آموزش همکاری در فروش برنا اندیشان

آموزش بازاریابی و همکاری در فروش وب سایت برنا اندیشان

برای اینکه بتوانید در وب سایت برنا اندیشان بازاریابی خود را شروع کنید می بایست ابتدا فرم عضویت بازاریابی را پر نمایید. البته فرایند عضویت در سایت به شکل های مختلفی انجام می شود که در این جا تمام آن ها را برای شما توضیح می دهیم.

1. اگر خریدی از وب سایت برنا اندیشان انجام دهیم به صورت خودکار عضو سایت می شوید و بخش بازاریابی برای شما فعال می شود.

2. از بخش ثبت نام همکاری در فروش و تکمیل فرم عضویت

3. از بخش عضویت سریع سایت

4. از بخش ورود / حساب کاربری

مراحل عضویت همکاری در فروش برنا اندیشان

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید در منوی بالا گزینه ثبت نام همکاری در فروش دیده می شود که می توانید با کلیک بر روی آن به فرم عضویت دست یابید. و یا می توانید با کلیک بر روی دکمه آبی رنگ که بر روی آن عبارت ورود / عضویت نمایش داده می شود به صورت خیلی سریع عضو سایت شوید. و همچین می توانید با کلیک بر روی عبارت ورود / حساب کاربری وارد صفحه عضویت و ورود شوید.

روش دیگر برای همکاری در فروش تکمیل نمودن فرم بازریابی است که برای مشاهده آن باید بر روی عبارت ثبت نام همکاری در فروش در منوی بالا کلیک کنید تا صفحه زیر برایتان باز شود.

برای ثبت نام کلیک کنید

فرم عضویت همکاری در فروش وب سایت برنا اندیشان

همانطور که مشاهده می کنید در این فرم باید مشخصات خود را وارد نمایید.

در بخش نام و نام خانوادگی باید به ترتیب نام و نام خانوادگی تان را وارد نمایید و اگر پسوندی دارید حتما پسوند خود را وارد نمایید، چرا که هنگام پرداخت نام حساب بانکی شما باید با نام و نام خانوادگی تان برابر باشد.

در قسمت نام کاربری می توانید یک نام کاربری به زبان انگلیسی برای خودتان انتخاب نمایید.

در بخش ایمیل حساب هم می بایست یک ایمیل معتبر که به آن دسترسی دارد را وارد نمایید چرا که مشخصات ثبت نامی شما به ایمیلتان ارسال می گردد.

در قسمت شماره کارت بانکی هم باید شماره کارتی که به نام خودتان هست را وارد نمایید.

در بخش آدرس رسانه می بایست رسانه ای که شما صاحب آن هستید را وارد نمایید. در این جا توجه نمایید که صرفا نیاز نیست که حتما دارای وب سایت باشید تا بتوانید همکاری در فروش را انجام دهید. برای مثال اگر شما یک پیج اینستاگرام دارید و یا برای خود یک کانال تلگرام دارید می توانید آدرس آن ها را وارد کرده و فعالیت خود را آغاز نمایید.

توجه داشته باشید که آدرس رسانه خود را به صورت کامل وارد نمایید.

در کادر مربوط به لطفا برای ما توضیح دهید که چگونه وب سایت را تبلیغ می کنید؟ هم یک توضیح مختصر در مورد نحوه همکاری خود بنویسید.

و سپس با فعال نمودن تیک گزینه موافقت با شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی ما بر روی نام نویسی کلیک کنید.

بعد از این که با استفاده از روش های گفته شده فرایند عضویت را انجام دادید می توانید وارد پروفایل خود شده که به شکل زیر می باشد.

پروفایل کاربری

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید گزینه همکاری در فروش در پروفایل شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی آن وارد صفحه همکاری در فروش می شوید که به شکل زیر می باشد.

پنل کاربری همکاری در فروش

تصویر بالا منوهای مربوط به بخش همکاری در فروش را نمایش می دهد که در ادامه به صورت کامل هر یک از منوها را برای شما توضیح می دهیم.

گزینه اول : لینک های همکاری در فروش حساب شما

لینک های همکاری در فروش

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در این قسمت آیدی بازاریابی شما و همچنین لینک همکاری در فروش انحصاری شما نمایش داده می شود.

در قسمت پایین کادر URL برگه شما می توانید لینک محصول و یا لینک یک دسته بندی را وارد کرده و سپس در کادر نام کمپین برای آن لینک یک کمپین تعیین کنید و در آخر بر روی دکمه ایجاد لینک انحصاری برای من کلیک کنید تا لینک مخصوص برایتان ایجاد شود. برای این کار می بایست وارد محصول و یا دسته بندی مورد نظرتان شوید و سپس از بخش URL که در بالای مرورگر قرار دارد لینک مورد نظرتان را کپی کنید و در کادر URL برگه قرار دهید.

نکته : همانطور که در قسمت بالا مشاهده می کنید در مقابل عبارت لینک همکاری در فروش انحصاری شما یک آدرس نوشته شده است که برای هر بازاریاب متفاوت بوده و می تواند با قرار دادن آن لینک در رسانه های خود به کسب درآمد بپردازد. این لینک لینک اصلی فروشگاه بوده و اگر کاربر بر روی آن کلیک کنید وارد صفحه اصلی سایت می شود.

همانطور که در بالا گفته شد شما می توانید برای هر محصول و یا هر دسته ای که علاقه دارید یک لینک جداگانه بسازید و آن لینک را در رسانه های خود قرار دهید.

آموزش لینک سازی در سیستم همکاری در فروش

برای مثال می توانید آن لینک را در بیوی پیج اینستاگرام خود قرار دهید تا اگر کاربری بر روی آن لینک کلیک کرد و وارد سایت شد و خریدی انجام داد آن خرید در پنل کاربری شما ثبت شود.

پیشنهاد می شود برای خود یک فایل جداگانه در نرم افزار Word ایجاد نمایید و لینک هایی که برای خودتان ایجاد می کنید را در نرم افزار ورد وارد کرده و به صورت منظم آرشیو کامل لینک ها به همراه نام محصول و یا دسته بندی را ذخیره داشته باشید تا در زمان های بعد بتوانید به هر یک از آن ها دسترسی داشته باشید در این حالت هم لینک محصول و یا دسته بندی و هم لینکی که در این فرم ایجاد شده است را در فایل ورد ذخیره کنید.

گزینه دوم : آمار ورودی ها

آمار ورودی همکاری در فروش

در این قسمت شما می توانید آمار ورودی هایی که از سمت شما وارد شده اند را مشاهده نمایید. همانطور که مشاهده می کنید تمامی ارجاع ها شامل ارجاع های پرداخت شده و ارجاع های پرداخت نشده برایتان ثبت می شود. همچنین تعداد بازدیدهایی که از سمت شما آمده اند نیز مشخص می شود.

ارجاع های پرداخت نشده : در این بخش کاربرانی که از طریق لینک های شما وارد شده اند ولی خریدی انجام نداده اند نمایش داده می شود.

ارجاع های پرداخت شده : کاربرانی که به وسیله لینک شما وارد سایت شده اند و خرید کرده اند در این قسمت قابل مشاهده هستند.

بازدیدها : تعداد بازدیدهایی که از طریق لینک های شما انجام شده است را نمایش می دهد.

نرخ تبدیل : نرخ افرادی که بازدیدشان به خرید انجامیده است.

سود پرداخت نشده : سودی که از سمت کاربر تبدیل نشده است.

درآمد پرداخت شده : مقدار خریدی که کاربران انجام داده اند و منجر به درآمد شده است.

نرخ کمیسیون : به صورت پیشفرض نرخ کمیسیون 25 درصد بوده و به این معنی است که هر خریدی که انجام شود 25 درصد از خرید برای شما در نظر گرفته می شود و اگر فعالیت شما در طول مدت زمان رو به رشد باشد مقدار کمیسیون شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

کمپین : نمایش کمپین هایی که شما ایجاد کرده اید.

بازدیدها : تعداد بازدیدهایی که توسط کاربران از کمپین های شما شده است.

لینک های منحصر به فرد : لینک هایی که برای خودتان ساخته اید.

تبدیل شده : نمایش کاربرانی که بازدیدشان به خرید منجر شده است.

نرخ تبدیل : نمایش نرخ تبدیل کمپین مورد نظر.

گزینه سوم : نمودارها

نمودار سیستم همکاری در فروش

در این بخش شما می توانید درآمدهای ارجاعی پرداخت نشده، درآمد ارجاعی در انتظار، درآمدهای ارجاعی مردود و درآمدهای ارجاعی پرداخت شده را به صورت نمودار مشاهده کنید.

در قسمت بالای نمودار هم بخش صافی به شما کمک می کند تا بتوانید به تفکیک ماه ها درآمدهایتان را بررسی کنید.

نکته : ممکن است کاربری از طریق لینک شما وارد وب سایت شود و محصولی را انتخاب کرده و در سبد خرید قرار دهد ولی اقدام به پرداخت نکند که این خریدها به عنوان درآمدهای ارجاعی پرداخت نشده محسوب می شوند. درآمدهای ارجاعی در انتظار و مردود هم شامل خریدهای رها شده است و درآمدهای ارجاعی پرداخت شده شامل تمامی خریدهایی است که کاربر توسط لینک شما انجام داده است.

توجه : اگر کاربری از طریق لینک شما وارد سایت یا یکی از صفحات محصول شود تا 2 هفته بعد اگر هر خریدی از سایت انجام دهد برای شما ثبت خواهد شد. پس جای هیچ نگرانی نیست که کاربری در بار اول خریدی انجام ندهد، اگر کاربر تا 2 هفته دیگر از هر طریقی چه با لینک شما و چه از طریق جستجو در گوگل وارد سایت شود و خریدی انجام دهد آن خرید در پنل شما ثبت خواهد شد.

گزینه چهارم : لیست ارجاع ها

لیست ارجاع های شما

همانطور که در تصویر بالا مشخص است در این بخش می توانید به تمامی لیست های ارجاع خود دسترسی داشته باشید.که مرجع، مقدار، توضیحات، وضعیت و تاریخ ارجاع به صورت کامل مشخص است.

گزینه پنجم : پرداخت ها

ارجاع های پرداختی شما

در این بخش تمامی ارجاع های پرداخت شما به همراه تاریخ، مقدار، روش پرداخت و وضعیت آن قابل مشاهده است.

گزینه ششم : بازدیدها

بازدیدهای انجام شده

در این بخش هم می توانید تمامی بازدیدهایی که از URLهای شما انجام شده است را مشاهده نمایید. در بخش اول URL مورد نظر و در بخش دوم URL ارجاع دهنده و در بخش سوم تبدیل شده و در انتها هم تاریخ بازدید نمایش داده می شود.

گزینه هفتم : کدهای سفارشی

بخش کدهای سفارشی همکاری در فروش

در این قسمت هم اگر یک کد سفارشی یا بنری ایجاد شود شما می توانید از آن ها برای خود استفاده کنید.

گزینه هشتم : تنظیمات

بخش اعلان های سیستم همکاری در فروش

در این قسمت هم ایمیل شما ثبت شده است که تمامی اعلان ها برایتان ارسال می شود. برای مثال هر کاربری که از سمت شما وارد سایت شود و یا اگر خریدی صورت بگیرد به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

دانلود نسخه پی دی اف آموزش همکاری در فروش برنا اندیشان