با مشاهده فیلم های آن به خوبی بر این مهارت به تسلط بالایی دست پیدا کنید.

آشنایی با موتور سواری

به طور کلی موتور سواری یعنی راندن و راه بردن موتورسیکلت که به دلیل مقرون به صرفه بودن آن بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از موتورسیکلت برای جا به جایی استفاده کنند. لازم به ذکر است که موتورسیکلت از شایع ترین وسایل نقلیه در کشورهایی مانند هند و چین و اندونزی به شمار می رود و بسیاری از افراد از موتور به عنوان وسیله نقلیه استفاده می کنند.

در بسیاری از کشورها با توجه به پایین بودن قیمت موتور و همچنین مصرف کم سوخت بیشتر افراد به جای استفاده از اتومبیل از موتورسیکلت استفاده می کنند. آماری که در رابطه با موتور وجود دارد بیان می کند که از تمام موتورسیکلت ها. حدود ۵۸ درصد در منطقه آسیا و اقیانوسیه و جنوب و شرق آسیا هستند. البته به استثنای ژاپن که خودرو محور می باشد.

فیلم آموزش کامل موتور سواری

البته در کشورهای توسعه یافته موتورسیکلت به عنوان یک کالای لوکس محسوب می شود و بیشتر مصارف تفریحی داشته و اگر فردی سوار بر موتورسیکلت باشد در واقع در حال نمایش هویت شخصی خودش می باشد.

در کنار این موارد لازم است اشاره شود که به غیر از مصرف حمل و نقل از موتورسیکلت برای ورزش نیز استفاده می شود که از آن تحت عنوان ورزش موتور سواری یاد می شود. پیشنهاد می شود تا به پکیج آموزش کامل رانندگی مراجعه فرمایید.

با توجه به فراگیر شدن موتور در بین بسیاری از افراد ما شاهد این هستیم که موتور سواری در برخی جوامع به عنوان یک خرده فرهنگ شناخته می شود. با این که ماهیت موتور به صورت تک نفره می باشد اما موتور سواری حتی می تواند به صورت اجتماعی نیز باشد تا افراد بتوانند حس اجتماعی را به یکدیگر منتقل کنند.

دلیل موتور سواری

همانطور که گفته شد بسیاری از افراد به دلیل آنکه موتور وسیله ای ارزان محسوب می شود به صورت گسترده از آن استفاده می کنند. همچنین در کشورهایی که خیابان های شلوغی دارد بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از موتور استفاده کنند تا در ترافیک نمانند و خیلی سریع به کارشان برسند.

در خصوص موتورسیکلت به این نکته لازم است توجه نمایید که به دلیل آنکه موتور تاثیر کمی بر روی محیط زیست می گذارد باعث می شود تا بسیاری از افرادی که دغدغه محیط زیست دارند به جای استفاده از اتومبیل از موتورسیکلت استفاده کنند.

برخی دیگر از افراد نیز از موتور به عنوان یک وسیله تفریح استفاده می کنند و گاهی اوقات خودشان تنها یا به همراه دوستانشان سوار موتور می شوند تا بتوانند اندکی تفریح کنند.

شاخه های مختلف موتور سواری

در خصوص موتور سواری باید اشاره کنیم که این مهارت دارای شاخه های مختلفی است. به عنوان مثال تفریحی، مسابقه ای، کاری، گروه های اجتماعی شامل کلوپ موتور سواری و دسته های موتورسوار برخی از شاخه های موتور سواری هستند.

نکات بسیار مهم در مورد موتور سواری

در رابطه با موتور سواری لازم است تا به نکات زیادی توجه نمایید. زیرا برخی از افراد بر این باورند که موتور مانند دوچرخه بوده و نیازی به مهارت ندارد. این در حالی است که چنین باوری از پایه غلط بوده و هر فردی که قصد دارد تا موتورسوار باشد نیاز دارد تا به نکات اساسی موتور سواری توجه داشته باشد.

به عنوان مثال اولین موضوعی که برای هر موتور سواری حائز اهمیت است موضوع ایمنی است که بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند. این در حالی است که قوانین موجود هر موتور سواری را مکلف می کند تا تمامی نکات ایمنی را رعایت نماید. یعنی هر موتور سواری باید از کلاه ایمنی مناسب استفاده کند و اگر به غیر از خودش فرد دیگری نیز سوار بر موتور باشد نیاز دارد تا او هم از کلاه ایمنی استفاده کند.

در کنار تمامی این موارد هر موتور سواری باید گواهینامه موتورسیکلت را داشته باشد و در هر جایی به خوبی و با سرعت مناسب حرکت کند. همچنین نگهداری از موتور نیز از مسائل بسیاری مهمی است که باید به خوبی مورد توجه قرار بگیرد.

در پکیج آموزش موتور سواری به صورت کامل شما با تمامی این موارد آشنا می شود. یعنی صفر تا ۱۰۰ موتور سواری را به خوبی یاد می گیرید و همچنین نکات لازم در موتور سواری نیز به شما آموزش داده می شود. یعنی شما علاوه بر یادگیری کامل مهارت موتور سواری سایر موارد لازم را هم یاد می گیرید تا بتوانید به عنوان یک موتورسوار حرفه ای فعالیت نمایید.

برندهای مختلف موتورسیکلت

از برندهای موتورسیکلت می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • هوندا
  • یاماها
  • سوزوکی
  • کاوازاکی
  • کی تی ام
  • هاسکورنا
  • هارلی دیویدسون
  • دوکاتی
  • بی ام و
  • چوپا
  • بنلی
  • مگلی
  • ایژ
  • اورال

از موتورسیکلت های سبک تر می توان به موتور وسپا اشاره کرد که ساخت کشور ایتالیا است.

معروفترین موتورسواران جهان

در میان موتورسواران مسابقات قهرمانی موتوجی پی می‌توان به خورخه لورنزو دارنده ۵ عنوان قهرمانی جهان از اسپانیا، مارک مارکز دارنده ۴ قهرمانی جهان از اسپانیا، مکث بیاجی از ایتالیا، میک دوهان از استرالیا، جیاکومو آگوستینی از ایتالیا اشاره کرد. والنتینو روسی موتورسوار ایتالیایی، معروف‌ترین موتور سوار جهان با دارنده ۹ عنوان قهرمانی جهان است.

موتور سواری در ایران

بیشترین برند مورد استفاده در ایران موتور طرح هوندا ۱۲۵ سی‌سی است. به غیر از هوندا سی دی آی ۱۲۵ امروزه موتورسیکلت های جدیدی در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. موتورهای طرح هوندا ۱۲۵ در ایران با نام‌های کارخانجاتی مانند : کویر، نیرو موتور، ساوین مونتاژ کننده ایرانی روانه بازار می‌شوند. همچنین شرکت هایی مشغول واردات و عرضه موتورهای خارجی به بازار ایران هستند.

دوره جامع موتور سواری به صورت حرفه ای

موتور گازی نوعی خاصی از موتور است که جعبه دنده ندارد به رنگ آبی در ایران مورد استفاده قرار می گرفت. موتورسیکلت های سبک مانند تولیدات شرکت نیرو محرکه و موتورهای وسپا نیز در ایران استفاده کنندگان ویژه خود را دارند.

از میانه های دهه ۶۰ خورشیدی به دلیل ترورهای انجام شده از سوی گروه ‌های مخالف و کشته شدن شماری از افراد سرشناس با استفاده از موتورسیکلت های پرحجم که در ایران موتور سنگین نامیده می شوند، کمیته منحل شده انقلاب اسلامی طی صدور بیانیه‌ای رفت و آمد با موتورسیکلت های بالای ۲۵۰ سی سی در درون شهرها را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد و پلیس راهور در حال حاضر از شماره گذاری و ارائه اسناد مالکیت موتورسیکلت ‌های بیش از ۲۵۰ سی سی خودداری می نماید.

در ایران تعداد زیادی موتورسیکلت سنگین مثل: کاوازاکی، سوزوکی، هوندا، یاماها و… وجود دارد که به صورت قاچاق در جاده ها و خیابان ‌ها و هر از گاهی به گونه قانونی در معدود پیست های موتور سواری شماری از شهرهای ایران مورد استفاده موتورسواران قرار می گیرد.

یکی از معروف ترین موتورسیکلت ‌های وارد شده به ایران موتور سوزوکی جی‌اس ۱۰۰۰ مدل ۱۹۷۹ می باشد که موتورسیکلتی دارای چهار سیلندر و ۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ کیلومتر در ساعت سرعت حداکثر است. این موتور سیکلت در سال ۱۳۵۶ توسط فردی بنام گلابچی برای اولین بار به ایران وارد شد و به خاطر شتاب بالا ظاهری زیبا و پر ابهت و صدایی بسیار زیبا به یک موتور افسانه ‌ای تبدیل شد.

از دیگر موتورهایی که در ایران پر طرفدار هستند که می توانیم به سوزوکی ار اف ۴۰۰ ۱۹۹۴ و هوندا سی بی ۴۰۰ اشاره کنیم که تقریباً ۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ کیلومتر سرعت دارند و برای شروع موتور سواری حرفه ای مناسب می باشند.

بیمه موتور سیکلت

موتورسیکلت مانند تمام وسایل نقلیه موتوری باید دارای بیمه نامه اجباری «مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث» که به اختصار «بیمه شخص ثالث» نامیده می شود؛ باشد. بیمه موتورسیکلت، کمتر مورد توجه قرار گرفته اما این بیمه ‌نامه بسیار ضروری است.

نگهداری از موتورسیکلت

موتورسیکلت هم مانند دیگر وسایل موتوری نیازمند مراقبت می باشد و برای طولانی تر شدن عمر آن باید راکب، در سیکل زمانی مرتب؛ روغن موتور، زنجیر چرخ، باد لاستیک ها و … را چک نمایید.

راهنمای خرید
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.